2010/09/11

Zmiana w grupowaniu przyjaciół

Wcześniej wyglądało to inaczej.
Waszym zdaniem to zmiana na lepsze czy na gorsze ? Moim zdaniem na lepsze.


___________________________________________________________________
Reklama

Witam! Chcialbym serdecznie zaprosic was na bloga: www.THESTARDOLL.OCOM.PL! Dodaj się do obserwatorów, a jeżeli liczba ich przekroczy 500 to wylosuje dużo osób, które dostaną stardollary lub prezenty! Poza tym na blogu bedzie duzo mini konkursów tylko dla obserwatorów, więc warto się dodać. Obecnie na blogu jest konkurs na aktywność! Dwie osoby mogą wygrać po 25 SD! Dodatkowo zapraszam do kupna moich projektów! Są naprawdę tanie! Link do mojego bazaaru: http://www.stardoll.com/en/user/sellItems.php?id=33390791 . Pozdrawiam, mattiq97!

26 komentarzy:

  1. Dla mnie też na lepsze.
    stardolllstyle.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz o mnie na bloguu?
    Gabi ci powiedziała?


    cleo167

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to jest lepsze . stardoll teraz coś ciągle zmienia :)

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie gorsze. więcej klikania ;/ a wygląd dla mnie się za bardzo nie liczy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Od wczoraj jest ta zmiana. Według mnie tak trochę na starego windowsa to wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hupiej teraz, i wczoraj to tez zauwazylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo duże ułatwienie i fajnie wygląda :) tyle, że to jest już jakiś czas, gratuluję spostrzegawczości :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to obojętne ;p A zmienili też wygląd "Starblog". Kategorie wybiera się teraz z boku ;D
    alexandra_95

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepszee ;p
    Stardoll teraz wszystko zmienia i to na lepsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to było obojętne, ale fajnie, że się starają. Pewnie nie robią tego dla nas, tylko żeby więcej zarobić, chyba ;p. No, lecz i tak, i tak dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne i jest jeszce opcja imprezowicze ..

    OdpowiedzUsuń
  12. ja juz to widziałam wczoraj :) naprawde super ze jest taka nowośc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany na lepsze moim zdaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też jest to zmiana na lepsze =D I przy okazji to nie będzie już „Oh, przepraszam usunęłam Ciebie ze znajomych niechcący” ;-P

    MileyCyrusXXI

    OdpowiedzUsuń