2010/09/06

Nagrody rozdane

Nagrody z konkursu na stylizacje szkolną już rozdane.

Przypominam że były to nagrody:
1-3 miejsce: różowa sukienka ELLE + 50 stardollarów + 30 starpunktów
4-10 miejsce: 50 stardollarów + 30 starpunktów

________________________________________________________
Reklama
Hej , zapraszam was na mojego bloga magazyn-meganowski.blogspot.com. Czytajcie magazyn co tydzień , a może kiedyś będzie tam coś o was. Zamierzam dzisiaj zrobić wieczór konkursów, nagrody nie będą takie znowu duże .

19 komentarzy:

  1. fajnie
    a kiedy dodasz moją reklame ??

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje!
    mam prośbę ... skoro już to czytacie to wejdźcie na tą stronkę. http://stardoll-style-moda.blogspot.com/2010/08/poszukuje-redaktorki-na-bloga.html
    zainteresowanych prosze o kontakt :*
    MD97

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki jeszcze raz ; * . MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody nawet ok, poza tym mam tą sukienkę, jest słodka i z pewnością spodoba się laureatkom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka sukienka . ? xD
    Ja nie widziałam może zdj ktoś doda. ? xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można komuś podarować starpunkty? xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam i jeszcze raz dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń