2010/09/11

Miss Sixty

Ubrania z drugiego piętra Miss Sixty znów wróciły do Starplazy.

22 komentarze:

  1. pewnie to tez był jakiś błąd...

    OdpowiedzUsuń
  2. albo błąd albo dali znowu, bo ich użytkownicy prosili xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dużo wcześniej było po zniknięciu...

    Msrti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dużo wcześniej było po zniknięciu...

    Msrti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam wszystko co mi się podobało , ale to już dawno .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to tez bez znaczenia bo i tak nie moge teraz kupic...

    PS> Brak ss jakby ktos nie wiedzial ;d ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. O yeah ;] Zdążyłam kupić w bazarze buty przecenione o chyba 12 na 4sd ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. tu są ciuchy z przedostatniej i tej niedawnej kolekcji... Pomieszane :/ to chyba błąd
    qbritneyq

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko dla Superstars niestety... ;-\ Ale i tak się cieszę, że sklepy wracają z powrotem do Starplazy xD ;-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie kupiła bym coś ale niestety nie jestem ss ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nom , Admini się ciągle mylą..
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń