2021/05/29

Nowości

Dzień dobry, wybaczcie spóźnienie. Miałam chirurgicznie usuwaną ósemkę i teraz od paru dni umieram z bólu i opuchnięcia. Kto wie ten wie.

W środę pojawiła się dostawa Callie's Picks do apartamentu:


Słabe i drogie starocie. Bąbelki były chyba nagrodą za starpunkty kiedyś, a okno po prawej kosztowało 50 sm. Tutaj kosztuje 15 stardollarów. No lekka przesada. 

W piątek zaś pojawiło się nowe piętro Vinylu:


Również mnie nie powaliło, pojedyncze artykuły są okej. Kupiłam jeansowe culotty oraz zastanawiam się nad białymi spodniami po lewej. To tak naprawdę wszystko.

Cóż, w tym tygodniu na Stardoll nic się nie działo. A u was? Co myślicie o dostawach?

11 komentarzy:

  1. Ej, ja kocham nową dostawę do CP! Kupiłam prawie wszystko i... zbankrutowałam 😭 Jakaś drożyzna szalona!
    Vinyl też mi się podoba, ale już prawie nie mam kasy przez CP 😏

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdaniem ceny w CP są naprawdę przestępne, serio. Artykuły te są praktycznie niedostępne w bazarze, a jeśli ktoś je już sprzedawał, to strasznie drogo. Nawet rzeczy za sm chodziły po kilkadziesiąt sd (w tym okno). Jako osoba która dekoruje apartament jestem ogromnie zadowolona z tej dostawy, naprawdę jest tu wiele przydatnych rzeczy.
    Vinyl to dla mnie też rewelacja, chyba najlepsza dostawa sieciówkowa od dwóch tygodni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny w CP przesadzone, to okno z prawej było za sm wcześniej.
    Vinyl całkiem nienajgorszy :D

    Też miałam usuwane ósemki, a na dodatek szwy mi się poluzowały i krew leciała non stop.
    Coś potwornego, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. callie's picks mnie nie interesuje,bo ja dekoracji nie kupuję....jeśli chodzi o Vinyl to średnia kolekcja,ale kupiłam buty za sm,a na listę życzeń dodałam białe spodnie,zieloną torebkę,bluzkę z odkrytymi ramionami oraz czarne szpilki,reszta ciuchów jest brzydka :(

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba dostawa do CP. Kupiłam kraba, bo idealnie mi pasuje do jednego z pokoi. A jeśli chodzi o inne rzeczy z tej dostawy, to już dawno miałam je w apartamencie (a okna to już w ogóle po kilka sztuk), więc na razie nie kupię nic więcej.

    Dostawa do Vinyla jest super. Na pewno kupię białe spodnie, różowe szpilki, torebki, skórzaną kurtkę i spodnie w pantere ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupiłam nic z CP, bo prawie wszystko co chciałam to już miałam, za to Vinyl bardzo wpasował w moje gusta, szczególnie te różowe szpilki i torebka versace

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku dużo zdrówka :D
    Dostawa do CP słaba, kupiłam rzeczy za sm jedynie. W Vinylu znalazłam kilka fajnych rzeczy, np. różowe szpilki za sm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zadowolona z dostawy cp, jest tu wiele rzeczy, które ciężko było znaleźć nawet na fb. Z pewnością okna się przydadzą i będą moją motywacją, żeby zrobić w końcu jakieś wnętrze;p Zakochałam się w dostawie z vinyl, praktycznie wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość średnio, zakupy nie dla mnie raczej

    OdpowiedzUsuń
  10. Vinyl naprawde udana dostawa! Pierwsza specyficzna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostawa do Vinyl jest naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń