2021/05/11

Nowości

Dzień dobry w ten piękny poranek. Jeden z was powiedział mi, że dzisiaj czeka nas 28 stopni w ciągu dnia. Nie sądziłam że lato i upały nadejdą tak szybko. Ja się najlepiej czuję w 17-22 stopniach, więc lato nie jest moją ulubioną porą roku. A waszą?

Wczoraj pojawiło się coś takiego:


Dla Elizabet-Mary to kolejna okazja by powiększyć swoją farmę lub wręcz stworzyć safari albo zoo. Dla innych, którzy nie dekorują albo nie używają zwierząt to chyba średnio ciekawa dostawa. Ja kupiłam tylko kamień za starmonety.

Co myślicie?

6 komentarzy:

  1. Niby spoko dla osób, które kolekcjonują te zwierzaki albo potrzebują do wnętrz, ja jestem zawiedziona i wolałabym jakąś lepszą dostawę ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w niebie z tą temperaturą, w końcu można chodzić w lekkich rzeczach :D

    Kolekcja ogólnie nie jest zła, ale raczej nie kupię żadnego zwierza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba że mieszka ktoś w Suwałkach to będzie 23

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co mi sie podoba to skaly, fajnie ze sa za starcoins. Nic wiecej nie kupie. Faza na zwierzaki w apartamencie juz dawno u mnie minela

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupów nie zrobię. Nic dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te zwierzaki, uśmiechnęłam się, jak zobaczyłam osiołki <33

    OdpowiedzUsuń