2010/09/12

Wyprzedaż zakończona

Chciałam Was poinformować że wyprzedaż już zakończona. Sprzedałam ponad 150 atrykułów (56 stron w moim bazarku). Dziękuję wszystkim którzy wzięli w niej udział a zwłaszcza tym którzy coś kupili.

Niektórzy mają do mnie pretensje że stracili godzinkę i nic nie kupili, powiem tyle - przykro mi. Było dużo osób i nie moja wina że nic Wam się nie udało kupić, najwyraźniej macie za wolny komputer albo internet.

Co sądzicie o takiej wyprzedaży?
Czekam na Wasze opinie czy chcecie jeszcze kiedyś abym zorganizowała czy nie.

Aha, i pochwalcie się co udało się Wam kupić :)) bo niektórzy mi piszą że nic nie wystawiłam :(

77 komentarzy:

  1. Ja kupiłam cos z Fallen Angel taki chyba kostium


    Uwaga. Już dzis o 18 zaczynaja sie konkursy na moim bloguwww.ostardollcom.blogspot.com niektore konkursy beda w krotkich odstepach niektore w wiekszych więc zagladaj czesto na bloga. Konkursy są od 18 do 21

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźniłam się ;/

    Zrób kiedyś jeszcze, to postaram się być, bo masz super ciuchy i na pewno bym coś kupiła ;) Czekam na kolejną wyprzedaż ;D

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh nie udało się . ; /
    Ale co tam zawsze szczęścia się nie ma . xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizuj jak najwięcej takich wyprzedaży.
    Nie udało mi się nic kupić ale widziała śliczne żeczy z różnych marek. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam, ale chciałabym żebyś zorganizowała kolejną taką wyprzedaż. Możliwe, iż bym coś 'upolowała' :)
    Ale dzięki temu, oszczędziłam kilka stardollarów i w ten sposób wybrałam się na cotygodniowe zakupy do sb :))

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam buty z Miss Sixty , a niech inni nie kłamią bo widziałam pełno artykułów ale niestety nie zdążyłam kliknąć :D hehhe Dziękuje ci bardzo za tą wyprzedaż jestes świetną dziewczyną . Kolejny raz nie zawiodłam się na tobie , wygrałam u ciebie plyte rihanny - wysłałaś mi ją a mogłas mnie olac ,bo przecież wszystcy staneli by w twojej obronie ale ty taka nie jestes.. Ty jestes poprstu miła dziewczyna:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam buty z Antidote (tak to się pisze? :D), różową sukienkę, torebkę w panterkę i strój kąpielowy :D Fajnie by było, jakbyś robiła często takie wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam sporo rzeczy, udało mi się kupić tylko jedną, naszyjnik HB :) Rzeczywiście ciężko było cokolwiek kupić, to też zależy trochę od szczęścia, żeby trafić na odpowiedni moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcemy więcej xDD
    Ja się spóźniłam, ale to moja wina bo za późno się wzięłam za lekcje ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. B. bym chciała, żebyś jeszcze kiedyś taką wyprzedaż zorganizowała. ;)

    Kupiłam 2x butki z Antidote, bransoletkę z Channel Tribute , piękną bluzkę z Miss Sixty i torebkę z Bisou. ;)

    Świetny pomysł.:DD
    Przyznam się szczerze, że wyłączyłam wszystko (wszystkie strony, nic innego nie miałam włączonego, gadu-gadu i skype też)i przez godzinę siedziałam tylko i wyłącznie na Twoim starbazarze, klikając 'odśwież', 'odśwież'.

    Dziękuję. ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Ja kupiłam 8 rzeczy ale najciekawsze to sukienka w kwiaty Disou
    Sukienka biała z Viole, żakiet z Viole, Super "stella mccartney" z Viole słodziutki sweterek Antidote i mój wymarzony naszyjnik z Antidote i w sumie za wszystko zapłaciłam 16 sd no po prostu uwielbiam Cię rób częściej te WYPRZEDAŻE :) pozdrawiam Lemongirll

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy beda wyniki na stylizacje lat 50?

