2021/05/19

1:3

Dzisiaj pozostaniemy jeszcze w temacie luksusowych ubrań i dodatków. Teraz jednak coś bardziej cennego w rzeczywistości niż w grze. Mowa o torebce wzorowanej na modelu Hermés Birkin. Ten egzemplarz jest ze sklepu Sweet Suites i kosztuje jedyne 16sd. Szkoda, że jest dostępny tylko dla Royalty. Jest to pomarańczowa torebka o klasycznym kroju. U nas pewnie byłaby to skóra clemence, epsom albo box calf. Rozmiar? Podejrzewam, że 35 albo 40 - wygląda na całkiem sporą. I cena... w sklepie minimum 40000 złotych, a z drugiej ręki w idealnym stanie przynajmniej 70000 zł. Skoro jest to tak ekskluzywny dodatek, to stylizacje też musiały być na bogato. Pierwsza dla kogoś kochającego luksusowe marki i modę. Myślę, że coś podobnego można byłoby spotkać na tygodniu mody. Druga powstała z myślą o eleganckiej bizneswoman, płaszcz na wypadek wiosennego deszczu. Ostatnia wydaje się najbardziej swobodna. Inspirowana Jane Birkin. Starałem się połączyć jej obecny styl z tym z czasów jej młodości. Co sądzicie o poniższych stylizacjach?



20 komentarzy:

  1. druga i trzecia propozycja jest bardzo ładna :) choć z tej trzeciej nie podobają mi się te buty,więc ja pewnie zmieniłabym na jakieś zwykłe szpilki,pierwsza mi nie przypadła do gustu,nie mój styl a tego typu buty wgl mnie nie przekonują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) postawilem na takie mniej standardowe, bo w przeciwnym razie byloby tak przewidywalnie i za grzecznie :D

      Usuń
  2. Super jest ta torebka, taki rozmiar jest na pewno bardzo funkcjonalny :D
    Wszystkie Twoje zestawienia bardzo mi się podobają. Myślę, że w każdym z nich bym się świetnie czuła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz juz ja w swojej szafie? ;) swoja droga jaka bys wybrala do prawdziwej szafy? :D ale milo mi sie czyta takie fajne komentarze 😍

      Usuń
  3. Bardzo spodobała mi się taka forma postów. Każda propozycja jest świetna, ale zakochałam się w drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje, mi najbardziej przypadła do gustu ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka niepozorna ta torba, a taka droga... szok. Ja bym w zyciu nie kupila takiej torby w realu, bo nawet mi sie nie podoba. Co innego w grze - tu wyglada calkiem dobrze, a razem z propozycjami ciuchow to juz w ogole bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena z drugiej reki to serio przesada. Jeszcze w sklepie da sie zrozumiec. Najgorsze sa oferty od osob ktore sprzedaja nawet nieco zniszczone Birkin a nadal za drugie tyle... dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  7. Wow fajna torebka, nie zwróciłam na nią uwagi wcześniej, dlatego że była w sklepie Sweet Suites a nie w kategorii fashion. Szok że w realu jest taka droga. Druga i trzecia propozycja przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ja kupic, jest chyba teraz w zakladce z wyprzedaza chociaz rabatu nie widze :/ mam nadzieje ze kiedys uda mi sie ja zdobyc z drugiej reki

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają te zestawy. Oczami wyobraźni widzę je na lalce :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja wyobrazam je nawet na ulicy albo zdjeciach z instagrama :)

      Usuń
  9. Fajnie wyglądają te zestawy, ale ta torebka taka niepozorna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! :) torba moze wydawac sie troche zwyczajna, ale na pewno jest klasyczna i uniwersalna :) chociaz zalezy tez jaki rozmiar 😄

      Usuń