2014/12/31

Callie's Picks No.32

W Plazie pojawiła się noworoczna kolekcja Callie's Picks. Dostawa składa się więc głównie z sukienek i dodatków. Podlega ona 25% obniżce cen, także w takim układzie wahają się one od 2, do 19 sd. Admini systematycznie "przemycają" artykuły do tej pory dostępne w sprzedaży, zazwyczaj w fioletowej walucie do CP, gdzie wycenione zostają na kilka sd. Nie wiem jak Was, ale mnie bardzo zniechęca to do jakichkolwiek zakupów. Kupię tylko coś za sm. 
Co sądzicie o kolekcji?

EDIT: Admini zrozumieli swój błąd i obniżka 25% została wycofana. 



9 komentarzy:

  1. Posiadam kilka rzeczy. Raczej nic nie dokupię. Ogólnie kolekcja udana.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy nie jestem zadowolona z czegoś dotyczącego stardoll.
    Zauważyłam to samo, co Natalia i ty.. przepłacamy za coś, co kiedyś było za fioletowe. .-.
    Tak naprawdę nawet ujdzie jakoś tylko zielona i szara sukienka z 1 piętra kolekcji. A drugie? Podoba mi się tylko kapelusz. -,-
    Nie kupię nic.

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak. Tak samo sprawa wygląda jeśli chodzi o kapelusz ze srebrnym paskiem. Buty z przedostatniego manekina na drugim piętrze też bodajże były jeszcze nie dawno dostępne za sm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozejrzę się i może coś kupię, a o przepłacaniu w CP było wiadomo od razu, gdy sklep wszedł do starplazy.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle Callie powaliła nas na kolana swoim doskonałym gustem i modową fantazją! Nie mogę napatrzeć się na tego drugiego manekina z pierwszego piętra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupie to co za sm i bardzo chcialam kupic sztuczny ogien, ale tylko dla ss :'(

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się trzy może cztery sukienki, ogólnie je jestem zachwycona dostawą. Dodatkowo fakt, że ubrania, które kiedyś były za sm teraz są za sd jakoś nie szczególnie mnie dziwi, bo przecież chodzi o to, żeby zarabiać na graczach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie kolekcja szału nie robi. Jedyne co mi się podoba to czarna sukienka i kurteczka.
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwcie sie ceny rosna nawet w grze i każdy chce zarobić , też nie raz widziałam rzeczy za sm a teraz są po sd.. trudno , musimy dac rade moze kiedys zlikwiduja ten sklep ;) ale ja nie mam do niego zastrzeżeń ponieważ mogę kupić choc troche rzeczy których nie kupilam podczas mojej nieobecnosc ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń