2010/09/11

Bluzka z HB powróciła do Starplazy

Pamiętacie jak Wam pisałam że to rekord, że w niedziele Stardoll dodał bluzkę HB z papużkami a w poniedziałek już zniknęła ze sklepowych półek i można było sprzedawać? (szczegóły tutaj).

Tak więc chciałam Was poinformować że bluzeczka znów trafiła na sklepowe półki. O to bluzka o której mowa:

Póki co nie można już jej sprzedawać w bazarze, czyli wycofanie jej to musiał być błąd który Stardoll szybko naprawił :) za spostrzegawczość i informację dziękuję madziara34


Co o tym myślicie?

38 komentarzy:

  1. Ooo magda, co za spostrzegawczość ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne... Ale cóż, ja jej nie kupiłam dlatego teraz mam szansę kupić drugi raz. To dobry pomysł Adminów, więc to poprzedzam. ;)
    ____
    _SwEeT_GIrl_22

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tezjej nie kupiłam i cieszę sie że powróciła i to w tej samej cenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie
    Ale nie kupie bo zbieram kase by dostac tu reklme w poście ;p
    Ale dzisiaj miałam imprezę urodzinkową ;pp
    A 13.09 mam urodzinki ;pp


    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, ja kujpisłam już w niedziele ;)
    Ale fajnie że wróciła bo te osboy któe nie kupiły mają szansę .

    OdpowiedzUsuń
  6. to dobrze. Chciałam napisac że XxSilver-JodyxX została usunięta. Już jej nie ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to dziwne ale dobrze ze ja dodali ci któzy nie zdążyli jej kupic mają okazije ja kupic teraz. :)
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  8. No jeszcze tylko niech parasolka wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) poniewaz nie mialam jej , a w bazarku byla sprzedawana za 30sd , a teraz bede miec ja za only 7sd :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a ją kupiłam w sb za 8 sd,
    bo myślałam że już nie wróci do starplazy. a hb zbieram. xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. ja odrazu ja kupilam ale parasolki nie ma .. ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, bo jej nie kupiłam xd ^.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem jest bardzo ładna ;-] Zgadzam się z i_am_collector – to musiał być błąd Stardoll ;-] :-** xD

    MileyCyrusXXI

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bluzka bardzo mi się podoba, ale niestety juz nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie , Ale mi się bluzka nie podoba a poza tym ss nie jestem ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ta bluzka nawet podoba i fajnie że to naprawili ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jej nie kupiłam , ale zamierzam . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję tym , którzy ją kupili w SB za powyżej 7 sd .

    OdpowiedzUsuń
  19. Buhahahahaha, nieźle. A może stardoll robi to celowo? Żeby więcej zarobić?

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już wcześniej ją kupiłam :]


    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jej nie kupię, bo nie mam za co ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna, ale mnie nie stać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się ona nie podoba zbyt ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ją kupiłam na szczęście
    wcześniej,więc nie muszę
    wydawać kasy ;)) .
    Ale fajnie,że znowu powróciła .

    CuukierkoOowa

    OdpowiedzUsuń
  25. i tak już wcześniej ją kupiłam

    OdpowiedzUsuń