2014/07/01

Kolorowo krok po kroku #6

No więc dzisiaj będzie kolorowo i letnie, zgodnie z klimatem.
Najgorsze jest to że wakacje mam dopiero 28 lipca, więc prawdopodobnie jak to czytacie, jestem w szkole. 
Ale nie będę się użalała, do rzeczy.

KROK 1
Zaczynam od jasnej żółci. Maluje nią powiekę ruchomą do końca oka.

KROK 2
Kanarkową żółcią maluję oko od środka, mniej więcej do linii w której załamuje się brew (przynajmniej w moim przypadku)

KROK 3


Pomarańczem maluję połowę z żółci.

KROK 4

Różowym maluję końcówki pomarańczowego. W tym momencie proponuję poprawić przejścia.

KROK 5

Robię fioletowe kreski, czarną maskarą tuszuję rzęsy.

KROK 6

Policzki pudruję perłowym różem, a usta zostawiam w spokoju.

||EFEKT KOŃCOWY||

||KOSMETYKI||

Mam nadzieję że makijaż się podobał.
Co chciałybyście zobaczyć w kolejnym poście?
Co o nim sądzicie?
Komentujcie.

shariSweet 

13 komentarzy:

  1. Masz rację, makijaż jest bardzo letni :) podoba mi się, jednak użyłabym innej fryzury, która bardziej by go podkreślała :)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny.Bardzo dobrze dobrane kolory i tak jak mówi Soxo Stard Fryzurka powinna być taka żeby dobrze go podkreślała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Technicznie jak zawsze znakomicie, kolorystyka tez bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się ten makijaż,gdyż jest taki jak opisałaś go powyżej i ma bardzo ładne kolory <3
    izabella444Calm

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty to robisz że one są zawsze piękne? <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż po prostu cudo.Zaraz spróbuje zrobić go na swojej doll.Świetnie dobrane kolory,a wykonany jest znakomicie.Tylko pozazdrościć takich umiejętności ;)

    a38013

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przecudowny ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, taki kolorowy. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż przypominający zachód słońca. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż śliczny, współczuję szkoły :c Musi być dziwnie wiedząc, że większość ma wakacje :) Ale nie przejmuj się :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. O co chodzi ci ze musisz siedzieć w szkole na wakacjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie na wakacjach, w Niemczech wakacje są przechodnie. Normalnie mam 1.5 miesiąca, w tym roku trafiło się że wakacje wypadają pół miesiąca później niż w Polsce. Na szczęście nie muszę siedzieć w wakacje hehehe c;

      Usuń
  12. Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń