2021/05/13

Wspomnień czar #21

Odkąd Elizabet-Mary wprowadziła serię Wspomnień Czar, również chciałem dodać swoją cegiełkę do tego wątku. Okazało się, że w maju mogę na chwilę przejąć ten dział, więc skorzystałem z okazji ;) Mam nadzieje, że Wam sie spodoba :) Może niektórzy z Was kojarzą, że przez pewien czas bawiłem się w kolekcjonowanie różnych cennych ubrań na sd... Dlatego pod tym tytułem wrócimy wspomnieniami do 2016 roku, a nawet nieco wcześniej i przyjrzymy się pożądanymi wówczas obiektami. Zapraszam Was do krótkiego przewodnika

Dobre jeansy to podstawa
O ile się nie mylę, moda na powyższe jeansy zaczęła się w 2014 roku. Każda para była warta więcej jak 100sd. Każda niestety też trafiła do Callie's Picks. Przez to ich wartość nieźle spadła, dwie pary od prawej również można było znaleźć na bazarze w przystępnej cenie. Jeśli chodzi o te z Archive, to nadal rzadko je widuję na bazarze. Sam na trzecich dwa razy zarobiłem po 100sd 😌 Macie któreś z nich w swojej szafie?

Must have każdego kolekcjonera - spódnice

Nie wiem, kto wylansował akurat te modele, ale wszystkie były dużo warte!  Najrzadsza ta seledynowa z kolorowymi blokami. Nawet po trafieniu do CP, nie widziałem jej na bazarze. Z tego zestawienia tylko 1,2 i 4 z góry nie znalazły się po raz drugi w StarPlaza. Myślę, że nadal są w cenie. 200sd na pewno są warte!  Pamiętacie te czasy, kiedy ta biała, szara wiązana bluza i niebieska były warte 600? Metka CP skutecznie obniżyła ich wartość. 

Skala szarości

Tutaj chyba wszystkie ubrania były z 2010-2012 roku, każde z nich naprawdę pożądane! Do dzisiaj bluzka z bufiastymi rękawami, kamizelka, t-shirt w paski i biała sukienka z asymetrycznym dołem są warte ponad 200sd. Wiecie, które ubrania z tego zestawienia były już w Callie's Picks? 

Wymarzona kolekcja płaszczy
Ojj, tutaj nawet z metką CP te ciuchy kosztują niemało. Znalezienie pomarańczowego, czarno-białego, zielonego i beżowego płaszcza  jest naprawdę trudne! Dla przykładu 2 z górnego rzędu nadal widuję na bazarze za 600,  pomarańczowy przynajmniej 300, biały powyżej 100. Który z nich chcielibyście mieć? Ja chyba ostatni czarny z pierwszego rzędu...

Ciepło, cieplej...

Kolekcjonerzy również poszukiwali grubszych ubrań, te powyższe królowały w zimowym okresie. Z tego zestawienia tylko oversizowy sweter nie był w CP, spokojnie możecie za niego oczekiwać 200sd. Reszta straciła na wartości. Jedynie ten sweter w paski nawet z metką CP jest sporo warty. Chyba nasi przyjaciele z Turcji całkiem go lubią. 

Jeszcze więcej toreb
Myślę, że niektórych torebek nie musze Wam przedstawiać. W tym zestawieniu większość jest wzorowana na prawdziwych projektach. Stąd też ich wysoka cena. Poza Chanel, Hérmes, Gucci, Givenchy mamy też mniej klasyczne modele. Macie którąś z tych toreb w swojej kolekcji?


Butów nigdy za wiele
Minimalistyczne sandałki na szpilce, masywne platformy, loafersy, białe szpilki i szpilki rockstud inspirowane Valentino - właśnie te modele były bardzo cenne. Myślę, że część z nich nadal jest poszukiwana, zwłaszcza te z ćwiekami. Trudno jest je znaleźć na bazarze, jeśli są to kosztują powyżej 200sd. 

To już koniec części pierwszej mojego zestawienia. Co o nim sądzicie? Może poszukujecie nadal tych egzemplarzy? Dajcie znać w komentarzach, które już są w Waszych szafach

19 komentarzy:

  1. Niektóre rzeczy kojarzę i wydaje mi się, że je mam w swojej szafie.
    Ten ostatni płaszczyk w pierwszego rzędu jest śliczny!
    Poluję na tą torebkę w kształcie Chanel no 5, ale ceny są kosmiczne!

