2010/09/11

Uwaga na oszustkę !!!

Kochani chciałam Was przestrzec przed oszustką o nicku XxSilver-JodyxX !!!!!!!!!

W swojej prezentacji obiecuje LE za 2 sd - niby nic nie trzeba zrobić tylko się zalogować na stronę którą ma podaną w prezentacji...
Strona do złudzenia wygląda jak strona główna stardoll,  ale nie dajcie się nabrać. Zobaczcie że adres jest inny - zaznaczyłam na czerwono w ramce. Po zalogowaniu nie muszę chyba pisać że osoba ta będzie miała wasz login i hasło, a więc stracicie swoje konto - w najlepszym przypadku tylko Was okradnie. Uważajcie na nią i inne tego typu strony. Pamiętajcie że nie ma ani LE ani DKNY za 2 sd  chyba że macie szczęście i znajdziecie je w bazarku.

P.S ja wiem że większość pewnie z Was wie że to oszustka, ale niestety są jeszcze osoby które są naiwne i to dla nich piszę tego posta.

Ja już ją zgłosiłam, jeśli możecie to proszę zróbcie to również.
Co w ogóle myślicie o takich oszustach? często spotykanie takie osoby? Czekam na opinie.

61 komentarzy:

  1. Według mnie to te osoby są bardzo wredne. Przecież większą satysfakcje sprawiło by mi kupić coś tam niż kraść.

    no ale cóż.. :x

    La_Creeative



    Pielwsaa.. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś takie osoby spotykałam xd teraz już nie.. ale żal mi ludzi co się tak nabierają ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ey, ale mi jej nick nie włazi xd
    albo jej już konto usunęli albo podałaś zły nick ^.

    OdpowiedzUsuń
  4. andrzelika już poprawiłam i dałam linka do jej apartamentu :)
    przepraszam za bląd

    OdpowiedzUsuń
  5. a-cup-of-fashion.blogspot.com

    bringing you ideal fashion, in a cup ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja znam - nazywa sie aleksi1314

    poczytajcie:
    http://stardoll-in-my-life.blogspot.com/2010/08/oszustka.html

    oszukala naprawde wiele osob

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znałam dzięki Gosiu za info :)

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie powinni admini usuwać ze stardoll za takie coś


    Selena19982

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za informację ;) Ci ludzie są okropni.... Kradną czyjeś konto nad którym każdy pracuje! Nie znoszę takich ludzi! ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Są okropni ale i sprytni no bo przecież się namęczyli wymyślając to ;/ ale nadaj są wredni

    OdpowiedzUsuń
  11. tak takie osoby powinny być usuwane ze stardoll


    a tak przy okazji to znalazłam darmówkę w nowościach na okładce stardoll i kosztuje oczywiście 0 sd jest nią plakat niezafajny ale w koncu o jedną zecz więcej:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zalogowałam sie na tym le2sd-bazaar.tk ale z innego konta takiego co je przed chwilą założyłam właśnie po to i zobaczymy co sie będzie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś był taki przypadek, tyle że rzekomo dostawało się 1000sd. tacy ludzie chyba nie zdają sobie sprawy z powagi tego przestępstwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. ej jest darmowy plakat w starplazie trzeba go za darmo kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś był ' kod ' na 100 sd no i ten haker ukradł nie jedno konto ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny!!! Jest nowy plakat za darmo!!! Wystarczy tylko wejść przez tego linka do starplazy ;) Ja jużgo sobie kupiłam, aczkolwiek nie jest jakiś ładny ;Dhttp://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=27768

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi kiedyś pewna dziewczyna obiecała doładowanie konta , i głupia jej uwieżyłam i podałam hasło ;/ moje było konto to Angeliika342 .. miałam je 4 lata ;/ ale na szczęście złodziejka dała mi inne konto , moje aktualne - lucyna5

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie nie mają skrupułów !;/
    gaba777

    OdpowiedzUsuń
  19. No to chyba jakaś wyrafinowana oszustka się znalazła, bo nawet stronę internetową zrobiła. Miejmy nadzieję, że nikt się na to nie nabierze. No a za domenę się płaci :D

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  20. oh jesus.! już ją zgłosiłam. nie no, niezła jest! żeby tyle się namęczyć, tylko dla takiego wrednego oszustwa xD żal mi jej :P

    PS a wy wszystkie tak siedzicie w piątki po nocy? xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak słów...
    ja bym nigdy takiego czegoś nie zrobiła .No ale dobrze ,że ostrzegasz bo ja nie wiedziałam o niej.
    A tak wgl. jak się teraz podaje do admina?
    ANUSINIA555

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto też zwrócić uwagę na to że oszuści mają zamknięte księgi gości.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  23. jedno słowo. źźal ;/ ja się zalogowałam z medoll niepotrzebnej mi. ciekawe co zrobi ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za info :) zgłoszę ją do admina :))

    OdpowiedzUsuń
  25. już ją zgłosiłam a ja spróbowałam zalogować się na konto które jest nss i zalogowało się na moje !! Olkaks1998 więc wylogowałam sie szybciutko zalogowałam na stardoll i zmieniłam hasło! mam nadzieje że to coś da

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie, strona podbna do stardoll. Bardzo dobrze, że napisałaś, bo wiele osób by się nabrało. Ja słyszałam o takich przypadkach, dlatego nie wchodzę już na takie strony jak ta. Zgłoszę ją, mam nadzieje, że ją usuną jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  27. wiczka jak to konto nie jest SS to pewnie nic, chyba ze masz tam cenne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga I_am_collector

    tylko że ona w pęłni nie może4 ukraść konta gdyż po zmianie e-mailu przychodzi wiadomość na skrzynkę odbiorczą czy potwierdzasz zmianę i ona wtedy nie może ukraść ale w każdym razie wole i tak nie wchodzić na tę stronę.