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam 5 rzeczy zorganizuj kiedyś jeszcze ;))) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam buty z bisou :)
    i kocham takie wyprzedaże rób takie codzien:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udało mi się kupić buty z Antidote i drugie buty z Miss Sixty :)

    Świetny pomysł z tą wyprzedażą! Oby takich więcej :) :) :)

    Pozdrawiam Gosiu ;*
    Meggi11

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam buty z LE , czapke z missy sixty czarną taką bluzę czerwona z missy sixty futerko jakieś ;D i rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby było taki wyprzedazy więcej ;)
    Kupiłam spodnie Od AJ !!!

    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nic nie zdążyłam kupić. Zawsze ktoś był szybszy :( No ale trudno, byłam na to przygotowana, bo wiedziałam ile osób polowało na różne rzeczy. W każdym razie mam ogromną nadzieje, ze jeszcze kiedyś zorganizujesz podobną wyprzedaż. W każdym razie ja bardzo na to liczę. Pozdrawiam i gratuluję wszystkim, którym udało się coś upolować :)

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrób jeszcze kiedyś taką wyprzedarz ale najpierw wszystko wystaw a dopiero ogłoś.
    Nic nie kupiłam bo ,,mam za wolny internet lub komputer ''
    Ktoś inny będzie się cieszył z pieniędzy ktorych nie wydałam na twoje ubrania.No cóż.
    Eliza_333

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem strasznie zaqwidzona bo jak weszłam do cb do sb to nic nie było a byłam o godzinie 17 20 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyprzedaż była mega ; d. Wyścig zakupoholiczek ;pp. Niestety nic nie udało mi się kupić ;d . Ale widziałam ok 60 rzeczy xd. Niektóre były genialne. ! Fakt. Mój net nie jest za szybki. xdd. Ale najważniejsze było to że się świetnie bawiłam :D

    Czekam na kolejne takie wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  22. moim zdsaniem to super pomysł z wyprzedaż(i dziękuje to miło z twojej strony)

    ja kupiłam buty z antisiode
    kostium kąpielowy ze splash
    spodnie z elle
    i sukienke z rio

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nic nie kupiłam, ale zabawa była niezła ! XDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie zdarzylam ;( A i tak nie jestem ss, ale pewnie doladowalabym sobie gdybym wiedziala wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam strasznie wolny net i nawet nie wchodziłam ;// Rób częściej takie wyprzedaże!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kupiłam nic ;(
    Bez przerwy odświeżałam i tylko udało mi się zobaczyć pare fajnych rzeczy, ale rób więcej takich wyprzedaży ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Calutka godzina klikania w to samo miejsce, 100 spóżnień i nic nie zakupionego. Rzeczywiście stracony czas. Co sekunde odświerzałam stronę i odrazu kupowałam i na nic nie zdąrzyłam. Następnym razem nie przychodzebo nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam dużo fajnych rzeczy, ale cały czas ktoś mnie uprzedzał :/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi przykro, ale to mi się nie podobało ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. jak wiele z was się skarży że nic nie kupiło, choć nie jestem redaktora tego bloga, też postanowiłam zrobić taką wyprzedaż!
    wszystko po 1-3sd, proszę o nie zgłaszanie lub usuwanie ponieważ dostałam zgodę na tą mini reklamę :)
    ach no i wyprzedaż już trwa, co chwilę dodaje nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie udało mi sie nic kupić :(


    jeszcze jeden!!!!!!!,jeszcze jeden!!!!!!!,..............

