2021/05/24

Nowości

Hejo wszystkim, jestem zaskakująco nadaktywna dzisiaj, jak na 3 godziny snu. Może to być jednak efekt pomieszania zmysłów od jechania na oparach energii. 

Dzisiejsza dostawa do Mr. wygląda tak:

Szkoda że są tylko dwie pary butów, ale ogólnie nie jest najgorzej i nawet ja wybrałam dla siebie 3 rzeczy. Biorę okulary (za sm!), czarny torbo-plecak (?), ciężko stwierdzić co to dokładnie jest, ale jest ciekawe, oraz jeansową kamizelkę. Ta kamizelka to w ogóle najładniejszy artykuł według mnie na powyższym obrazku. Nie podoba mi się za to połączenie bluzy z kapturem w jaskrawym kolorze z tą togą, którą Stardoll nazwał kimonem i klapkami. Kojarzy mi się z tym memem:


Przepraszam, musiałam XD Dobra, koniec tych dygresji, miłego tygodnia, ja idę spać.

Dajcie znać co myślicie o nowych ciuszkach.

5 komentarzy:

  1. Pewnie kupię rzeczy za sm, kolekcja taka sobie... Mem pasuje idealnie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie podoba mi się 4 i 5 manekin, coś musi być na rzeczy z nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedna z gorszych dostawxd Kupię pewnie okulary za sm i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie ta dostawa calkiem podoba! Gdybym wieksza uwage skupial na meskiej dollce to bym naprawde duzo kupil. Dodatki za starcoins calmiem fajne :) podoba mi sie ze na stardoll wkracza tak nieoczywiste spojrzenie na meska mode :)

    OdpowiedzUsuń