2021/05/18

Nowości

Dzień dobry, za oknem leje, nie chce mi się nic. Najchętniej zakopałabym się w pościeli i obejrzała Lucyfera jeszcze raz, by być przygotowana na nowe odcinki (wychodzą już za 10 dni!).

Wczoraj po południu pojawiły się nowości w Ink'd. Oto one:


Ja prawie nigdy nie używam tatuaży. Czasami podobają mi się na innych lalkach, ale sama raczej nie stosuję. W życiu też nie mam żadnych tatuaży i generalnie nie planuję ich zdobywać. Znacznie bardziej lubię piercing.

Używacie tatuaży? Cieszycie się z nowej kolekcji? Macie jakieś tatuaże irl?

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tatuażyki, noszę na Stardoll i w realu :D
    Kolekcja mała, nawet nie dali opcji przeglądania tatuaży w "książce"...
    Podobają mi się kwiatki z pionowymi kreskami, mam dość podobny w realu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie przepadam za tatuazami na stardoll, bo wygladaja na lalce troche tak jakby miala wlosy na ciele xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Stardoll tak sobie mi się podobają tatuaże, u kogoś jeszcze jeszcze, ale nie na mojej dolce. W realu mi się bardzo podobają i sama mam na kostce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja mnie nie interesuje,bo nie używam tatuaży na swojej doll

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie tatuazy xd takze nic nie kupie

    OdpowiedzUsuń