2021/05/20

Wspomnień czar #22

Lubicie ubrania z nadrukami? Jeśli tak, ten post powinien się Wam spodobać, jak nie - mam nadzieję, że jakoś to przeżyjecie 😏 Dzisiaj będzie cała masa ubrań z nadrukami. Kolekcjonerzy również takich rzeczy chętnie kiedyś szukali. Sprawdźmy, jakie to były dokładnie ubrania.

Bluzka chłopaka
Każda z nich nawet z nieoryginalną metką jest w cenie, najbardziej ta ze znaczkami Adidasa. Oryginalną jest naprawdę ciężko zdobyć. Śmieję się, że nawet w "grze dla dzieci" znalazło się miejsce dla nadruku z półnagim chłopakiem 😌 Pamiętacie z jakich sklepów oryginalnie pochodzą te ubrania? 

Moc oversize
Pamiętam jak ludzie bardzo chcieli mieć różową bluzkę, niebieski top i koszulę w paski. Płacono za nie więcej jak 150sd. Z tego zestawienia najbardziej brakuje mi bluzy w telefony, kiedyś ją miałem. Lubicie oversize?

Co to za nadruk?
Kotki, konie, ptaszki - co właściwie przedstawia ten nadruk? O ile się nie mylę, do CP trafiły tylko szorty, w dodatku ze śmiesznie niską ceną. Kiedyś miałem koszulę, top i spódnicę. Całkiem je lubiłem, szorty za to jak znalazły się w mojej szafie, chciałem jak najszybciej sprzedać. Nigdy ich nie wystylizowałem xd

Wymarzony zestaw
Pewnie większości z Was nie spodobają się te nadruki, ale dla mnie są naprawdę ładne!  Do StarPlaza wrócił tylko komplet z Folk i długa sukienka. Wiem, że dawniej kosztowała więcej jak 300sd, w ogóle ciężko ją znaleźć. Koszula to wydatek powyżej 200sd, spódnica z nadrukiem plaży więcej jak 100sd. Wracając do kompletu z Folk, to kiedyś zarobiłem na tej bluzce jakieś 100sd. Myślicie, że z metką Archive będzie jego część warta chociaż 40sd? Dodam, że bluzka z nadrukiem plaży nadal jest strasznie trudna do zdobycia!  Miałem, kupiłem za 39sd xd Ale to było daaaawno...

Kolejny dziwny wzorek
Kojarzycie ten wzór? Dosyć specyficzne komplety, czyż nie? Dziwne wzorki też były chętnie kupowane. Mi udało się tylko zdobyć koszulę. Niestety wtedy wystylizowałem ją tylko raz, dzisiaj na pewno miałbym więcej pomysłów. 

Karuzela?


Kolejny nadruk, który nie wiadomo co przedstawia. Kwiatki, miasto, ale metka spódnicy czy sukienki po prawo ma w nazwie wyraz carousel. Podobno miała to być ołówkowa spódnica, ale jej dopasowanie pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem, ile jest warta granatowa marynarka sukienka, ale dawniej każda z pozostałych rzeczy z oryginalną metką kosztowała 600sd i trudno było ją zdobyć. Ja mam je z metką CP/Archive i mimo to się cieszę, dziwnie podoba mi się ten wzór.  

Ogrodowe szaleństwo
Mieszanka roślin, kwiatów i cytrusów - idealne zestawienie na lato!  O ile się nie mylę wzór ten pochodzi z wybiegu Stelli McCartney. Wiecie, że tę długą sukienkę prezentowała na sobie Anja Rubik? Dawniej ubrania również nie do zdobycia, oryginalną miałem tylko bluzkę/tunikę i zapłaciłem za nią 40sd. Wiem jednak, że sukienki kosztowały 600sd, ta z Folk była naprawdę rzadka, a spódnica i tunika jakieś 200sd. Spódnica jeszcze nie wróciła do StarPlaza, za to sukienka z prawej strony  pojawiła się już dwa razy.

Inne
Kolejne ubrania warte kupę kasy. Wzorzyste koszule kosztowały więcej jak 100sd, biała koszulka jeszcze więcej, ta z palmami podobnie. Za to spódnica w liście i sukienka w litery 600sd. Do dzisiaj jest je naprawdę trudno znaleźć. Miałem kiedyś szczęście mieć tę spódnicę, za 600 starcoins... jak dla mnie jedna z ładniejszych rzeczy na sd, ten wzór jest piękny. 


To byłoby na tyle z tych cenniejszych ubrań z metką Bonjour Bizou/Folk/Archvie/It Girls/Fudge/Pretty n' Love/RIO/Decades i innych...Ciekaw jestem, czy macie może któreś w swojej szafie. Myślicie, że były one w ogóle warte szukania i swojej ceny? Czego spodziewacie się za tydzień? 😏



23 komentarze:

  1. miałam kiedyś nie które ciuchy właśnie z oryginalną metką,bo dawniej było łatwiej znaleźć w bazarze jakieś perełki za grosze,dzisiaj wgl nic tam nie da się znaleźć bo wszystko jest drogie...chciałabym mieć nie które artykuły,ale są niemożliwe do zdobycia a jeśli trafisz na nie to są bardzo drogie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do tych koszulek to niebieska i szara są z Fudge,a ta trzecia to nie mam pojęcia skąd może być,może też Fudge albo Bizou??

      martusia-16

      Usuń
    2. Prawie dobrze :D Trzecia archive :) ta druga jak dawno widzialem z oryginalna metka ojeju 🙉

      Usuń
    3. Ceny na bazarze to kosmos a po drugie wiekszosc to dosyc nowe rzeczy. Tych sprzed 10 czy wiecej lat prawie nie ma. Admini zdecydowanie powinni je przywrocic do plazy. W ogole nie do archive czy CP ale do oryginalnego sklepu. Zamiast zasypywac nas masa takich samych sieciwokowych trendów

      Usuń
  2. Kojarzę sporo ciuchów, ale z jakiego sklepu są już niestety nie pamiętam...
    Bardzo podobają mi się ciuszki z motywem plaży ("Wymarzony zestaw") i od pewnego czasu zachwyciły mnie te z "Ogrodowego szaleństwa". Bardzo ładna jest też sukienka z ostatniego screena - beżowobrązowa z różami (nie kojarzę a jest ekstra) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona chyba oryginalnie pochodzi z Folk :)

      martusia-16

      Usuń
    2. To Bonjour Bizou :) te z plaza sa obledne o taaak <3 co do tamtego to polecam sukienke z Decades :) reszte trudno dopasowac do czegokolwiek zeby nie przedobrzyc 😂

      Usuń
  3. Mam sukienkę z Decades ❤️ Szukałam jej bardzo długo, ale jest tego warta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze kiedys ja zdobede :D chyba nie musialas za nia placic 600? Oj kiedys tylko za tyle byla :/

      Usuń
  4. Oo, a ja nic nie mam z tego zestawienia i chyba nigdy nie miałam. Za to pamiętam szał jaki był na te rzeczy, w szczególności na "bluzki chłopaka", każdy chciał je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to chyba zaczelo sie juz w 2012 roku - ta adidasa byla tak pozadana! Drugie za to byly popularne jakeis 3 lata pozniej

      Usuń
    2. Taaak, to była moda, haha. Koszulka adidasa (bez spodni ofc) + słodka twarz z buziaczkiem = wymarzony look :D

      Usuń
    3. I wlosy za starpunkty. Te dwa kucyki na przyklad :) oczka na pande i sztuczne rzesy ah troche szkoda ze te czasy juz minely :(

      Usuń
  5. Większość z nich kojarzę, ostatnio staram się przekonać do nadruków i tworzę więcej kolorowych stylizacji. Wiele z tych rzeczy chciałabym teraz mieć, a obecnie mam tylko długą sukienkę w pomarańcze i białą koszulkę w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w szukaniu :D te ubrania sa naprawde przydante w szafie, potrafia zrobic cala stylizacje:)

      Usuń
  6. Mam bluzkę z tym chłopem! :D
    Kiedyś miałam też bluzę w telefony ale sprzedałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet mi ja sprzedalas tylko bylem pod innym nickiem 😂😂

      Usuń
    2. Haha, o kurcze :D być może

      Usuń
  7. Wzorki stardollowe zazwyczaj są tak przekombinowane, że szkoda gadać. Kojarzę podkoszulki i na starym koncie chyba nawet parę miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy, coś tam nawet kiedyś miałam, ale chyba aktualnie nic już nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo fajnych rzeczy, mądrze użyte wzory, to jest jednak potęga stylu :D Najlepiej kojarzę sukienkę, którą ma Elizabet-Mary białą w zielono-pomarańczowe plamki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po przyjrzeniu się zobaczyłam że to są cytrusy XDD zawsze byłam przekonana, że to plamki

      Usuń
    2. Te wzorki sa naprawde fantazyjne, czasem nie wiadomo co przedstawiają ;)

      Usuń