2021/05/31

Poniedziałek z Elizabet-Mary – moja dziwna zdobycz

 Dzień dobry! Odnoszę wrażenia, że dawno nie było mnie na tym blogu, więc z ochotę piszę ten post. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam coś, co udało mi się wczoraj upolować. 

Przed Wami... 



Pewnie pomyśleliście, że to dość stare skarpety, ale problem w tym, że są to... buty! 



Dla mnie wyglądają jak skarpety, jednak trudno je połączyć z butami, bo wystają.
Spotkałam się z nimi pierwszy raz i natychmiast kupiłam! Uwielbiam takie starocia, więc nie mogłam się oprzeć tym buto-skarpetom. 

Przygotowałam dwie stylizacje z ich użyciem. Uwierzcie, że nie było łatwo. 




Zgodnie z zaleceniem projektanta użyłam ich jako buty. Co sądzicie o takim wykorzystaniu? Dają radę jako botki na jesienne dni? 

Ale postanowiłam też zrobić z nich skarpety: 


Tę stylizację dedykuję każdemu, kto kiedykolwiek był zajebiście ubrany, przyszedł do koleżanki, musiał zdjąć buty i przestał fajnie wyglądać...


Na koniec ogłaszam konkurs:
Wystylizujcie buto-skarpety według własnego pomysłu. Możecie użyć mojej lalki, jeżeli nie macie ich w szafie (jeżeli macie, ale i tak wolicie zrobić stylizację na mnie, bardzo proszę). Na Wasze podlinkowane i podpisane prace czekam do 6 czerwca do godziny 23:59. 
Nie wolno ingerować programami graficznymi w wygląd buto-skarpet! One mają być nierówne i wystające, to ich urok :D 

Nagroda: 100 Stardollarów. 

Powodzenia! 

Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego dnia. 

A za tydzień zmierzę się z bluzą o wdzięcznej nazwie Mandaryna Jacket i powiem Wam, dlaczego według mojego przyjaciela Mandaryna jest lepsza niż zespół Green Day.


25 komentarzy:

  1. gdyby spróbować dopasować pod nie jakieś sandałki na szpilce (obstawiam, że jakieś będą pasować) mogłyby wyglądać meeega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety prawie każde wystawały, ale zachęcam do udziału w konkursie – może Tobie uda się zrobić coś fajnego z tym fantem :D

      Usuń
    2. stety bądź niestety nie posiadam lauchera więc może być ciężko, aczkolwiek może ktoś inny skorzysta z tego pomysłu

      Usuń
    3. Jest przeglądarka, która obsługuje stardolla, ale tylko dla Windowsa - Maxthon Nitro ;)

      Usuń
    4. Rocka, oto owoc Twojej pomocy https://imgur.com/a/oRTZurL

      Usuń
    5. Pamietam jak fashionistki nosily grube welniane skarpety do minimialistycznych sandalkow na szpilce, chyba to bylo w 2014 roku :) chyba rez pojde w tym kierunku :)

      Usuń
  2. Hahaha myślałam, że to skarpety! A jeśli to buty to kojarzą mi się z takimi średniowiecznymi ciżmami xD
    Świetnie wystylizowałaś te buto-skarpeki, pierwsza stylizacja jest bardzo elegancka! Obawiam się jednak, że jesienna plucha mogłaby je pokonać (chyba, że są z nieprzemakalnego materiału).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, średniowieczne ciżmy to trafne określenie. Dziwny to łup, ale ciekawy, więc kupiłam.
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  3. Mają mega oryginalny i unikalny wygląd, nigdy nie widziałam podobnych i myślę, że tutaj tkwi ich urok. Okazuje się, że sandałki na szpilce ze starą grafiką idealnie pasują do tych starych skarpetko-butów, tutaj moja propozycja;) https://imgur.com/xPKLaOz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tutaj podpisane https://imgur.com/BEnK1XF

      Usuń
    2. Nie pomyślałam o tych butach, ale teraz to ma sens :D Bardzo dziękuję za prace, są świetne!

      Usuń
  4. Buty paskudne, ale w całości, w stylizacji, każdej, bardzo ładnie grają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te buty, zazdroszczę łupu :D Lubię takie starocie. Wystylizowanie ich było wyzwaniem, ale coś skleciłam ;)

    https://i.ibb.co/K5DmQSF/rgtfr.png

    OdpowiedzUsuń
  6. okropne te laczki xD co do stylizacji to pierwsza jest ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://i.imgur.com/WRpUUhl.png

      kilka podejść było do nich xD....przepraszam za tą krzywą podszewkę,dopiero zobaczyłam jak już dodałam link :(

      Usuń
  7. Kocham ten post i obie stylizacje (kocham także dedykację, bo pasuje do mnie w zaskakująco wielu sytuacjach XD) Uwielbiam czerwony płaszcz z pierwszej stylki, skąd on jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja to tak bardzo ja w szkole 😂 Mama mi kupowała jakieś śmieszne skarpetki i tak to się potem kończyło xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakup naprawde niecodzienny! Pierwszy raz widze te skarpetki. Ladnie sie prezentuja w pierwszej stylizacji. Zabawnie wyszlo z druga propozycja, tez to znam 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tych skarpet, wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. https://imgur.com/TLksTf5
    Bardzo oryginalne te "buty" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dziwaczne buty xd
    https://imgur.com/zZ9cqLk

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja stylizacja jest bardzo nie na czasie, ale tak mi te ciżmy pasują do takiej stylizacji - przychodzisz do kogoś w gości i mam ekstra skarpety, ale jesteś elegancka :D
    https://prnt.sc/13omn2g

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też wystylizowanie tych butów było nie lada wyzwaniem...
    https://imgur.com/gallery/UZJNwy8

    OdpowiedzUsuń