2021/05/29

SALE 100% - ZGŁOSZENIA



Cześć! Z racji tego, że ostatnio nie chce mi się robić stylizacji na bloga, będę ogarniać posty, do których nie jest to potrzebne. Nie wiem czy pamiętacie tę serię, ale jest to nic innego jak posty służące do tego, byście mogli reklamować swoje bazaary lub to, co macie na sprzedaż. Dla przypomnienia można przejrzeć sobie posty z etykietą "sale" - KLIK

Obecna forumła będzie wyglądała tak:

- po postem, w którym jest napisane "zgłoszenia" wpisujecie swój nick (jeśli macie rzeczy wystawione w bazaarze) lub wklejacie zdjęcie, z tym co macie na sprzedaż.

- osoby, które wpisały nick będę odwiedzać na drugi dzień od wstawienia postu ze zgłoszeniami i w kolejnym poście pojawią się linki do Waszych bazaarów lub zdjęcia, które wkleiliście

- maksymalna liczba reklam, która będzie pojawiać się w poście: 5

- jeżeli zgłoszeń będzie więcej to w pierwszej kolejności brane będą pod uwagę zgłoszenia osób z listy Honorowych Czytelników


Posty będą pojawiały się nieregularnie (przepraszam, ale mam pracę, w której czasami mam bardzo dużo wolnego czasu, a czasami nie mam go wcale i niczego nie mogę przewidzieć). Na pewno posty będą pojawiały się w weekendy - w soboty zgłoszenia, a w niedziele reklamy. Jeżeli jednak do jutra będzie mało zgłoszeń to tym razem post wyjątkowo pojawi się w poniedziałek, aby dać Wam trochę więcej czasu.

Tak więc zapraszam do zgłaszania się :) 

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł :D Jak będę SS na pewno się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zgłoszę, zapraszam :D
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, pamiętałam tę serię i czasami zastanawiałam się, czy jeszcze wróci.
    not_ur_babe

    OdpowiedzUsuń
  4. ok zgłaszam się

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś na pewno się zgłoszę jak będę robić porządki w szafie :D obecnie trochę mi brakuje czasu na to, więc na razie moja szafa to jeden wielki magazyn XD

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń