2017/12/04

HOT or NOT



karola8971

   Girlewelina:  
Stylizacja jest prosta, ale nie nudna. Podoba mi się przełamanie kolorystyczne w postaci torebki, muszę jednak przyczepić się do butów, które są za lekkie względem góry. HOT-.

   cherry9713:  
Według mnie wszystko tutaj jest z innej bajki. Spodenki nie zgrywają się z białą, wystającą spódnicą, buty mają inny odcień różu, a zielona torebka kompletnie nie pasuje. NOT.

   Soxo_:
Mi też się nie podoba ta stylizacja. Za duży chaos. NOT.








Girlewelina

   Girlewelina:
Podoba mi się moja praca. HOT.

   cherry9713:  
Bardzo ciekawe wykorzystanie tej spódnicy. Wszystko razem świetnie wygląda. HOT.

   Soxo_:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania HoN. HOT.






ladyulla

  Girlewelina:  
Czegoś jest tu za dużo, torebka całkowicie tu nie pasuje, za wysoko ubrana spódnica skraca i poszerza doll a o kamizelce nawet nie napiszę. NOT.

   cherry9713:
Nie podoba mi się, że kamizelka ma inny odcień niż buty i to własnie z którejś z tych rzeczy bym zrezygnowała/wymieniła. Poza tym uważam, że jest całkiem nieźle. HOT-.

   Soxo_:
Także uważam, że za bardzo namieszałaś z tym brązem. Te wszystkie odcienie się ze sobą gryzą. Myślę, że zmieniłabym kozaki. Nie jestem pewna też torebki. HOT/NOT. 





Za tydzień ocenimy: kitttly, Rihanna-lalka, iimagicQ


Jak widzicie, do naszej załogi dołączył nowy juror: GirlEwelina, którego witamy gorąco w naszej redakcji! Tym samym casting zostaje zakończony.

14 komentarzy:

  1. Żadna stylizacja nie jest jakaś dobra, u GirlEwelina widziałam takie stylizacje, że od niej dużo wymagam ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko Girlewelina mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. jedynie druga stylizacja jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! 2 stylizacja jest fajna, zgadam sie z ocenami nowego redaktora:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie Girlewelina ma najlepsza stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie przemawia ostatnia, choć zgadzam się z soxo. Pierwsza jak dla mnie zbyt cukierkowa, za to druga - dla mnie koszmar, nie czuję jej kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja najlepsza,trzecia byłaby ok gdyby zmienić buty bo ich kolor nie pasuje do brązu który jest na kamizelce i zmieniłabym torebkę bo też nietrafiona

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja byłaby idealna, gdyby nie te brązy, jak słusznie zauważono podczas oceny. Poza nią druga jest warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami i bardzo się cieszę z wyboru nowego jurora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 stylizacja mi się nie podoba, 2 jest super a w 3 zdjęłabym tylko tą kamizelkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak w pierwszej ze stylizacji zamysł z zastosowaniem spodenek w ten sposób potrafię zrozumień, tak za nic nie mogę pojąć to tam robi ta zielona torebka. :( Stylizacja Wiktora jest fenomenalna.W trzeciej stylizacji podoba mi się połączenie kamizelka + spódniczka. Resztę stylizacji bym niestety wywaliła.

    sd. sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie druga mi się podoba. Trzecia nie jest zła, zgadzam się z Waszymi ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo zgadzam się dzisiaj z ocenami (no może poza tym hot dla pierwszej stylizacji nie xd)

    OdpowiedzUsuń