    OdpowiedzUsuń
  32. wypżedaż była super ale gosiu ja pisałam Ci już wiele razy że chciałabym reklamę i nie odpisałaś a ona miałabyć do dziś na dzisiejszy wieczór konkursów na moim blogu =(

    OdpowiedzUsuń
  33. Więc nic mi się nie udało kupić z tego powodu że niestety ale miałam strasznie dużo pracy domowej i byłam nią zajęta :/ I żeby nie było nie mówię że to Twoja wina tylko mojego cudownego farta :P

    Mam nadzieję, że kiedyś zrobisz jeszcze taką wyprzedaż i uda mi się znaleźć chwilę żeby zajrzeć tam i coś sobie kupić :q

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nic nic niestety nie kupiłam ponieważ po 1 nie było mnie w domu :( (byłam na rowerach ) a po 2 i tak wczoraj skończyło mi się ss :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kupiłam z 6 ubrań :D
    Jestem zadowolona !!
    Kupiłam zielone buty z MissSixty,Szarą Spódnice HB z Disou , różowe buty Antidote ,Torebkę z Just cavalli ,Top z Antidote i kurteczkę z Voile inspirowana Armani Couture :D

    Rób więcej takich wyprzedaży,nie będę miała nic przeciwko ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja niestety nic nie zdążyłam kupić . : /

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bym chciała więcej takich wyprzedaży . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się udało kupić jedynie jeden inspired By .. Było spoko , zrób kiedyś jeszcze ! klikałam co chwila odśwież , widziałam różne HB,LE,Antidote nawet 1 DKNY i pare inspired by ale cóż nikt szansy nie dawał xD pisałam , ale co się poradzi , każdy chcę coś kupić . Mam nadzieję,że jeszcze coś upoluję , jak bdz. następny raz.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nic nie kupiłam :( widziałam rzeczy ale były już sprzedane.
    I zrób kiedyś jeszcze tak ale nie informuj tego bloga o tym ponieważ wszyscy się rzucą

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też się spóźniłam ! :(

    Zrób kiedyś jeszcze taką ! Na 100% coś kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie niestety nie było ;( !
    W niedzielę po południu jestem u rodziny przeważnie i nie ma mnie w domu. Mogła byś zrobić kiedyś w sobote w późniejszych wieczorach ;D
    Tylko nie wiem czy będę jeszcze ss ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Prinxccesska26 na tym polegała zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prinxccesska26 na tym polegała zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja nie zdązyłam nic kupic jeistety mimo ze co pare sekund wchodizłam do twojego sb i widziałam atidote ale juz było zpaużno an kupno ;( fajnie by było gdybys powtózyłą takaą wyprzedasz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wystawiałaś wystawiałaś :)
    Ja odświezałam i kupowałam nie patrząc co :) Nie raz widziałam LE i Antidote Miss Sixty za 2 sd, ale niestety w większości przypadków nie zdążyłam, płakać nie będę :)

    No cóż podziękować Gosi zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna wyprzedaż mam nadziej że będą takie częściej :] Ja nie miałam czasu więc nie mogłam wejść :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja odswiezalam co chwile .. mam szybki net i wgl. i jak naciskalam ze chce kupic to bylo ze juz jest sprzedane .. ogolnie to jestem wsciekla .. bo to co bym zdazyla kupic to juz mialam .. ja to zawsze mam szczescie ;<

    OdpowiedzUsuń
  50. gosiu: DZIĘKUJEMY, DZIĘKUJEMY xD. niestety nie udało mi się nic upolować, ale cieszę się, że dałaś nam taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jak tylko znow bede miala ubrania na sprzedaz to znow zrobie wyprzedaz :)
    mam ponad 500 rzeczy ktore chce sprzedac ale nie pokazuja sie jeszcze w bazarze :((

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja niestety zapomniałam o tym... ale fajnie by było żebyś znowu takie coś zorganizowała. ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. pewnie że było takie coś fajne tylko ja nie weszłam nie sety bo musiałam się uczyć na jutro do szkoły:(

    will22o

    OdpowiedzUsuń
  54. Super to była. Chociaż kupiłam na innym koncie tylko jakąś torebke co była darmowa, ale i tak nie żałuję. Uwielbiam się ścigać z innymi ;p Widziałam dużo MS i raz jakieś buty co kupiłaś za 323sd ( chyba )i jeszcze widziałam buty antidote, ale ciągle mi pisało że ktoś kupił ;(
    RÓB CZĘSTO WYPRZEDAŻE, jak napisałam - uwielbiam się ścigać z innymi ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Nom ja tez jestem za :D .
    Ja nie kupilam , bo w tym czasie nie bylo mnei w domu:(
    a taka szkoda:(
    Ale gratulacje , dla tych , ktorzy kupili mieli farta :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja niestety nic nie mogłam kupić, bo w tedy szalałam ze znajomymi na dworzu. Chciałabym, żeby było więcej takich rzeczy, ale też żeby one były od co najmniej godziny 19 ;D


