2010/09/05

Wyniki konkursu na stylizację do szkoły

Ogłaszamy oficjalne wyniki konkursu:
1. kate72
2. Dulcenika
3. Samanthak2
4. JulitQa93
5. Madziusin1995
6. Sahami1996
7. andrzelikag
8. monika10988
9. Meggi11
10. Mmiss16
(jeśli są jakieś błędy to przepraszam)

Proszę nie kłócić się w komentarzach że ktoś ma brzydsze ubranie a jest na lepszym miejscu, bo to my jesteśmy jurorami i my wybieramy stylizacje a nie wy ;) Dziękuję.

Nagrody:
1-3 miejsce: ciuch niespodzianka + 50 stardollarów + 30 starpunktów
4-10 miejsce: 50 stardollarów + 30 starpunktów

Jutro skontaktujemy się z adminami Stardoll aby przesłali nagrody :) Proszę o cierpliwość.

Oto stylizacje:



http://img291.imageshack.us/img291/9177/dulcenikanakonkurs.png

http://img842.imageshack.us/img842/1607/samanthak2.png

http://a.imageshack.us/img844/9691/julli.png

http://i56.tinypic.com/n5obd4.jpg



http://img718.imageshack.us/img718/3927/strjmeggi11.png

http://i51.tinypic.com/sdogmd.jpg


Gratuluję wszystkim :))

Edit od Gosia: Ludzie jak nie umiecie przegrywać to proszę abyście nie brali udziału w naszych konkursach bo mam już dość potem tych nieprzyjemnych komentarzy !!!!!!!!

100 komentarzy:

  1. extra ;}

    cleo167

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale po szkole dzieci nie mogą chodzić na obcasach !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, nie wszystkie mają obcasy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że mnie nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ! ;*

    chociaż przeglądałam stylizacje i widziałam ładniejsze ale skoro takie wyniki to okej :)
    jeszcze raz gratki dla wszystkich =]
    mam nadzieje , że będziecie organizowały jeszcze takie konkursy :)

    ps.do livelikemusic -> u mnie można ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki;**
    Masz gust,katie72 jest naj ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie od kiedy do szkoły nosi sie obcasy, albo kozaki?

    ale i tak gratki dla wszystkich...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi sie 1 stylizacja ;)
    Pomino wyników, gratuluję wszystkim uczestniczkom konkursu ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wątpie czy tak jak np. ta pierwsza, albo druga by sie tak do szkoły ubrała ;/. I to do gimnazjum/podstawówki ... Mi się madziusi podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję :)

    Strasznie mi się podoba strój dulceniki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    A mam pytanie jak można dać strpunkty ? o.O
    ____________________
    RichieNicole

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nie wygrałam, ale gratulacje ;*. myślałam, że tu chodzi raczej o mundurek i białą bluzkę ;(.

    OdpowiedzUsuń
  13. to, że julitka wygra było do przewidzenia ;/. jej strój jest szczerze mówiąc wręcz obrzydliwy... tutaj niestety żeby cokolwiek wygrać trzeba mieć znajomości -.-. co do pozostałych strojów, to nie jest najgorzej, ale widziałam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Glowe : myślę, że sp przekazują admini ;)

    Gratulacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, tak - promujmy rewię mody w szkole, zachęcajmy do przychodzenia do szkoły w butach na obcasach itd. Najlepsze i najnormalniejsze stylizacje to wszystkie oprócz 2 pierwszych, a najlepsza jest ostatnia (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojim zdaniem najlepiej swoją doll wystylizowała JulitQa93 ;)
    I mojim zdaniem ona powinna mieć 1 miejsce!

    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  17. yyyyyyy........ sorry ale co to ma być ?!

    Normalni ludzie nie chodzą tak do szkoły.
    I tak nie brałam w tym udziału, bo i tak bym nie wygrała, ale miałam przynajmniej nadzieję że w tym konkursie chodzi raczej o normalność a nie robienie z siebie sztucznej, wymalowanej i wystrojonej laski.
    No ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z Agatą

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zgadzam się z Agatą. Kto normalny chodzi tak do szkoły?!!!
    Ale GRATKI!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej podoba się strój JulitQa93.

    OdpowiedzUsuń
  21. to nie fair :(
    przecież w butach na 5 cm obcasach nikt nie pójdzie do szkoły albo w mega krótkiej spódnicy...a co do make-up x(
    masakra
    filka_xd

    OdpowiedzUsuń
  22. jest błąd w nazwie lalki z miejsca 1 ponieważ wchodząc na profil `katie72` wchodzi się na zupełnie inną lalkę .!!

    OdpowiedzUsuń
  23. a kto Wam powiedział że to ma być strój do podstawówki? szkoła to także gimnazjum, liceum, czy studia. Nie wiem do jakich wy szkół chodzicie ale u mnie każdy się malował, nosił obcasy i ubierał się modnie a to było kilka lat temu..

    OdpowiedzUsuń
  24. Glowe - nagrody przyznaje admin Stardoll i on może dać starpunkty

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie tak nie jest, kto normalny tak się ubiera do szkoły?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Domii skoro ludzie tak wystylizowali swoje lalki to widocznie tak sie ubieraja i nam sie to spodobalo

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas większość dziewczyn się tak nosi. ;]

    Zamiast chociaż raz się cieszyć że jest konkurs to dalej marudzicie i kolejny raz jest że my coś ukartowałyśmy ;/

    Jesteście bardzo miłe ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. bo oni robią sztuczne wymalowane lalunie, może to się podoba ludzią ale do szkoły się tak nie ubiera

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie najlepsze.Pierwsze i kilka innych pozostawię bez komentarza.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne stylizacje.gratuluję! MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  31. gratki dla zwycięzców ;)

    a co do ubioru w szkole to razej o tym decydują n-le i status szkoły :) ja chodzę do gimn i nie wolno się malować, a obuwie ma być z jasnym spodem ;D

    PS. wielka, jesienna wyprzedaż w moim sb :) - Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki wielkie. ;) jest mi bardzo milo. ;) a co do tych, ktore maja taaakie pretensje: ja chodze do liceum, u nas mozna sie ubierac jak sie chce, chodzi sie w obcasach, kozakach, jak komu sie podoba. To ze wy tak nie chodzicie to nie znaczy ze mozecie sie wyrzywac na organizatorkack konkursu bo to one wybieraly i jak widac maja gust bo wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobaja. Jak nie znacie sie na modzie to sie nie odzywajcie. POzatym to jest tylko konkurs a nie prawdziwe zycie. Kazdy ma swoj sty i o tym sie nie dyskutuje. takze pozdrawiam was serdecznie i zycze wiecej wyrozumialosci dla gabi, gosi i dominiki. one naprawde bardzo sie staraja zeby ten blog Wam sie podobal a nie jeszcze bedziecie wybrzydzac.
    Pozdrawiam i gratuluje wszystkim, ktorzy wygrali. ;)
    dulcenika

    OdpowiedzUsuń
  33. wygrała to się teraz podlizuje, to było do przewidzenia

    OdpowiedzUsuń
  34. Co Wam nie pasuje w tych strojach? Przecież są idealne do szkoły. Nie powiecie mi chyba, że codziennie zakładacie jakieś czarne rurki i beznadziejne koszule w kratę?
    U mnie w sql nikt się o strój nie czepia, a te nie są wcale ani krzykliwe, ani lalkowate, więc nie rozumiem po co te całe afery.

    OdpowiedzUsuń
  35. domii to tak samo o tobie moge powiedziec: przegrałas to krytykujesz

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. to było do przewidzenia że przegram bo nie mam znajomości -.-
    z resztą prawie wcale mnie nie obchodziło czy wygram

    OdpowiedzUsuń
  38. księżnicza by chciała żeby wszyscy klękali przed nią co? i muszę powiedzieć że julietta miała rację co do ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się wszystkie podobają ale najbardziej do gustu przypadł mi strój Madziusin1995.

    OdpowiedzUsuń
  40. Domii z tych osob co wygraly to znam 2 osoby, ale znalazly sie na liscie bo zrobily ładne stylizacje
    wiec nie gadaj o znajomosciach bo my kzdego rowno traktujemy

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli przegrałyście, to nie wyżywajcie się na autorkach konkursu :)) zajrzyjcie : http://bransoletki-justynaa.blogspot.com/2010/09/loteria-dla-stardollowiczow.html

    Możecie wygrać sporo nagród :))
    sd, le, hb i inne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Domii julietta mnie przeprosiła bo nie miała racji, ja sie nie uwazam za zadna ksieznicze wiec prosze bez takich mi tu ok?

    OdpowiedzUsuń
  43. chcialo by sie powiedziec " ja pi****le" ;/ ludzie sie staraja, a potem tylko ma sie do nich pretensje. ;/ domii jak taka mądra jestes- zaloz swoj blog, zorganizuj konkurs i wybieraj SAMA! wlaczyla Ci sie teraz zazdrosc w mozgu ze nie masz stylu, czy gustu. to nie twoja sprawa kto wygral a kto nie. sory bardzo ale to nie ty oceniasz. wiec jezeli masz dalej krytykowac ten konkurs to lepiej zamknij swoja buzie i sie nie odzywaj, bo nikt i tak nie chce Cie sluchac. Twoje uzalanie nic nie da. Uwierz. ;) pozdrawiam Cie domi bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wygranym stylizacje nie są ładne, ale każdemu podoba się co innego i powinniśmy to uszanować. Szczerze mówiąc, mimo, że jej niezbyt lubię (zresztą mało o niej wiem) JuliQa93 zrobiła naprawdę genialną stylizację! Uważam jednak, że 3 miejsce jest niesprawiedliwe. Praca została wykonana w starplazie. Gdybyście o tym powiedziały to ok, ale nie było o tym mowy. Więc JulitQa93 - wielkie gratki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacje są cudne i gratuluje zwycięzcom :)
    + Ja chodzę do normalnego gimnazium i mamy zakaz:
    -obcasów
    - Makijażu (nawet tuszu do rzęs)
    -miniówek
    -bluzek na ramiączkach

    Więc większość odpada, ale mimo wszystko stylizacje zasłużyły na wygraną. Tylko bardziej wyglądają jakby wygrały konkurs na elegancki strój ,a nie szkolny.

    Aniasuperowa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A mi sie wszystkie podobają :)
    Proszę mnie nie mylić z Domii, bo ja jestem Domi, bez drugiego 'i' ;)

    Domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  47. Ludzie opanujcie sie! Przecież nie pisało,że trzeba się ubrać na zwykły dzien szkolny.Przecież są różne święta szkolne i można się ubrać elegancko,np.akademia.Kozaki nosi się w zimie więc niewiem o co wam chodzi.Zastanówcie się co mówicie

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podobają mi się stylizacje innych :) Też brałam udział w konkursie ale nic nie wygrałam i co z tego...Wygrały te stylizacje które były najlepsze więc nie wiem po co się kłócicie:D

    paulus114

    OdpowiedzUsuń
  49. każdy ma inny gust i powinnyście to uszanować. pomimo, iż nie wygrałam, cieszę się, że taki konkurs został zorganizowany. to, że jesteście zazdrosne było do przewidzenia, ale to tylko świadczy o tym, że nagrody są zazdrości warte.

    OdpowiedzUsuń
  50. Trinnyty - nie było powiedziane , ze stroju nie można wykonać w Starplazie .

    OdpowiedzUsuń
  51. ale wy macie problemy czy wy chciałyście strój do przedszkola? to że do szkoły to nie znaczy że nie można założyć obcasów czy kozaków, jeżeli macxie pisać takie głupie komentarze to może nie piszcie wcale najpierw chcecie konkursy a potem narzekacie bo nie wygraliście, szukacie dziury w całym

    prace bardzo ładne Gratuluję wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  52. sama się zamknij i się utop albo co
    jesteście tylko grupką małych dzewczynek ślepo wierzących że gosia jest dla was Bogiem, boicie się nawet nawe napisać własnego zdania, taka jest niestety prawda i kropka więcej nie napiszę bo nie chcę się wdawać w wasze głupie dziecinne dyskusje

    OdpowiedzUsuń
  53. Gosiu sama ię prosisz o takie komentarze

    OdpowiedzUsuń
  54. Ludzieee . !
    Powinniście się cieszyć ,że Gaba Gosia i Doma robią takie konkursy . !
    Domi rób taki sam błąd jak Julita . xp
    A co do stylizacji faajne . ;D:D
    andrzelika się postarała . ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Domii a co ja niby takiego robię? wytłumacz mi prosze

    OdpowiedzUsuń
  56. Domii, szczerze Ci wspolczuje. naprawde. Tak zazdrosnej i uszczypliwej osoby to ja jeszcze nie widzialam. ;) Kazdy ma prawo do swoich opini, owszem ale Twoje narzekania i pretensje przekraczaja granice. Wyrzywasz sie teraz na wszystkich bo nic nie dostalas. Bralam udzial w roznych konkursach i nie wygrywalam, i nie mialam glupich pretensjii.
    Domii, Trzeba umiec przegrywac! zycie jest pelne niespodzianek, niestety. ;) pogodz sie z tym ze tu akurat Twoje zdanie wogole sie nie liczy. ;) Zycze powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratki :) Zorganizujcie Jeszcze Jakiś Konkursik ;)

    kocica1321

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. dulcenika co się pchasz do mojego apartamentu? pewie zaraz powiesz żal.pl ty nie masz gustu, jesteś bezndziejna itp. -.-
    dobra może popełniłam bład mówiąc że wybrałyście głupie stylzacje, może w waszych szkołach można się tak ubierać ale to nie zmienia faktu że NIE ZALEŻY MI NA JAKIŚ DURNYCH NAGRODACH!!! z resztą ja tlko wyrażałm swoje zdanie jak Agata, a Gosia mnie zaatakowała że jestem zazdrosna, nie umiem przegywać itp. to się wk*rwiłam i powiedziałam to co myślę, może powinnam zachowć to dla siebie, sorry

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie przesadzajcie. Czy wy w ogóle pomyślałyście, ile pracy trzeba włożyć w posprawdzanie tych wszystkich ponad 300 prac?? Każda z was poddałby się po sprawdzaniu połowy. Ja nie wygrałam, mimo iż włożyłam dużo pracy w swój strój - nie narzekam, bo wiem, że dziewczyny jako jury wybrały to, co ich zdaniem było najbardziej gustowne i odpowiednie do szkoły. Pogódźcie się z przegraną.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja chodze do gimnazjum i dziewczyny z 3 klas normalnie do szkoły w obcasach, mocny makijaż i wgl. na początku strasza, że bedą zmywac i wpisuja uwagi, ale to tylko na początku. Ja sie bardziej delikatnie maluję, tusz troche kredki w zewnętrznych kacikach oka i tyle ;D

    Mi podobaja sie stylizacje i szkoda, że nie zrobiłam, bo patrzac po obrazkach to może i bym cos wygrała :] (nie to, że brzydkie tylko, że miałam robić cos "podobnego" jak coś)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Domii robisz z siebie pośmiewisko ;/ Chcesz zwrócic na siebię uwagę czy jak? Bo ja cie nie rozumię. Zamiast robic awanture przymkneła byś sie i siedziała cicho, bo twoje komentarze sa tu zbędne. I co myślisz, że teraz dziewczyny zmienia zdanie? Radze ci odpuścić, ale ty i tak pewnie wiesz swoje.

    OdpowiedzUsuń
  65. Domii, nie bede Ci nic takiego pisac. Nie oceniam innych jak ich nie znam. Nie uwazam ze masz jakis zly styl albo cos w tym stylu. Kazdy ma inny, a przeciez o gustach sie nie dyskutuje. Owszem swoje rozdraznienie powinnas zostawic dla siebie w wiekszym stopniu. napisac w pamietniku, czy zwierzyc sie przyjaciolce. Bylo by lepiej ;) Bo przykro zrobilo sie nie tylko organizatorkom ale takze uczestniczkom. I rowniez przypadkowym obserwatorom. Takze mysle ze przemyslalas swoje zachowanie i nie popelnisz tego samego bledu drugi raz. ;) Dobrej nocy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Aha ja najpierw przepraszam, że sie zgłosiłam, a nie zrobiłam, ponieważ nie miałam czasu.
    Gosiu, mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

    A i moim zdaniem stylizację są piękne. Każdy do szkoły się ubiera inaczej. Może w niektórych szkołach tak nie jest, ale w innych tak.

    wiczkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  67. aa i jak admini rozdadzą nagrody to napiszcie na blogu co to ten ciuch niespodzianka na miejscach 1-3, bo jestem ciekawa, chociaż nie wygrałaam ;PP

    OdpowiedzUsuń
  68. Niespodziewałam się wygranej, i jest mi strasznie miło, dziękuje.
    A co do zażartej dyskusji to ja chodze do technikum, i nikt nie widzi problemu w wysokich obcasach, czy mocniej pomalowanych oczach, tym bardziej ze w mojej szkole co druga dziewczyna to modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. fajnie .. szkoda ze mi sie nie udalo .. mi sie podoba tylko julitqi .. ale ona zawsze wygrywa zadna nowosc ..

    OdpowiedzUsuń
  70. Moim zdaniem stylizacje są dość ładne ale ja bym się raczej do szkoły nie ubrała w spódnicę, ale cóż rzecz gustu ;) Mi osobiście najbardziej podoba się stylizacja kate72.

    OdpowiedzUsuń
  71. Szczerze mówiąc, to były lepsze stylizacje. Jednakże te wyniki (przynajmniej w części) były dla mnie oczywiste.
    Co do oburzeń dziewczyn, to myślę, że mają rację - stylizacja do szkoły nie jest wcale aż tak bardzo oczywista - jaka szkoła? czy chodzi o rozpoczęcie roku szkolnego?
    I to samo jeśli chodzi o buty na obcasach i krótkich spódniczkach - mało która normalna szkoła toleruje takie stylizacje swoich uczennic. A jeśli myślałyście o studentkach, to trzeba było to uwzględnić.
    Gratuluję wygranym, a zwłaszcza tym zasłużonym!

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne stylizacje, podobają mi się niektóre ;)
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  73. Gosia, nie rozumiem- umiecie się skontaktować z Adminami ?

    OdpowiedzUsuń
  74. J.W.S tak. Ten konkursy był przeprowadzony we współpracy z adminami :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Tlen moja szkoła toleruje buty na obcasach oraz krótkie spódniczki , więc nie wiem w czym macie problem .

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne stylizacje ;))
    Szkoda że nie wygrałam, ale wezmę udział w następnym konkursie ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale tutaj kłótnie ... ;D
    Ja się kłócić nie będę że nie wygrałam, trudno przecież to nic strasznego ;p
    Bardzo ładne stylizacje wygrały .
    Gratki ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. Stylizacje są naprawdę ładne, choć w 80% szkół taki strój by absolutnie nie przeszedł, to i tak gratuluję (;

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja do szkoły maluję się bardzo mocno i zakładam zwykle buty na 15 cm obcasie. Nie wiem w czym macie problem.

    OdpowiedzUsuń
  80. trochę niezbyt pasują do szkoły takie stylizacje, ale może być :]

    OdpowiedzUsuń
  81. boż.. jaka ty "gosieńko" jesteś nerwowa !:D
    ja pierdziele !: ooo

    boż... ludzie komentują i co ?
    może i przegrywać cie umieją , ale wy nie umiecie za to wybrać zwycięzcę. + ta cała wasza JulitQa93 czy jak jej tam... to jest wasza kumpela i wy robicie wszystko , żeby ona wygrała czy coś !
    żałosne jesteście i ten wasz BLOG !:/

    OdpowiedzUsuń
  82. kamiśś ! mam racje ona wygrywa w każdym konkursie ,a domii też ma racje , co widzicie ładnego w tej pierwszej dziewczynie już ta 2 o niebo lepiej wygląda i nigdzie nie chodzi się w szpilkach na 20 cm! i już nie udawajcie że u was tak chodzą bo po prostu łżecie!

    no i przykro wasz blog schodzi na psy bo ustawiacie zawsze żeby jul...coś tam wygrywała żal mi was i tego dennego bloga >.<

    OdpowiedzUsuń
  83. Weżcie się w garść ... nie umiecie przegrywać. Ja oczywiście nie brałam udziału, ale nawet jakbym wzięła i nie wygrała to bym się tak nie wściekła o byle co... To one to wybierały, to wg. nich one są najładniejsze. Ogólnie najładniejsza dla mnie jest druga praca, ale nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziekuje 8 miejsce :** jestem taka szczesliwa gratuluje innym finalistką

    OdpowiedzUsuń
  85. dobra Gośka sorry, każdy ma swój gust
    przepraszam

    OdpowiedzUsuń