2021/05/05

Nowości

Dzień dobry, mamy tu jakichś maturzystów? Jak tam wasze matury? 

Dzisiaj dostawa do Callie's Picks z okazji Cinco de mayo:


Mam wrażenie, że ta dostawa jest niewiarygodnie zepsuta. Większość biżuterii jest jako dekoracje, a nie moda, w dodatku nazwy się powielają albo nie zgadzają (na przykład kolczyki z ostatniego manekina z jakiegoś powodu nazywają się Frida Kahlo Skirt Black. No faktycznie, niezła spódnica :v). W dodatku w całym tym Fridakahlowym świecie wrzucili nagle Chanel Insp Palette Dress i bransoletki również od Chanel. Pomieszanie z poplątaniem. Może i nawet bym kupiła kilka par kolczyków, gdyby nie lądowały w schowku, zamiast w szafie, no ale chyba za dużo wymagam od Stardolla. 

Co wy myślicie?

11 komentarzy:

  1. A najlepsze jest to ze ciuchy od Chanel byly kiedys w museum mile jako limitowane 😂😂 chyba kupie te sukienke zanim ogarna ze nawalili xD
    Kiedys tak zrobili z botkami insp Diorem z tej samej kolekcji co MM. Potem zmienili tylko rzeczy na manekinie xd i ten blad mogliby ogarnac z rzeczami jako dekoracje :/ ah no i znowu majstrowali przy metkach, one wcale w nazwie nie maja Frida Khalo! Ps co do matur, ciesze sie ze juz mam to za soba. Nie chcialbym pisac egzaminow jeszcze tak ważnych po nauce zdalnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie zrobili dostawę na odwal, bo przecież dzielnie walczyli z atakiem na stronę xD

    Smutne, bo też kupiłabym coś, ale tak to bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa słaba, kolejnym zażenowaniem jest dodanie limitowanej sukienki i bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co? Usuneli te limitowane rzeczy XD
    Żałuję ze zwlekalem eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie widziałam,że zlikwidowali te artykuły,może ktoś im napisał albo sami się nagle skapowali xD to by lepiej na ten pusty manekin dali jakieś inne artykuły a nie zostawili goły manekin

      martusia-16

      Usuń
    2. Ale beka XDDDD mi się udało kupić

      Usuń
  5. słabiutka kolekcja :( kupiłam tylko czarną bluzkę oraz naszyjnik i kolczyki za sm,nie które rzeczy mam już albo nic mi więcej nie przypadło do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa słaba i niektóre rzeczy już kiedyś widziałam, śmieszne

    OdpowiedzUsuń