2021/05/07

Rozwiązanie konkursu – kwiecień pełen tajemnic!

 


Brawa dla Was! 

Dziękujemy Wam za zaangażowanie, rozwiązywanie zagadek i wszystkie miłe słowa, które od Was usłyszałyśmy. 


A teraz nagrody: 

I miejsce – 300 sd, 600 sm, peruka trafia do BlackLips. 

II miejsce – 100 sd trafia do Ksante. 

Na każdego z Was będzie też czekał upominek za udział w konkursie (najpóźniej do niedzieli do 21:00, ponieważ nie ma mnie na weekend w domu i nie mogę wysłać). 

Po Stardollary i Starmonety zgłoście się na konto blogowe. Po perukę zapraszam do Elizabet-Mary. 


Dzięki Wam przedmiot jest już u nas, ukryłyśmy go w bezpiecznym miejscu. 


Osoby, które nie brały udziału, mogą zobaczyć, co musieli rozwiązać uczestnicy w ostatnim etapie: 


Należało odnaleźć pewną liczbę słów – litery, które pozostały, wskazywały na lokalizację przedmiotu. 


Jeszcze raz dziękujemy za zaangażowanie! 

20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Bardzo dziękuję ^^

    To był bardzo miło spędzony czas, super zagadki. Dużo pracy włożyłyście w tą zabawę, jeszcze raz dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wszystkich! A najbardziej dla organizatorek, domyślam się ile czasu i zaangażowania w to włożyłyście, wyszło naprawdę super. Świetnie się bawiłam, dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dla mnie to było trudne więc szacun dla was :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) dziekuje za możliwość udzialu w tym wspaniałym konkursie, wszystko doskonale zaplanowane i przemyślane, naprawde kreatywne podejscie :) czysta przyjemnoscia bylo dla mnie dolaczenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym rzędzie od góry jest słowo FAFOL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione słowo z wykreślanki, nawet pytałam Elizabet-Mary czy mogę je zaznaczyć, ale się nie zgodziła ☹️😢

      Usuń
  6. a w 5 kolumnie od końca jest SEDES

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam jeszcze HEHE, hehe

      Usuń
    2. I jeszcze jest ukryte imię mojego crusha, poważnie.

      Usuń
  7. Jeden z najlepszych konkursów w Stardollowym uniwersum od dawna! Gratuluję wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet było pytanie o Kota Emiliusza w krzyżówce. :)

      Usuń
    2. Jej, mega miłe słowa! Dziękujemy!

      Usuń
  8. Bardzo sie cieszę! Dziekuję! Powiem tak: ja się swietnie bawilam podczas trwania konkursu. Uwazam podobnie jak Hongwart, ze byl to jeden z najlepszych konkursow jakie pojawily sie na blogach. Mam nadzieje, ze to nie ostatni taki :)

    blaacklips

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim :D Ogromne brawa dla organizatorek, które włożyły w konkurs dużo pracy i czasu. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawości ile było tych słów? Bo sobie rozwiązałam dziś na wykładzie, ale chyba coś mi nie pykło XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękujemy za wszystkie miłe słowa :) Cieszymy się, że zabawa się podobała, a udział w niej był dla Was przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, żałuję, że nie mam czasu na udział w zabawach...

    OdpowiedzUsuń