2021/05/26

1:3

Moją dzisiejszą inspiracją przy wyborze ubrania były kwitnące wiśniowe drzewa. Właśnie z nimi kojarzy mi się wybrana sukienka z I Love France, czyli Dress Inspired By Givenchy. Trzeba przyznać, że wiązanie przy szyi, wzory i bufiaste rękawy czynią ją całkiem oryginalną. Szkoda, że jest to coś vintage, chętnie bym kupił. Może ktoś z Was ma ją? Koniecznie dajcie mi znać! Wszystkie propozycje są wiosenne i bardziej eleganckie, jedynie ostatnia ma sportowy akcent. Pierwsza jednak bardziej na bogato, druga kobieca, a ostatnia inspirowana Paryżem - zawsze berety i broszki kojarzą mi się z tymi miastem. Powiedzcie, co myślicie o tych stylizacjach. Niebawem wydanie z zestawami na białym tle już się kończy. Chcielibyście żebym w tej formie częściej prezentował stylizacje?


8 komentarzy:

  1. Ale bym chodziła w tej sukience, śliczna ♥
    Bardzo podobają mi się te zestawienia, najbardziej te ze sandałkami, bo sneakersy do mnie średnio trafiają.

    Będę tęskniła za tymi wydaniami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja najbardziej do mnie przemawia, ostatnia mniej. Ja również będę tęsknić za taką formą postów, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ją powtórzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy zestaw.
    Jeśli chodzi o tę formę postów to bardzo mi się podoba, fajnie jakby pojawiała się czasami zamiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka mi się nie podoba :( co do zestawów to pierwszy wypada najlepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna, każde zestawienie jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka! Piękny dobór stylizacji. Lubię taki styl trochę retro, trochę elegancko

    OdpowiedzUsuń