    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  29. ja probowalam sie zalogowac z konta nie ss i jak wpisalam haslo to i tak weszlo na oryginalne ... zmienilam teraz haslo . -,-

    OdpowiedzUsuń
  30. była jeszcze taka jedna co przez transmitkę ciągle wysyłała 'presentation', a wprezntacji miała też coś podobnego, tylko że o SS, ale nie pamientam nicku..

    OdpowiedzUsuń
  31. oo rany. żal tych co się nabierają, bo na pewno są tacy.. stracić konto przez taką naiwność, albo nieuwagę. dobrze że o tym piszecie :*
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  32. lOl! Jaki człowiek! Myśli tylko o sobie:/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mojeanin, za .tk się nie płaci.

    Jak ktoś się na takie coś nabiera i traci konto, to jego wina. No cóż. Trzeba być ostrożnym i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem na stardoll bardzo długo i spotkałam tylko jedną taką osobę co chciała mi przesłać swoje nagie zdjęcia od razu ją zablokowałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bezczelna flądra..
    Dobrze że napisałaś trzeba uważać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Eh złodziejka i tylee . !
    Kiedyś też się nabrałam z innego konta . ; /

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka złodziejka !Zawsze się ktoś taki znajdzie

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się kiedyś nabrałam!!
    Dziewczyna obiecała mi darmowe ss w zamian za 2 prezenty!!!
    Nazywa się Majka3797!!!
    Ukradła wiele kont!!!
    Na szczęście moje udało mi się odzyskać!!

    OdpowiedzUsuń
  39. W tym klubie Montarl Kiss jakaś dziewczyna reklamowała stronę mileycyruscontest, dzięki której można otrzymać darmową sukienkę. Trzeba tam wpisać swój login i hasło ;/ Oczywiście kolejna ściema...

    A dla takich oszustów nie ma miejsca na Stardoll ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Aa już wiem, to była strona mileycyruscontest.tk ! ;/ No i też zakończenie "tk" tak jak w tej stronie, co Ty podałaś.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja osobiście brzydzę się takimi oszustami ! ;/
    Bardzo dobrze, że jej konto zastało usunięte !

    OdpowiedzUsuń
  42. Konto zostało już chyba usunięte :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomocy!
    By sie zalogować wpisałam byle jakie litery "fghfgh" a hasło "gfhfghfg"
    a zalogowało mnie na moje konto!
    co mam zrobić?
    zmieniłam hasło !
    czy hakerowi pojawia się zmiana hasła?!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie moge na nia juz wejsc, usuneli jej juz konto ;/ A chcialam zobaczyc to tam napisala jeszce ;d Mogli poczekac na mnie z tym usuwaniem ;)

    Zeby ktos nie pomyslal ze nie chcialam zeby jej usuneli konto, a wiec wyjasniam ze chcialam tylko chcialam tez zobaczyc co miala ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja pierwszy raz widzę, aż tak wredną oszustkę. Zwykle to prawie cały czas natykam się na takie osoby, ale nigdy tak, że, aż zakładają jakieś strony xd .
    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  46. Olkaks1998 - ja też tak miałam ;/ ale szybko hasło zmieniłam

    OdpowiedzUsuń
  47. weronika2009: jak zmieniłaś hasło to chyba ci się już nie włamie

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeśli już próbujecie to radziłabym najpierw się wylogować z prawdziwego stardoll.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem, jak można być aż takim złym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja to wypróbowałam na takim zbędnym koncie. faktycznie nie za fajnie że tak kradną te konta :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki za informację =D Będę ostrożna :-*

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie czaję takich osób:/ Jak już chcę się zalogować na taką stronę to z niepotrzebnej dollki.

    OdpowiedzUsuń
  53. No cóż...Mam do czynienia z takimi dzieciakami neo.

    OdpowiedzUsuń
  54. ja się na cos takiego nie dam nabrać

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzięki za info, ale i tak bym sie nie nabrała :)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  56. słuchajcie ja właśnie tego padłam ofiarą zabrali mi konto ;[[ i ja mam na nią plan ... uważajcie na nią xxmegoxx i na tą stronę http://kody-aleksi.blogspot.com/2010/04/sposob-na-oszukaniue-starplazy.html#comments ;[[[ ona chyba sprzedała moje ubrania z antidote !! ;[[

    OdpowiedzUsuń