2010/09/11

Darmowy plakat

Do Starplazy dodano darmowy plakat.
Kupicie ? 

30 komentarzy:

  1. Y chyba tak
    PS pierwsza!
    Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupię.. raczej mi się nie przyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. yhy :) kupiłam już rano, ale od razu do schowka poleciał xD

    OdpowiedzUsuń
  4. VenusVirgin-u mnie tak samo xD Może kiedyś się go chociaż sprzeda ;P

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie musiałam kupować - rzekomo był już w moim apartamencie... -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupie Mój Login Wojtaszek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupie, ale dam do skowka od razu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupcie go.wtedy na plakacie będzie pisało: idź tam.Naduście i wtedy dotaniecie sie do klubu victorious bez zadnego proxy!wtedy po prostu kliknijcie na dołącz do klubu i masz torebke victorious ;D

    .xXcatwomenXx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam może kiedyś się przyda ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzydkie... Nie kupię.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupię bo ostatno zaczełam wszystkie nie za fajne darmówki utylizować bo się nie przydadzą ale nie wyrzucałam fajnych rzeczy np sukienek, bluzek itp ale wyrzucałam np i love poland, i love france itd
    qbritneyq

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podoba mi się, jest taki pospolity

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go dostałam wcześniej, bo byłam zapisana do klubu „Nickelodeon” ;-] A w Starplazie już nie mogę go kupić, bo można go mieć tylko jeden raz ;-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam , ale wątpię czy mi się do czegoś przyda

    OdpowiedzUsuń
  16. wstrętny, nie kupuję :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam, w końcu jest za darmo..
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń