2021/05/07

Zapowiedź Young Hollywood

Uprzejmie donoszę, iż na nasze skrzynki trafiła bardzo ciekawa oferta, a piszę o tym teraz, żebyście się zdążyli przygotować. Stardoll wypuszcza dzisiaj limitowaną kolekcję, ale limitowaną w innym wymiarze niż do tej pory. Do tej pory była ograniczona ilość rzeczy, natomiast w tym przypadku ograniczony będzie czas.

Na zakupy będzie 4 godziny od 17 dzisiaj, do 21. Potem kolekcja zniknie ze Starplazy na zawsze. 


Co myślicie o takiej formie limitowania kolekcji? Jak dla mnie super sprawa, dużo lepiej niż na ilość rzeczy. Głównie dlatego, że będzie rozsądny przedział czasowy na zastanowienie się przed zakupem, a nie kupowanie wszystkiego, mimo że wcale nie chcesz, bo i tak zniknie za minutę, a cała kolekcja rozejdzie się w 5. Ciekawa jestem tylko jak to wpłynie na rynek wtórny gdy kolekcja trafi do Starbazaaru. Czy będzie większa podaż niż zazwyczaj przy limitkach? Czy będzie popyt? Ile te rzeczy będą warte? 

Tyle pytań, a tak mało odpowiedzi. A jak wy oceniacie ten sposób i jak szacujecie nastroje na przyszłym rynku zbytu?

16 komentarzy:

  1. Dla mnie super sprawa, w końcu coś innego niż szaleńcze wykupywanie czegokolwiek co zostało :D Niestety przy moim poziome sd może kupię jakieś buty co najwyżej, haha. Wróciłam do stardoll po jakichś 3 latach i niestety nie mogę sprzedawać rzeczy w starbaazarze. Oby to był błąd, bo jestem ss i w ogóle spełniam wszystkie warunki. Napisałam już do supportu. Może pytanie z innej beczki, ale czy wiecie jak szybko idzie im odpisanie na problemy? Albo miał już ktoś może taką sytuację? Może po prostu jestem zacofana i nie wiem jak teraz się sprzedaje rzeczy xD

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze zmienialas email albo haslo i masz czas kwarantanny?

      Usuń
    2. O tym nie pomyślałam, oby to było to. Dziękuję :)

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o support to mi czasami odpisują nawet 2 tygodnie...

      Usuń
    4. To mam nadzieję, że to faktycznie ta kwarantanna. Dzięki dziewczyny za informacje! :D

      Usuń
  2. nie mam SS to raz a dwa będę w pracy więc w sumie nie interesuje mnie ta kolekcja xd ale myślę,że to lepszy pomysł niż ograniczona ilość artykułów,tak to chociaż można sobie kupić wszystko co ci się spodoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam co to będzie... Ciekawe czy będzie to duży sklep czy tylko mini kolekcja.
    Też jestem ciekawa jak będą wyglądały potem ceny, ale przykład Subcouture pokazuje, że ceny są wysokie mimo limitowanego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa :D 4 godziny to taki optymalny czas wydaje mi się. Na pewno nie wszyscy zdołają zrobić zakupy, a co za tym, ubrania na pewno zyskają na wartości.
    Co więcej pomysł ten był sugerowany przez wielu graczy, czyżby w końcu admini zaczęli nas słuchać? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem ciekawa, z pewnością dla osób, które wzbogacają się na sprzedaży takich rzeczy ograniczony jedynie czas jest strzałem w kolano od adminów, bo zdecydowanie więcej osób zdoła coś kupićxd Możliwe, że sami zauważyli, iż ostatnia kolekcja antidote wyprzedała się w niecałe 10 minut, a może ściągnęli pomysł od projektantów, którzy od kilku dobrych miesięcy sprzedają peruki na fb przez np. godzinę, a nie na sztuki. Według mnie przydałoby się od czasu do czasu takie rozwiązanie, ale mam nadzieję, że nie zrezygnują z limitowanych sztuk, bo zdążyłam polubić adrenalinę przy kupowaniu czegoś, wiedząc, że za minute się wyprzedaxd plus większa oryginalność ubrań;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze to jewt lepsze rozwiazanie dla limitowanych kolekcji. Tamten system jest chory po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle się naczekałam, a tu tylko trzy rzeczy... i to takie, które mi się nie podobają oprócz naszyjnika :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Plan był dobry, na prawdę.
    Za to wykonanie to porażka, co to ma być, 3 rzeczy? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się ta wizja, według mnie rzeczy stracą mocno na wartości

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń