2010/09/10

Zmiana w prezentacji

Dzisiaj zauważyłam że jak się wklei lalkę do prezentacji którą mamy zapisaną w albumie to nie ma ona białego tła dookoła jak to było wcześniej. Jak ktoś miał białe tło w prezentacji no to ok, ale jak już inny kolor to nie wyglądało to najlepiej aż to dziś. Zobaczcie na rysunek poniżej.


Kolejna zmiana która jest moim zdaniem na lepsze, a Wy jak uważacie?


P. S Nie pytajcie mnie proszę o to jak mieć czarne tło w prezentacji bo naprawdę nie wiem. Kiedyś wystarczyło skopiować od kogoś kto miał, ale ten sposób już nie działa




_______________________________________________________________
Reklama
Hej,
Na stardollu jestem ....Ewelka.... Każdy z nas chciałby być covergirl, tak jak ja chcę, abyście zagłosowali na mnie.

31 komentarzy:

  1. JAK ZROBIĆ CZARNĄ PREZENTACJĘ ?!
    KOCICA1321

    OdpowiedzUsuń
  2. kocica1321 - Lol. nie czytałaś na dole co jest napisane?

    Gosiu zaznacz to na czerwono.! :)

    No i rzeczywiście lepieeeej ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie
    Jestem załamana ;((
    Pomocy!
    Wystawiłam dwie sukienki ze starej kolekcji DKNY za 2 sd bo dziewczyna która wygrała u mnie konkurs miała je kupić ale nie zdążyła bo nijaka Drozdusia je kupiła wcześniej o kilka sekund ;(( Drozdusia nie odpisuje mi w kg ;(( Pomocy co mam robić?
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  4. a) Czarną prezentację wystarczy od kogoś skopiowć˛ kliknąć Shift+F12 i skopiować wszstko w nowzm okienku i wkleić do prezenty˛ po czym ją zapisać i jeszcze raz edytować.+ten sposób działa.
    b) Jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam lepszy pomysł na prezentację - mogą być byle jakie tła i czcionki nie tylko te kto ktoś inny ma ! Jeśli ktoś chcę ten sposób pisać na GG 1301363

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystarczy wejść na taką stronę i tam kopiuję się kod do odpowiedniej czcionki i tła, wkleja się do prezentacji i się ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę podać instrukcję na czarne tło.Piszcie na gg 25129456

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnie chociaż mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała mieć czarne tło w prezce . x D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiem jak :) robi się to kodem [html] a potem trzeba znać całe kodowanie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha umiem zrobić czarne tło. ;P.

    Paulinka.17

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja umiem zrobic czarne tło i mogę każdemu powiedzieć jak się do mnie zgłosi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się przyznać, że nie zauważyłam tej zmiany ;-D Żadko zmieniam prezentacje ;-P :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wlg nie piszę prezentacji.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. A to fajnie stardoll myśli o nas . xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, z białym tłem nie wyglądało estetycznie... :/

    OdpowiedzUsuń
  17. chcialabym miec czarna prezentacje .. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ;d Ale nie moge wlasnie zmienic ostatnio na czarna ;/ A wczesniej dowiedzialam sie od ciebie i_am_collector i skopiowalam. Za co ci dziękuje ;d Ale teraz wlasnie nie dziala ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet ładnie to wygląda ale mi wystarczy na razie standardowa prezentacja :)
    qbritneyq

    OdpowiedzUsuń