2021/05/18

LB SUBCOUTURE

 

Czołem kochani! Subcouture zostało już wycofane co prawda, ale mam nadzieję, że kupiliście wszystko co chcieliście. Ja sporą część wykupiłam, bo wiele rzeczy mi się spodobało, a najbardziej ten przeuroczy gorset z pieskami. Moim zdaniem jest trochę słabo wykonany, graficy mogliby się bardziej postarać, ale i tak go kupiłam. Po prostu musiałam. On do mnie wołał "kup mnie, kup mnie"... i z racji tego postanowiłam wykonać outfit psiej mamy =D Przygotowaliśmy dla Was przekrój przeróżnych stylów i rozwiązań, a na końcu niespodziankę w postaci stylizacji od naszej czytelniczki Izoldy1996-k, która zgodziła się gościnnie wziąć udział w tym lookbooku :D Zapraszamy!

Rocka



Elizabet-Mary



Pati-1997



Anulcia345



Izolda1996-k



Dajcie znać co myślicie!

12 komentarzy:

  1. słaba kolekcja :c co do stylizacji to podoba mi się druga i czwarta Rocki,pierwsza Elizabet,trzecia Anulci oraz druga i trzecia Izoldy :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorsety bardzo udane, kupiłam wszystkie i na pewno będę korzystała :D
    Bardzo podobają mi się Wasze stylizacje :) Moje ulubione to 1 i 3 Rocki, 2 Elizabet-Mary, 3 Anulci i 2 Izoldy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, miło zobaczyć stylizacje Izoldy, myslałem, że to nowy członek redakcji :D Z propozycji Rocki najbardziej podoba mi się 3, super pomysł na marynarkę. Od Elizabet-Mary i Pati wybieram 2, wszystko ze sobą ładnie się łączy. Pierwsza stylizacja Izoldy też przypadla mi do gustu, jest taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam większość rzeczy i jestem w miarę zadowolona, najbardziej podoba mi się 3 i 4 stylizacja Rocki oraz trzecia Anulci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny lookbook! Choć ogólnie kolekcja mnie nie zachwyciła, to wykupiłam większość rzeczy bo są wśród nich perełki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje wyszly perfekcyjnie, ale Rocka jako psia mama mnie rozwalila haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też zauroczyły gorsety, a zwłaszcza ten z pieskami :D Najbardziej podobają mi się stylki Rocki i Izoldy. Rocka na najwyższym poziomie, jak zwykle. Izolda, bo przedstawiła bardzo fajne, niecodzienne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wszsystkie miłe słowa ♥ To mój pierwszy raz tak publicznie, haha.
    Podobają mi się wszystkie stylizacje, trochę żałuję że nie kupiłam tej szarej marynarki

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są super, najbardziej podobają mi się izoldy :0

    OdpowiedzUsuń