2021/05/27

Wspomnień czar #23

Teraz kolej na te limitowane ubrania. Kiedyś nie ogarniałem o co chodzi z tym różowym paskiem na dole metki xd I czemu te ceny w StarPlaza zawsze są przekreślone? Szał na szukanie limitowanych ubrań udzielił się również mi. Tym razem jednak ocenimy, czy faktycznie powinny one być dużo warte. Ciekaw jestem co o tym powiecie. Zapraszam

Na początku pom pom...
Narzutki z pierwszej edycji LE. Do czasów re-edycji LE warte kilkanaście tysięcy sd. Ludzie płacili za nie nawet prawdziwymi pieniędzmi, zresztą do dzisiaj pewnie to robią. Egzemplarze z oryginalną metką są nie do zdobycia, te z re-LE także. Przyznam, że niełatwo je wystylizować. Pasują do tych bardziej eleganckich stylizacji, ale czy nadają się na wieczorowe wyjście? 

Która to twarz?
Bluzki z trzeciej kolekcji LE. Jak ktoś kiedyś miał obie, to było naprawdę coś!  Kojarzę, że chyba w 2018 jeszcze były warte po 800sd. Potem jak widziałem na bazarze, to ta biała pojawiła się za 600sd. Ja mam tą drugą i ma dla mnie wartość sentymentalną. Według Was jest to coś łatwego do wystylizowania?

Królowa torebek na Stardoll

Torba której jest mniej jak 350 egzemplarzy. Zdecydowanie nie do zdobycia. Niestety zawładnięta przez czarny rynek na FB. Gracze albo płacą za nią prawdziwymi pieniędzmi albo muszą wyłożyć nawet 20k sd. Tak przynajmniej mówią wyceny ze starych blogów.   Myślę, że kolekcja LE z tą torbą powinna być jako re-LE. Może byłaby łatwiej dostępna... Inspirowana modelem Chanel 2.55 w plastikowej obudowie. Marzenie, nawet w rzeczywistości.

Rozcięcia
Bluza z 6 edycji LE, kiedyś dosyć cenna i trudna do zdobycia. Nie wiem jak to się stało, ale ją również widziałem parę razy na bazarze za 600sd. Kupilibyście? Ja chyba tak, ma ładny kolor.

Farbowany lis
Bardzo uroczy dodatek z Antidote. Udało mi się kiedyś go kupić za 200sd. Admini zapewnili nam rok temu recolory za 7sd.  Jak dla mnie to był dobry wybór. Przyjaciele z Turcji lubią ten dodatek i potrafią za niego sporo dać. Nigdy nie widziałem go na bazarze, a Wy?

Makdonaldyzacja
Torebka z Antidote inspirowana projektem Moschino, który z kolei odwzorowuje wygląd kubka z McDonald's. Kiedyś wart 900, teraz 600sd. Niestety... właśnie za tyle go sprzedałem, na bazarze można czasem go spotkać, mimo że nie ma w grze dużo egzemplarzy. Wybralibyście się do Maka?


Out of fashion
Buty z Young Hollywood, których fenomenu nigdy nie rozumiałem. Jak były modne, czyli jakieś 10 lat temu, wydawały mi się kiczowate. Nadal za takie je uważam i kojarzę z osobami bez gustu. Buty na masywnej platformie i wydłużonej szpilce? Na pewno nie dla dam z klasą. Nie wiem, kto wylansował je na Stardoll, ale wiem, że kiedyś kosztowały 5k sd. Dzisiaj cena spadła do niecałych 3.5k. A pierwsze chyba czasem można znaleźć na bazarze za 600, ale nie mam pewności. Miałem je kiedyś, kupione chyba za 300, a dzisiaj te drugie za 600sd. Tylko ze względu na wartość, nigdy nie założone xd

Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszym przeglądzie :)

22 komentarze:

  1. Dzisiejsze wydanie to klasyka klasyków :D Marzy mi się ta torebka inspirowana Chanel, ale to chyba zostanie już marzeniem, bo nie planuję wydawać na nią bajońskich sum... Te butki z YH zawsze mi się podobały, ale teraz chyba wolę delikatniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi tak samo! Jest piekna! Do czego bys polaczyla te obcasy? ;) ja wiecznie nie mam pomyslu

      Usuń
  2. jak to kto wylansował? oczywiście że Turcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nic dziwnego, Turcja to spora czesc graczy juz od wielu wielu lat

