2021/05/30

Z przymrużeniem oka #4


Elo! Przyszła pora ponabijać się trochę z naszej ukochanej gry, a więc mam dla Was dzisiaj kolejną porcję memów. Dajcie też znać jak spędzacie weekend i nie zapominajcie o zgłoszeniach do "SALE", bo chciałabym jeszcze dzisiaj wieczorem dodać post =D 


____________________


_____________________




A na deser memy przesłane przez czytelniczkę DzikaNaomi:










Na Wasze memy czekam w komentarzach pod tym postem lub w wiadomości na FB.
Mogą być również znalezione w Internecie, ale wtedy trzeba podać źródło. 
DzikaNaomi otrzymuje prezent niespodziankę za przesłanie mema :) 

10 komentarzy:

  1. Hahaha piękne te memy XD Gdyby moja wiedza ze statystyki była tak duża jak o Stardoll nie miałabym problemu z wykresami xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mem z włosami jest taki prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, mem z włosami nadal śmieszy xD A dzisiaj zamiast uczyć się na zajęcia, postanowiłam znaleźć kolejne memaski :)))

    https://i.ibb.co/1dSkPR2/dsdcv.png
    https://i.ibb.co/HVfm5xx/gfds.png
    https://i.ibb.co/TLqRS4z/fde.png
    @stardollmemes

    OdpowiedzUsuń
  4. Mem z włosami wygrywa to zestawienie! To tak bardzo ja XD a uważam że żadne włosy nie są warte 1000 sd choćby i miały 50 części...

    OdpowiedzUsuń
  5. To z psem - boskie. A co do włosów - ludziom coś odwaliło ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże trzecie to kiedys ja i instagram XD fryzury - prawda! Ah i ostatni.. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Mem z wchodzeniem w 0.0000001 sekundy na transmitkę o wyprzedażach to jest coś. Ah ile razy dałam się nabrać

    OdpowiedzUsuń