    Lucyfers_Angel

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. ale ekstra! zrób jeszcze kiedyś! :) nie załapałam się, ale fajnie tym osobom, które coś sobie kupiły ;3 jeszczee! xd
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  59. uważam że takie wyprzedaże są świetne. z pewnością będę czekała na następną : ) mi niestety nic się nie udało kupić : (

    OdpowiedzUsuń
  60. fajnie.
    niestety nie było mnie i jak wróciłam to już było po wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  61. Gosiu nie słuchaj tych, którzy mówią, że nic nie wystawiłaś. Kłamią. Wystawiłaś i to wiele rzeczy tylko po prostu mają słaby net i wolno im chodziło... Ja kupiłam kilka rzeczy nawet jedno LE i Antidote ! :D Strasznie się z tego cieszę ! Dziękuję Gosiu !! :*:*:*
    A i fajnie żeby była następna taka wyprzedaż. :)
    SweetGirl2796.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja njestety nje jestem ss więc kupić ,nic nie kupiłam .. Ale bardzo żałowłam ,bo widziałam parę fajnych rzeczy ; d

    OdpowiedzUsuń
  63. kuurcze, z teo co widze to plakac mi sie chce :( mnie niestety nie bylo:( ale to nikogo wina ;) ale jak widze, ze inne dziewczyny pisza ze udalo im sie upolowac zeczy z channel, LE, antidote i HB za 2sd to ryczec mi sie chce! :( hahaha:D swietny pomysl Gosiu z ta wyprzedarza, i nie mowie Gosi zeby robila je co dziennie bo dlaczego tylko ona ma na tym stracic?! i dlaczego ma sie pozbyc rzeczy tak cennych za 2ssd? glupio z wszej strony, ze ja o to prosicie, oczywiscie nie mowie ze jak bedziesz robila ich jeszcze pare to nie bd szczesliwa, ale ciekawi mnie czy ktoras z was by cos takiego zrobila..

    OdpowiedzUsuń
  64. super są takie wyprzedaże, ale nic nie udało mi się kupić..
    co chwilę odświeżałam stronę, bo bazaarek był pusty, a jak mi coś już wyświetliło to było sprzedane, chyba nawet była torba z antidote

    OdpowiedzUsuń
  65. To był bardzo świetny pomysł z wyprzedażą.
    Na pewno mało kto by się zdecydował sprzedać takie marki za 2 satrdollary, więc podziwiam cię :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja kupiłam kilka żeczy :)
    Ta wyprzedarz była super !!! ;)
    Zrób ją jeszcze proszę...

    OdpowiedzUsuń
  67. ja nie brałam udziału w wyprzedaży,bo musiałam iść do kościoła :/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nic nie kupiłam ;/
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie udało mi się nic kupić, ale mam nadzieję, że będą kolejne takie wyprzedaże ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Uhh mam się czym pochwalić ;]

    Naszyjnik z antidote,parę HB i buty z MiSS SiXTy

    Łącznie 9 rzeczy ;)

    Zrób jeszcze kiedyś taką tylko np powystawiaj rzeczy i i czkajcie do którejś godziny bo wiele osób chciało i się im nie udało bo tak szybko kupowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gosia proszę zrób jeszcze wyprzedaż ;] Ale jakoś nie wiem czego Antidote tylko za 2sd sprzedawałaś :>

    OdpowiedzUsuń
  72. mnie niestety nie było wtedy na komputerze ale mam nadzieję że jeszcze coś takiego zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  73. ja nie zdąrzyłam nic kupić ;[[ no ale cóż czekam z niecierpliwością na kolejną wyprzedaż ;))

    OdpowiedzUsuń