2021/05/03

Nowości

Witajcie, jak tam wasza majówka? Moja bardzo leniwie, jedynie w sobotę trochę posprzątałam, a tak to spędziłam czas na spotkaniach z rodziną i znajomymi. A kolokwium w czwartek samo się nie napisze...

Stardoll nie obchodzi 3 maja, więc dzisiaj w Starplazie wylądowała nowa dostawa do Active:


Ja w ogóle nie kupuję z tego sklepu i mam wrażenie, że niewiele osób na sd to robi. Sport ani sportowy styl nie jest w grze zbyt popularny. Niemniej jednak, widzę zastosowanie łuku na przykład w cosplayach albo innych kreatywnych stylizacjach.

Co myślicie?

13 komentarzy:

  1. U mnie też leniwie, ale lubię taki czas, bardzo go sobie cenię ;)

    Active to tak jak napisałaś, jeśli coś kupuję to po to, żeby zużyć fioletową walutę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Wy też dostaliście wiadomość Przywitaj nasz nowy system podwójnej waluty : Stardolary i Starmonety? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam, zgłupiałam. Chyba przeniosłam się w czasie hahahahaha

      Usuń
    2. Tak, dokładnie tym samym testem napisane co 10 lat temu, gdy faktycznie dodawali tę walutę do gry.

      Usuń
    3. Też dostałam tą wiadomość xd

      Usuń
  3. nie lubię tego sklepu,nic tam ciekawego nigdy nie ma,nawet ciuchy za sm są beznadziejne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh, niczego nie kupię, bo nie lubię tego sklepu. Dla mnie jest totalnie zbędny.
    A co do wiadomości: też ją dostałam haha, chyba się coś powaliło adminom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja majówka jest akurat bardzo aktywna - dziś chodzenie po górach prawie 20 km.

    Również nie korzystam z tego sklepu i nie wiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupilem torbe z linami za starcoins moze sie przyda xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Słaby sklep, słaba dostawa i jak zwykle nic nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Git jest ten top rudawy ? Ale to tylko tyle ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny bezużyteczny sklep i brzydka dostawa, nie wiem po co kontynuują tam dostawy, skoro mniej niż 1/8 graczy w ogóle tam zagląda.

    OdpowiedzUsuń