      Usuń
  3. Bardzo fajne zestawienie! Widzę, że świetnie sobie radzisz z tą serią, ciekawie się czyta i ogląda.
    Mnie się podoba ta plastikowa torebka, ale nie dałabym za nią aż tyle Stardollarów, nie jestem kolekcjonerką LE. Te pierwsze futerka / narzutki są w moim guście i myślę, że świetnie pasują do jakichś eleganckich sukienek.
    Buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) buty sa specyficzne, modne do 2014 roku ;) narzutka ladna, ale do niektorzych rzeczy nie pasuje bo nachodzi na gore :(

      Usuń
  4. Narzutka z LE to marzenie mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie rozumiałam szału nie te artykuły,mi one osobiście się nie podobały i nigdy ich nie chciałam mieć w swojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latwiej o cos ze stara grafika z tamtych lat :) i i jeszcze troche taniej idzie je znalec xd

      Usuń
  6. o pompomach marzę do dziś, ale nie dałabym za nie fortuny. Mam lisa i także cieszy mnie, że zrobili jego rekolory, bo poza torebkami jest niewiele innych dodatków czy ubrań w rękę. Ostatnie buty raz trafiłam na bazarku za 20 sd (ilość zer prawidłowa). Co prawda było to parę lat temu, ale już w czasach, gdy nie szło ich kupić na bazarze. No i ta nieszczęsna torba. Kupiłam ją gdy nie była warta aż tyle. Bardzo mi się podoba, ale jednocześnie irytuje mnie, że nie ma wcięcia na rękę, przez co trochę dziwnie wygląda na dolce. A nieszczęsna, bo pożyczenie jej i rozmowa o niej na stardolowym czacie skończyła się tragicznie dla mojego rozmówcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lis jako futero do reki to naprawde cos rzadkiego w tej grze. Pompom rozumiem ze moga byc takie pozadane, w koncu to pierwsza kolekcja le! Ale najgorzej chyba z kurtka skorzana z tej kolekcji.. serio za 20sd? :o szok! Zazdroszczę torebki! ;) ale szczesciara :D domyslam sie ze faltycznie moze byc trudna do wystylizowania, jak patrze u innych to ciezko cos dobrac

      Usuń
  7. Jedyną fajną rzeczą z tego zestawienia jest torebka, wydaje się być super do każdej stylizacji. Butów, bluzek itp. nie pamiętam i jakbym zobaczyła taką cenę w bazarku to bym się zaśmiała, bo nie wygląda to jak coś o co ludzie się biją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarku wiekszosc niestety niedostepna.. tak oficjalnie 🙈

      Usuń
  8. Pamiętam wszystko!
    Pom pom to chyba już w grze nie egzystuje :D
    Miałam białą bluzkę z twarzą i oddałam ją znajomemu kieeedyś tam.
    Fajna torba, ale też nie do zdobycia raczej
    Fioletowa bluzka jest według mnie paskudna, ten napis wszystko psuje. Bez niego byłaby okej.
    Liski jakoś średnio mi się podobają, ale chyba mam jakiegoś z It girls
    Miałam granatowe platformy i sprzedałam kiedyś za dość wysoką cenę. Nie wiem co się ludziom w nich podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie wydaje ze z pierwszej kolekcji le to najgorzej znalezc kurtke skorzana. Chyba jest jej jeszvze mniej :( tez nie rozumiem ich fenomenu, duzo za nie dostalas? ;)

      Usuń
  9. Pamiętam lub kojarzę wszystko. Do tej pory nie mogę pogodzić się z tym, że kiedyś widziałam tę torbę w bazarze i była wystawiona za 400sd, więc pomyślałam, że nie jest tyle warta i jej nie kupiłamxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu to dopiero pech :( ja mialem okazje kupic za 1k 5 lat temu ale ktos mnie przebil a ja bylem biedny jak mysz koscielna..

      Usuń
  10. Cuuuda! Wszystko bym chciał mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :( takie cenne i pozadane! A jak trudno dostępne :(

      Usuń
  11. Żadna z tych rzeczy mnie nie powala, większość przypomina o czasach słusznie minionych XD Jedynie torebka może ujdzie do jakichś bardziej odważnych wydumanych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to byly piekne czasy! Tesknie! Torebka jest swietna, bardzo oryginalna

      Usuń