2010/09/06

Kolejne spoilery - sukienki z Piękna i Bestia





Jak myślicie będą to darmówki?

_____________________________________________
Reklama
Cześć! Tu _SwEeT_GIrl_22 , Nussana & Agrafka33333. Od niedawna prowadzimy bloga o Stardollu i chcemy, żebyście go odwiedzały i skomentowali posty. :) Gdy każdy post będzie miał mniej więcej po dwa komentarze wtedy każdy z Was dostanie reklamę na naszym blogu+ prezent z konta SuperStar. Bardzo nam zależy, żebyście go oglądali i z góry dziękujemy :* :). Link do bloga: http://slawamodaiprzyjaciele.blogspot.com/

36 komentarzy:

  1. Ja też uważam, że to będą darmówki ;)

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmówki, nie podobają mi sie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myslę, że to jednak będą darmówki. Chyba, że będą to ubrania tak jak ze Shreka Forewer za kaske. Ale mi i tak sie podobają :)) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na darmówki ładne .
    Ale jeśli mamy za nie płacić to już nie ładnie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajć, ta żółta mnie zachwyciła ^^ No i czarne buty tez mogą być . ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko z 'Pięknej i Bestii', ale i z kopciuszka i szreka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba tak xd.
    a kapelusz hb odzyskał metkę hot buys ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie darmówki, ale są naprawdę ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam ci ważną informację na gg. Odbierz plz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje że to na 1OOO% będą darmowki.. ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślę ,że to raczej darmówki ale jeśli nie to pewnie nie będą zbyt drogie

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce tą żółtą sukienke <3
    kocham bajkę "piękna i bestia"

    OdpowiedzUsuń
  13. Jabłka, które były darmówką są teraz w kalendarzu Ramadan! Kosztują 5sd!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne sukienki, ja myślę że tą bd darmówki <33 . MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna jest tylko sukienka belli. a ja nie wiem jak to będzie. może tak jak z ciuchami ze shreka.. ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam nie wiem. Nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. brzydkie
    w sklepie jest już nowy hot buys :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja myślę, że te suknie nie będą darmówkami. bo aż 4 darmówki do robienia? gdyby pojawiła się tylko jedna suknia, byłabym pewna, że będzie darmowa. możliwe, że pojawią się na jakiś czas w starplazie za kasę. ale to tylko moje przypuszczenia ;].

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwiedzicie tego bloga ? ;]

    ____
    _SwEeT_GIrl_22

    OdpowiedzUsuń
  21. Są takie średnie ale to nie darmówki bo dwie z nich ukazały się w starplzie poprzez specjalnego linka.

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  22. już wiadomo, nie są darmówkami, a są okropne..

    OdpowiedzUsuń