2010/09/12

Reklama

Hej : *
Z tej strony asiunia088 i dominikula25. Chciałybyśmy zaprosić Was na naszego bloga i prosić byście dodały się do obserwatorów:

Spośród osób, które dodadzą się do obserwatorów rozlosujemy nagrody:
1 x 200sd,
1 x 100sd,
3 x 50sd,
5 x 10sd!
Dzisiaj o 18.00 planujemy zrobić dzień konkursów. Chciałabym również podkreślić, że nasz blog jest najszybszym źródłem informacji o Stardoll - nowościach, darmówkach... Oraganizujemy SUUPER konkursy i co tydzień wybieramy MeDoll Tygodnia.

Ja już się dodałam, a Ty?

37 komentarzy:

  1. na pewno zajrzę ; d

    a co z tą notką o ulubionej redaktorce. ?
    właśnie kończyłam pisać dłuugi komentarz a tu patrzę notka usunięta xdd.

    ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisana .
    A z tą notką o redaktorce to pewnie ona znikneła bo się któraś obraziła , że wolą I-am_collector bo ona miała najwięcej głosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tam obserwatorem super blog xD
    Polecam :) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ymm...powiem, że najszybszym źródłem informacji nie jest wasz blog, ale i tak od dawna jestem waszym obserwatorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno dodam się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper blog informacje na bierząco dużo konkursów polecam naprawde wspaniałae redaktorki ja sama osobiście go uwielbiam nawet mam tam karte stałego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja też dzisiaj organizuje konkursy na blogu od dwóch dni tylko że to wieczór konkursó a nie dzień jakby to pozatym u was był dzień to już byłyby konkursy

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka notka o ulubionej redaktorce? bo jestem nie w temacie ;P.


    dodam się, choć nigdy nie byłaś dla mnie zbyt miła... (do asiuni)

    OdpowiedzUsuń
  9. nielubię asiuni dlatego się nie dodam. jest strasznie chamska :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. kania a powiedz mi w czym ja taka chamska jestem?

    OdpowiedzUsuń
  12. tak ogólnie . do ludzi: nie warto się zapisywać do takiej chamicy :/. no sorry ale mówię prawde

    OdpowiedzUsuń
  13. ludzie tak nie twierdza, ty jestes wyjatkiem,,, poczytaj notki: na blogu nigdy nie bylam chamska w stosunku do innych

    zalatwiam darmowki, zawsze odpisuje na gg, na chacie, pomagam, odpisuje na biezaco na wpisy w KG - czego chcec wiecej?

    no jesli chodzi ci o takie sprawy jak: doladuj mi konto - to uprzedzam, ze od razu blokuje (tak wogole wyraznie napisalam o tym w prezentacji)
    bankiem nie jesyem, sorry

    OdpowiedzUsuń
  14. co do naszej notki o redaktorkach- usunęłyśmy ją bo było przykro mi i dominice że takie złe macie o nas zdanie. Nie miło jest być właścicielem bloga i być uważanym za najgorszą, głupią, niemiłą i zołzowatą "divą"

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabisia: nie warto się przejmować tymi zazdrosnymi pustakami :).

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda , zawsze Ci którzy zaglądają na nasze blogi to mają problem do nas , jak robimy konkursy to my jestesmy the best , ale jak nie robimy to juz zli ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do skargi z usunięciem notki o redaktorkach:
    Ja np nie twierdzę , że Gabisia i dominika są złe. Powiedziałam tylko którą najbardziej lubię ,a i trzeba pluć na takich co mówią że jesteście chamskie bo po tym jaka piszecie już widać jakimi jesteście dobrymi kobietkami :))

    OdpowiedzUsuń
  19. wpadnę

    a do Gabrysi nie przejmuj się tymi komentarzami
    aha i co będzie z tą reklamą wystawiałaś już rzeczy w sb? bo nie odpisujesz na gg

    OdpowiedzUsuń
  20. Gabisiu , w takim razie lepiej chyba będzie zrobić ankietę. Wtedy wyjdzie bez żadnych kłótni, obrażeń itp. kogo najbardziej lubią obserwatorzy. ; ]

    A ja lubię najbardziej Domiokę bo ją najbardziej z nam z waszej trójki ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. nie piszcie tak kogo bardziej lubicie itp! kazda z dziewcząt sie stara! ja lubie wszystkie ale najbardziej poznalam I_am_Collector, szanuje każdą z Was :) i nie moge wybierac pomiedzy wami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy będą wyniki stylizacji lat 50? Mogę się ich dzisiaj spodziewać? mars_loves

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajrzę .;)




    .A ja lubię całą waszą trójkę ;)
    . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam , już jestem obserwatorem od jakiegoś czasu . : P

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem obserwatorem już jakiś czas... i coraz bardziej zaczynam się udzielać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Gabisiu, nie warto się przejmować takimi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gaba - jedno zdanie. Nie warto se czterech liter zawracać takimi osobami ;]

    OdpowiedzUsuń