2010/09/06

Mortal Kiss - nowość na stardoll

W pasku menu pojawiła się dziś nowość - Mortal Kiss

Po naciśnięciu w to przenosi nas do miasteczka Winter Mill


Mortal Kiss jest książką połączoną z grą wirtualną przeznaczoną dla osób powyżej 11 roku życia oraz dobrze znającą angielski. Codziennie od dzisiaj aż do Halloween seryjnie stardoll będzie dodawał kolejne rozdziały do książki. W książce będzie występować 4 głównych bohaterów. Ktoś zostanie zamordowany i trzeba będzie zbierać ślady na interaktywnej mapie.


_______________________________________________
Reklama
Cześć, tutaj hela456 Zapraszam was na mojego bloga modaistardoll.ocom.pl na którym wykonuje metamorfozy. Aktualnie trwa konkurs, do wygrania 50 sd i możliwość pisania ze mną bloga. Pozdrawiam. ; ]

31 komentarzy:

  1. Ale super , jestem już po 11 urodzinach , więc będę mogła wziąć udział w przygodzie . ^ ^
    Może będą jakieś fajne nagrody za ukończenie przygody . : )

    OdpowiedzUsuń
  2. haa, ja mam jedenaście i pół latek xd. mogę wziąć udział w przygodzie! MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę mieć 12 lat id 26 września :) I raczej w przygodzie udziału brać nie będę bo to dość trudny angielski :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam anglika xd

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam skończone 12 lat. ;]

    A angielski rzeczywiście dość trudny ;\

    OdpowiedzUsuń
  6. A Gdzie PODZIĘkowania !!!!!!!! Juz Załujecie Posta Na To Kurde ?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie bede brać udziału . ; /
    Mam 11 lat i więcej . xdd
    A ile to nie ważnee . xp
    Ale angielskiego nie znam . : (
    Znam ale aż tak perfekcyjniee . xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale aż tak perfekcyjnie to niee . xp

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam 13 i pół xD ;D
    Mam 4 z angla , może sobie poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja 14 lat bede miala 10 grudnia ale nie bede w to grac
    :*
    MD97

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeah Halloween Się Zbliża . . . Szkoda że nie u nas ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. zobacze czy będę brała w tym udział.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ekstra bynajmniej cos nowego :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanowię się ;) Zapowiada się ciekawie... Napiszcie o tym jak będziecie coś więcej wiedzieć! Czekam niecierpliwie =D

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 13 lat, ale nie umiem dobrze angielskiego ;p Ale moja mama moze mi przetlumaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe! będę brała udział, przynajmniej spróbuję. może jakieś fajne nagrody, hm? :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu proszę będziesz tłumaczyć? ja jestem kiepska z angola i sobię nie poradzę.. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł :)
    Bardzo mi się podoba... Będę uczestniczyć, z anglikiem sobie poradzę jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne :] ja chętnie wezmę udział.. chociaż ma jakieś wrażenie że to przez pomyłke jest dla wszystkich i za chwilę zrobią tylko dla Anglii albo coś..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam Summary po polsku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niezbyt znam angielskie, ale wezmę udział ;) Znalazłam nawet napis "Strange...!" - nie bd podawała całego xD A mam takie pytanie: Czy codziennie pojawiają sie nowe ślady? A jeśli tak, to czy te wcześniejsze zanikają?

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość wydaje mi się całkiem fajna. Zastanawiam się czy pod koniec tej "stardollowej książki" wszyscy uczestniczący dostaną jakiś upominek. Ale cóż ... znając adminów to raczej niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę w to grała ;/

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  26. może być fajne

    OdpowiedzUsuń