2021/05/21

Nowości

Dzień dobry, w Krakowie pięknie, słonecznie i ciepło, aż chce się żyć! Szkoda, że to oznacza jednocześnie, że sesja coraz bliżej...

Dzisiaj wskoczył nowy sklep do Starplazy (albo nowy-stary? Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się że nie było go wcześniej) - Fever.


Jestem mocno zawiedziona, bo stroje kąpielowe nigdy nie cieszyły się dużym zainteresowaniem na Stardoll, w dodatku reszta ubrań jest mocno średnia. Spodobały mi się tylko okulary przeciwsłoneczne. Ponuro zaśmiałam się natomiast z tej torebki na ostatnim manekinie, którą powiesili odwróconą i to tak, że ręka nie pasuje. No trochę wstyd i żal.

Czekam na wasze opinie, tymczasem miłego weekendziku :)

13 komentarzy:

  1. Fever już był w Plazie, kiedyś było w nim sporo ciekawych ciuszków.
    Kolekcja niezbyt przypadła mi do gustu, ostatnia torebka wygląda spoko, ale faktycznie niefortunnie ją założyli xD

    Cieszę się, bo podczas tej sesji mam tylko jeden egzamin, no, ale potem obrona :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Fever to nie jest nowy sklep ☺️ Już kiedyś był.
    Kolekcja taka sobie. Masz rację, kostiumy nie cieszą się dużą popularnością, mamy ich już trochę w Plazie i warto dać coś innego, no ale...

    U mnie sesja dopiero za miesiąc, a potem obrona 🥴

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie jestem fanką tej kolekcji. Stroje kąpielowe zazwyczaj mi się nie przydają, ale podoba mi się kilka rzeczy - okulary, te klapki z drugiego manekina, stanik i spódnica z piątego manekina. A ta torebka założona na odwrót to hicior xD

    OdpowiedzUsuń
  4. słabiutka kolekcja,podoba mi się tylko ta czerwona torebka do ręki ,reszta rzeczy mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Stary, zawsze wraca na sezon letni z ultra letnią kolekcją

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tła nie mozna kupić bo to jedyna rzecz która mi sie podoba :'O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że tło było kiedyś do kupienia. Poszukaj głębiej w tłach i powinno być jeśli go nie usunęli, bo od kilku kolekcji jest to samo

      Usuń
  7. Nigdy nie przepadałam za tym sklepem i dostawa też jakoś średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez chcialbym kupic to wnetrze.. kolekcja nie jest taka zla, pare rzeczy trafilo na wish. Ciekawe czy potem dodadza drugie pietro do sklepu. Fever zawsze byl co wakacje :) dziwnie w tym roku wczesnie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może u adminów już wakacje są xD

      martusia-16

      Usuń
  9. Nie lubię tego sklepu. Dostawa średnia, kostiumy są nawet ok ale nie przydadzą mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna dostawa, jednak Fever miał je lepsze. Planuję kupić niektóre rzeczy i stosować, jako topy

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być, ale szczerze, to średnio.

    OdpowiedzUsuń