2010/09/11

Rozstrzygniecie

Z pośród osób które się wpisały pod postem zatytułowanym 2000 post postanowiłam wybrać Blogger MileyStarx.
Dlaczego ją? bo systematycznie komentuje prawie każdą notkę, ponadto nie przypominam sobie aby kiedykolwiek u nas coś wygrała a także za to że nie kłóci się z innymi uczestnikami oraz nie spamuje reklamami. Niech to będzie dla niej taka mała nagroda - wyróżnienie.
Oczywiście dziękuję Wam wszystkim że jesteście, gdyby nie Wy to nie miałybyśmy dla kogo pisać. Już wkrótce u nas kolejne konkursy i te małe i te duże także zapraszam do częstego czytania nas :)))

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;*

    A czy osoby które nie są obserwatorami mogą brać udział w konkursach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka z stardolla :) GRATKI :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję takich czytelników ;)


    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! ;] świetny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje.
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałyście fair :) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z całego serca!
    Dziewczyny dobrze wybrały , zasługujesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. no dobrze zrobiłyście mi się nie podobało że inni krytykowali tych którzy wygrali ;) należało jej się gratuluję ;):**


    bipio

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszsz do czytania ??! pfff.. kiedyś to był mój ulubiony blog o stardoll, ale teraz się popsuł :/ , bo wgl postów nie ma :( . w lipcu ciągle Gabisia9 pisała czy I_am_collector i zawsze były nowe notki a teraz chyba jeden post na 2 godz. I Gabrysia wogule nie pisze :[ . Bez urazy ale to jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !! :*

    ________
    _SwEeT_GIrl_22

    OdpowiedzUsuń
  12. karr ale ja nie wiem o co ci chodzi, co my mamy pisać jak nie ma o czym?
    ja staram się zawsze pisać na bieżąco, nie zawsze ale w 50% jak nie więcej my jako 1 piszemy o nowościach

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki ; *

    ------

    karrr -> wtedy były wakacje i luz. teraz jest rok szkolny i inne obowiązki . dziewczyny nie siedzą cały czas na stardoll. mają przecież swoje prywatne życie, nie tylko wirtualne stardollowe ; ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratki ;* Chciałam powiedzieć, że ja też dużo komentuję, ale już wygrałam raz 3 miejsce komentowania i jedno losowanie i się cieszę bardzo, że wybrałaś osobę, które jeszcze nic nie dostała ;) SUPER WYBÓr ;D

    Pozdrawiam was i zwyciężczynie ;**

    wiczkaa <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. także staram się komentować każdą notkę, pewnie coś przeoczyłam :(. oczywiście gratulacje, świetny wybór :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje =D ;-** Pozdrawiam, MileyCyrusXXI ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje :D
    a co z konkursem z lat 50 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję . ;))
    Pozdrawiam .
    CuukierkoOowa

    OdpowiedzUsuń