2010/09/05

Reklama

Hey! Tu weronika2009 Moim marzeniem tak jak każdej z Was , jest zostanie CoverGirl. Żeby nią dostać trzeba uzbierać bardzo dużo głosów , więc was o nie proszę. Proszę głosujcie na mnie 5/5!

Oczywiście nie obejdzie się bez nagród! Jeśli zagłosowałeś wpisz się do mojej Księgi Gości a wtedy dostaniesz numerek. Wylosuję 5 numerków a osoby z wylosowanymi nagrodami mogą wygrać:


- 2x 200 SD
- 2x 50 SD
- 1x Mary Jane w/chrystals (Buty stare DKNY)

Lub jak nie jesteś SS:

- 2x Prezenty do 200SD
- 2x Prezenty do 50SD
- 1x Reklamę na moim blogu ( ze-stardoll.blogspot.com )

Proszę was jeszcze raz o głosy!
A nagroda pocieszenia dla tych co nie zostali wylosowani to wybrany prezent do 10 SD!



MÓJ BLOG

Chciałam też zaprosić was na mojego bloga, piszę w nim codziennie posty i nowości. Codziennie są konkursy za które można wygrać 15 SD. Zapisujcie się do obserwatorów i zapraszajcie na niego swoich znajomych , a jeśli na blogu będzie ponad 100 obserwujących wylosuję 10 stardollowiczek , które zostaną wynagrodzone 20 stardollarami. Następne 10 będzie miało reklamę na pasku bocznym na tydzień. Każdy może wygrać.



WIELKA WYPRZEDAŻ!

WIĘCEJ W PIERWSZEJ NOTCE NA MOIM BLOGU.

18 komentarzy:

  1. Mało ambitne marzenie, no ale ok :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ^Imanaya^ -> hehe ;P

    zagłosuję, w końcu sporo kasy wydałaś na reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis FTW na ostatnim obrazku mnie rozwalił HAHA

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam i na bloga napewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście zagłosowałam! :) życzę powodzenia!
    PS Dlaczego FTW cię rozwaliło? :P ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Sprzedam konto xoxoMonisxoxo za prawdziwe pięniądze. Jeśli jestście zainteresowani, to piszcie w księdze gości lub na gg 25031728.

    Konto ma około 3 lata, posiada sporo Hotbusów, starych ubrań z KOHL'S, DKNY i wile innych. Około 10 razy było SS.

    wszystkich informacji udzielam w KG i na GG.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodam się i zagłosuję . ^ ^
    Właśnie .... czemu FTW cię rozwaliło . ??

    OdpowiedzUsuń
  8. FTW [for the win] mnie rozwaliło, bo oznacza np. rzut piłki do kosza zaraz przed końcem meczu w koszykówce :D No i jest też takim popularnym tekstem w Anglii czy Ameryce, wśród nastolatków, może ktoś z was widział takie teksty jak''Pancakes FTW!'' :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ___
    _SwEeT_GIrl_22
    ___


    Ej doceńcie ją! Przecież ludzie! Oni wydają StarDolary, na reklamy, więc doceńcie i wchodźcie na te blogi, żeby je wesprzeć.:) Później wychodzi na to, że wyrzucają kasę w błoto bo nie odwiedzacie tych blogów:]

    OdpowiedzUsuń