    Zestawienie bardzo mi się podoba, czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo sie bardzo podoba! Kiedys go mialem:( byl w CP ale nawet z ta metka ludzie chca duzo i ciezko go wyszukac na bazarze, oryginalnie to Archive :) w ogole co do samego zestawienia - dobrze, ze masz niektore z tych rzeczy w szafie, bo sa naprawde ladne i czesto robia cala robote w stylizacji :D ta torebke da sie znalezc, oryginalna jakies niecałe 200sd na bazarku, ja mam z CP u za 56 az :// kolejne juz zaplanowane =)

      Usuń
  2. nie które rzeczy mam z CP albo archive a nie które z oryginalną metką,chciałabym jeszcze mieć czarno-białą spódnicę z frędzlami oraz tą czerwoną,szarą kamizelkę czy choćby ten golf z Evil Panda,ale nie idzie tego znaleźć :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak samo! Piekna jest! Czarna fashion jog skirt byla w cp chyba calkiem tania, ludzie placili za nie 600sd kiedys. Szara kamizelka kiedys mi sie tak marzyla. Golf jak byl na bazarku to 250+. Mam go i nie nosze xd a kupiłem nie wiem chyba za mniej jak 30sd u kogos ale to juz pare dobrych lat temu. Zycze powodzenia w dalszym szukaniu:)

      Usuń
  3. Oj, aż się łezka z oku kręci :D Mam kilka rzeczy z oryginalną metką. Pamiętam szał na te wiązane bluzy wokół bioder, to były czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak byla w CP! Niby dla superstar ale yak duzo osob je nosiło, wszyscy obwiazani wokol bioder. Chyba w 2015 albo 2016 to bylo. Troche mi brakuje tamtych czasow, jednak latwiej bylo to starocie znalezc. A dzisiaj taki zalew nowosciami ktore zalegaja tylko

      Usuń
  4. Te niektóre rzeczy, to już klasyka. Kilka torebek z postu, wręcz kocham: duża Chanel, jasna Givenchy... używam czasami. Nie mam zbyt dużo rzeczy z postu, ale te zaprezentowane są rzeczywiście "klasykami" wśród "cenności".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak klasyka, to prawda. Z samych tych ciuchow mozna zrobic naprawde ladny look! Ah wielka Chanel bym chcial miec :) szkoda ze nigdy nie pojawila sie klasyczna czarna wersja o podobnym wykonaniu i wygladzie

      Usuń
  5. ach, nie wiem jak teraz, ale jeszcze jak grałam trudne do znalezienia =/= od razu cenne

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, nie miałam pojęcia o tych cenach xd
    Sporo tych rzeczy mam gnijących "na dnie" szafy.
    Większość mam z Callie Pics - czarny i beżowy płaszcz, spódnicę w cekiny, czarne platformy i buty z ćwiekami.
    Z oryginalnych sklepów mam tylko szary krótki top, szarą wiązaną spódnice i brązową torbę na ramie.

    Swego czasu strasznie chciałam te pierwsze legginsy, ale nigdy nie znalazłam.
    Teraz większość tych rzeczy jest słaba i nie widzę w nich wartości ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tez troche tak mam ze z perspektywy czasu i nawet posiadania niektórych nie czuje juz tego zachwytu. Chyba do dzisiaj tej nebiesjkiej cekinowej nie wystylizowalem xd wow ta szara bluza wiazana oryginalna jest nadal rzadka :D pamietasz w ktorym roku ja kupilas?

      Usuń
    2. Kurcze niestety nie mam pojęcia, ale kupiłam ją od kogoś w bazaarze jak jeszcze nie było tak kosmicznych cen, ale już jej ludzie szukali :D

      Usuń
    3. Mi tez kiedys sie tak udalo, za naprawde zabawna wtedy cene 30 sd xd oj kiedys to latwiej bylo wyszukac ubrania do kupna :(

      Usuń
  7. Uwielbiam tę serię i w twoim wydaniu też mi się podoba, co do większości wiedziałam mniej więcej o ich wartości w poszczególnych latach. Miałam lub wciąż mam wiele z tych rzeczy oryginalnych, bądź nie, bo od dawna przestałam patrzeć na metki i średnio rozumiem osoby, które nadal wolą zapłacić np. 500 za oryginalną torebkę, kiedy mogą taka samą dostać za 30sd z cp lub archive:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) ja tak samo mam gdzies metki, licza sie piksele xd tym bardziej ze wiekszosc rzeczy jest nie do zdobycia wiec to naprawde nie ma sensu

      Usuń
  8. Co mnie zdziwiło, to że najwięcej artykułów z twojego zestawienia rozpoznaję wśród butów. Niestety chyba żadnej rzeczy stąd nie miałam, ale również uważam że ten czarny płaszcz z końca pierwszego rzędu jest świetny. Torebka w kształcie perfum kiedyś mnie bawiła, a teraz całkiem fascynuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jej poszukac, pasuje do wielu eleganckich kreacji :)

      Usuń
  9. Kilka rzeczy z tego zestawienia mialam na starym koncie i az sie lezka w oku kreci, ze teraz juz pewnie nawet nie byloby mnie stac na to, aby nabyc te rzeczy ponownie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam parę rzeczy na starym koncie, ale niektórych w ogóle nie kojarzę. Szał na buty zawsze był, ja pamiętam jak biliśmy się o zabudowane buty na koturnie

    OdpowiedzUsuń