2010/09/10

Nowość - makijaż w Starplazie

Od dziś jak przymierzamy ubrania w Starplazie to nasza laleczka ma pełny makijaż, taki jaki jej zrobiliśmy. Wcześniej była bez, ale tego chyba nie muszę pisać.



Ja jestem ZA x 3. Super że Stardoll w końcu o tym pomyślał. :)) A Wy jak uważacie? Czekam na opinie.
Za spostrzegawczość dziękuje Uli (Ula1223)
_______________________________________________________________
Reklama
Hej,jestem xXGwiazdQQaXx,od wielu tygodni staram się aby moja sceneria zajęła 1 miejsce w rankingu. Więc bardzo proszę abyście mi pomogli i oddawali głosy.Każda osoba która zostawi komentarz pod scenerią dostanie prezent do 6sd.Link który przeniesie was do mojej scenerii:http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=33843721

41 komentarzy:

  1. pisze się "makijaż" ;)
    i fajnie, że takie coś zrobili :>

    OdpowiedzUsuń
  2. i dobrze, że da się go zmyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr! zapraszam do mniee!
    asiaczekpeexd-i-lenkaxdka.ocom.pl ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. weraw ok, dzięki już poprawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajnie, fajnie ;)

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,nareszcie o tym pomyśleli ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ______
    _SwEeT_GIrl_22
    ______

    Gosia, zobacz "AsiaczekPeexD" napisała, że zaprasza na bloga! Właśnie spojrzałam na regulamin, pisze, że to jest zakazane w miejscach takich jak w komentarzu. Weźcie to pod uwagę! ;)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, jest nowy konkurs 'Mortal Kiss' za który dostajemy maskę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !! Zapraszam na bloga http://decore-by-stardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nio nawet fajnie :)

    Do zuzia : po co reklamujesz się w postach ? Nie lepiej se kupić reklamę ? A tak to jest zabronione i ja nigdy na reklamy w koment. nie wchodzę, bo to jest nieuczciwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie jestem za,tylko jak chcemy jakiś kosmetyk kupić to jak go na pomalowanej medoll wypróbować?

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze że tak zrobili bo niektóre lalki bez makijaży wyglądają dziwnie i potem jak się przymierza ciuchy to nic nie wygląda dobrze i trudno coś wybrać. Wszystkie superstar muszą się bardzo cieszyć. szkoda że ja nie mogę kupić kosmetyków...
    POZDRAWIAM Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  13. niby fajnie, ale czy jak sie juz ten "limit" cieni wykończyło to można w przymierzalni dalej malować? bo jak nie to troche głupio, bo jestes pomalowana nie chcesz zmywać makijażu, a chciałabys spróbowac cien jakis. Chyba, że zmyć można w przebieralni ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. madzia2pac, makijaż można zmyć podczas zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie :)
    widzieliście darmową maskę? ja już ją dostałam

    OdpowiedzUsuń
  16. POpatrz na ten link to nowość na stardoll! http://i51.tinypic.com/1zvpeg1.jpg
    Mam nadzieję że przeczytacie mój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  17. no moim zdaniem to zmiana na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze że można zmyć go w przymierzalni ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosuję na scenerię , ale jak mi się spodoba . : P

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się, że zmienili :). teraz można dobrać ciuszki do obecnego już makijażyu

    OdpowiedzUsuń
  21. jak da się zmyć to jest nawet fajnie, ale jak się nie da zmyć..

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, no... ;-P Admini Stardoll wreszcie się wzięli do roboty :-] I dobrze ;-* (*_*)

    OdpowiedzUsuń
  23. no i po co to? zamiast coś sensownego zrobić to jakieś głupoty 'poprawiają' :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm.. według mnie to nie różnicy czy makijaż jest wyświetlany w przymierzalni czy nie... x DD

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się z agatą ale mi to za bardzo nie przeszkadza!

    OdpowiedzUsuń