2010/09/11

Błąd w Starplazie

Ostatnio jest to częsty błąd i pojawił się on po raz kolejny.
Tym razem paski HB są dodane podwójnie, dziwne jest to,że za każdym razem to właśnie dzieje się z HB.


Ostatni raz przypominam o konkursie na najlepszą stylizację w stylu lat 50 , nagroda w tym konkursie zostanie zasponsorowana przez administrację Stardoll.
KLIK
_________________________

Reklama

Zapraszam do mojego apartamentu. Oraz do StarBazaaru. Jeśli macie chwilkę zajrzyjcie też na mojego bloga http://stardoll-metamorfozy-i-grafika.blogspot.com/ Pozdrawiam. 3Wikusia3

31 komentarzy:

  1. ja je kupiłam podwójnie, potem jeden sprzedam a sobie zostawię. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwnie.. ale jak jak pisze ewela ? ; d
    Można na tym skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dziwne z tym HB... Kupiłabym chętnie jeszcze jeden, ale skończyło mi się ss ;/ A i mam pytanie: dlaczego Admini nie dali mi tej sukienki za ankietę co trzeba było wypełnić? Słyszałam że już dawno zaczęli je rozdawać, więc nie wiem o co chodzi ;/ A przecież zrobiłam wszystko dobrze...

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do sindi0802
    Ja również jeszcze jej nie dostałam. A co do pasków to i tak ich nie kupuję. Jakoś nie w moim stylu :)

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh często robią takie błędy... To ciutkę denerwujące ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię dwie ,bo jedna sprzedam a druga sobie zostawie . xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh ten stardoll jak zawsze błędy...

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne tylko że są w tej samej cenie ;pp

    i moja reklama ; ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Błędy - to cały Stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  10. kupie jeszcze jeden i później sprzedam .. hehe

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chyba taak zrobię ;d Kupię 2 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupilam jeden, ale chetnie kupilabym drugi, ale nie jestem ss ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiła bym ale nie jestem SS :\

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za przypomnienie o konkursie ;p Mój wpis jest chyba ostatni, ale mam wielką nadzieję, że do zobaczycie ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahaha, mnożące się HB. Nieźle :D

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  16. no faktycznie lepiej kupić sobia 2 paski i za pół roku będą duzo warte i będzie można je sprzedać
    PS Też nie dostałam tej sukienki
    qbritneyq

    OdpowiedzUsuń
  17. ja widziałam także takie czrne buty jak sie z starplazie w wyszukiwarce poda czrne i buty to wyskoczyły mi dwa identyczne o tej samej cenie

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że ceny są takie same ; P

    OdpowiedzUsuń
  19. widzialam juz ten bląd :) ale dzieki za info ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Admini Stardoll ciągle robią jakieś błędy ;-D Inaczej byłoby nudno :-P Żart... ;-\

    MileyCyrusXXI

    OdpowiedzUsuń
  21. ciągle błędy :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Często to się zdarza :)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Stardoll bardzo często są błędy :/

    OdpowiedzUsuń