2021/05/09

hot or not

Elizabet-Mary



Anulcia345: "Czarny z białym to połączenie, które zawsze dobrze wygląda. Wyglądasz bardzo szykownie, a kryształowe detale dodają całości blasku. Spódnica z gorsetem przełamują elegancką i grzeczną stylizację dzięki czemu jest też seksownie. HOT"

Hongwart: "Nie jestem fanką tej spódnicy, nie kupiłam jej z rozmysłem i po czasie nie żałuję. Natomiast tutaj nawet fajnie pasuje do gorsetu (który z kolei uwielbiam) oraz białej koszuli. Całość tworzy romantyczno-seksowne połączenie, które przez czerń, biel, charakter koszuli oraz gorset kojarzy mi się z Yennefer z Vengerbergu. Gdyby tylko dodać długą spódnicę lub wygodne spodnie do jazdy konno, to byłby strój, który z całą pewnością mogłaby założyć. Torebka według mnie nie pasuje, bo jest zbyt nowoczesna, ale jest na tyle mała, że można przymknąć oko. reszta dodatków w porządku. HOT"

Elizabet-Mary: "Chociaż kolczyki trochę lewitują, to całość jest ładna – świetnie dobrałam buty do srebrnych dodatków lub elementach na dodatkach i bardzo mi się to podoba. Po prostu się postarałam, więc daję sobie HOT- (minus, bo jednak kolczyki zaprzeczają prawom fizyki)."

Ksante



Anulcia345: "Elegancko i kobieco, całość jest bardzo schludna i dobrze dopasowana HOT"

Hongwart: "Clubbing w wielkim mieście krzyczy z tej scenerii, a zwłaszcza w uśmieszku tego pana za tobą 😉 Niby elegancko, bo ołówkowa spódnica z koszulą pod szyję, ale z pazurkiem przez rajstopy i szpilki. Niby biznesowo przez aktówkę, ale tak naprawdę to stylka na szaloną noc na mieście. Ogólny efekt mi się podoba, a dzisiaj jest jakiś wieczór skojarzeń, bo ta propozycja przywodzi mi na myśl bohaterkę powieści Walk of Shame Lauren Layne. Jak ktoś lubi czasem się odmóżdżyć przy czymś lekkim i tanim (tak przyznaję się, nawet ja czasami potrzebuję uwierzyć w żyli długo i szczęśliwie), to polecam, jedyne ograniczenia to raczej 16+ i tylko po angielsku. Aaa no tak, ocena. HOT."

Elizabet-Mary: "Elegancka dama z eleganckim mężczyzną! Wyglądasz bardzo stylowo, a ten pasek robi tutaj robotę. Oczywiście HOT!"

StarMartusia...



Anulcia345: "Bardzo fajna festiwalowa stylizacja, może brakuje mi okularów albo delikatnej biżuterii, ale i tak jest dobrze. HOT"

Hongwart: "Hahaha, mnie też od razu skojarzyła się z festiwalami! Brakuje biżuterii i to zdecydowanie. Ja bym założyła jakąś nerkę zamiast torebki, bo jeśli faktycznie idziemy w klimaty Woodstocka to byłaby wygodniejsza, ale to tylko moje widzimisię. Oceniam na HOT- przez znikomą ilość dodatków, zwłaszcza biżuterii."

Elizabet-Mary: "Podoba mi się! Trochę rockowo, ale z wiosennym akcentem. Fajne przełamanie stylów. Dla mnie HOT."

Wkrótce zajrzymy do emu.musia, izolda1996-k, monikakuchejda.

8 komentarzy:

  1. Ciekawostka: miesiac temu tez opublikowalem hon xd postaram sie w maju szybciej zalatwic kolejme wydanie 😅😅😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje elizabet-mary i ksante bardzo mi się podobają, natomiast ostatniej nie dałabym hot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszyscy się domyślą, że mój komentarz do mojej stylizacji to forma żartu i nie jestem aż taka próżna, żeby sobie podbijać na siłę stylizacje ocenami HOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłą opinię :D

    Bardzo podoba mi się stylizacja Elizabet-Mary, jest bardzo elegancka :)
    Stylizacja StarMartusi... też mi się skojarzyła z taką festiwalową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) lubię tą koszulę :) druga jest fajna,ale ja bym zmieniła pasek,bo ten mi się nie podoba i wgl mi tam nie pasuje,trzecia niby fajna,ale ja bym zmieniła torebkę i dodała jakieś kolczyki i ramoneskę lub jeansową kurtkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich mam bardzo mieszane uczucia, ani są dobre, ani złe. jakoś nijakie w moim odczuciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze stylizacje są niezłe, ale totalnie moja gusta

    OdpowiedzUsuń