2010/09/13

Wrześniowa lalka z Play & Earn

 Jak wam się ona podoba?
Obrazek z bloga http://stardoll-in-my-life.blogspot.com/

 ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
 _________________________________________________________________
Reklama
Witam wszystkich! Chciałabym was zaprosić na mojego bloga www.stardoll-i-laleczki.blogspot.com
Dodaj się do obserwatorów i komentuj każdą notkę przez tydzień to dostaniesz prezent niespodziankę lub stardollary. A poza tym są minikonkursy! Zapraszam również na moje konto: http://www.stardoll.com/member/Gosia_Superstar Pozdrawiam wszystkich czytelników! Gosia_Superstar

43 komentarze:

  1. mi się podoba, całkiem ładna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest xd
    Taka inna niż wszystkie ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna tylko taka kwadratowa głowa xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhehe, niezła, można ją odwrócić do góry nogami i wyjdzie, że stoi na rękach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się podoba
    fajny pomysł mieli admini

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna mi sie podoba jest taka inna

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydka .
    Popieram andrzelikag "Brzydka jak wszystkie" .

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ta się bardzo podoba;) mam nadzieje że uda mi się w tym miesiącu uzbierać 70 sd:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet fajna XD taka inna niż dotychczasowe! Mi już zostało niewiele do uzbierania więc mam nadzieję że ją dostanę.
    PS to będzie dopiero moja 2 lalka.
    Pozdrawiam Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko.. Inna niż wszyskie :)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko ;)

    A do obserwatorów na pewno się dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ;p W końcku jakaś fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ale szkoda że skate

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedtem zależało mi na tych lalkach, ale teraz to mi się nie chce :)

    -------------
    Zapraszam na hello-megi.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna. Jakbym widziala moja BFF xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Następną powinni zrobić w tym sylu ale z deskorolką w ręku - bardziej skate'ową...

    OdpowiedzUsuń