2021/05/19

Nowości

Hejka, nie mogę się skupić jak jestem głodna.

Dzisiaj dodano nowe piętro do sklepu 9 to 5:


Spodobały mi się w zasadzie tylko jeansy, bo są bardzo fajnie zrobione, a takie podstawowe i klasyczne. Reszta raczej meh. Przezroczyste gogle za 16 sd to według mnie cena z kosmosu, podobnie nauszniki za 14 sd. Zwróciłam również uwagę na spodnie wspinacza, ale nie dlatego, że mi się podobają, tylko dlatego że jakby któryś takie nosił do pracy, to byłby bezpieczny inaczej. Krótko mówiąc takie szerokie spodnie mogłyby gdzieś zahaczyć, można się o nie potknąć i ogólnie raczej chyba by były niewskazane w takiej pracy.

Dajcie znać co myślicie.

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, jeansy są spoko, ale reszta średnio, chyba nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego nie kupię... dostawa beznadziejna, całkiem bezużyteczna jak dla mnie.
    Jestem pewna, że coś z tej dostawy dostaniemy jako prezent dla SS :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jeansy mogą być użyteczne do czegokolwiek, ale jeszcze nie wiem czy się na nie skuszę. Reszta rzeczy mocno specyficzna i pasująca tylko do określonych aranżacji albo na halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dostawa brzydka i bezużyteczna,ja niczego nie kupię.....jest tyle ciekawych hmm zawodów a oni wybierają albo pielęgniarskie stroje albo właśnie o takie jakbyś szedł remontować xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalny szajs, w dodatku takie bezsensowne i niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja nie wiem po co jest ten sklep? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem dlaczego dodają takie dostawy, nijak się to ma do zamysłu gry. Jak już napisałam na fb jestem modelką, a nie budowlańcemxd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się nie podoba i nie rozumiem zamysłu tych ciuchów

    OdpowiedzUsuń