2014/12/28

Na bogato

Mam na imię Daria, na stardoll Daria_s400. Na tym ''wirtualnym świecie'' jestem już od 2009 roku. Mam 14 lat i mnóstwo pomysłów na stylizacje. Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną wam do gustu. Posty postaram się dodawać dwa razy w tygodniu. Już dzisiaj podsyłam wam pierwszą stylizację.




Stworzyłam typowo elegancją stylizację. Połączenie złota i bieli to klasa sama w sobie. Delikatnie kremowe buty idealnie pasują do błyszcząco-złotej sukienki. Do tego naszyjnik na złotym pasującym do reszty łańcuszku z czarnym kamieniem. Głównym dodatkiem staje się tutaj również futerko. Bez niego stylizacja byłaby nudna i nieciekawa. Poza tym jego koronkowe wstawki mnie urzekły. Dopełnieniem całej stylizacji są złote kolczyki z niebieskimi elementami. Myślę, że ta stylizacja idealnie pasuje na sylwestrowy wieczór.



Jak wam się podoba ta stylizacja?
Macie któreś z tych ubrań w swoich szafach?

21 komentarzy:

  1. Srednio mi sie podoba. Dalabym inne szpiki, kopertowke i zwykly zloty lancuszek, bo ten wisior jest tu od czapy. Razi mnie to, ze nie używasz przecinków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnym poście postaram się jeszcze bardziej :)

      Usuń
  2. Widzę kilka szczegółów , które powinnaś poprawić np. naszyjnik.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ciekawie wyszła z połączeniem tych dwóch kolorów. Brakuje mi tu do wykończenia torebki. Teraz trochę żałuję, że nie kupiłam tej sukienki.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest naprawde sliczna i bardzo mi sie podoba lecz mam tylko buty :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dario! Post jest ładnie opracowany i czytelny. W stylizacji wszystko ładnie współgra; tak samo pod względem kolorystycznym jak i ogólne dopasowanie ubrań :) Jak na pierwszy post wyszedł bardzo dobrze, oby tak dalej. Czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Post fajny gdyby nie brak przecinków i ten Caps -Lock ;) Strasznie razi w oczy :P
    Stylizacja według mnie średnia.Nie podoba mi się białe futro ,które według mnie zupełnie nie pasuję do złoto-srebrnej sukienki ,która i tak sama w sobie jest okropna.Naszyjnik też jakiś z innej bajki.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i prosta stylizacja.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi Cię poznać ;) Stylizacja jest w moim guście czyli mało ubrań, które razem tworzą ciekawą i współgrającą ze sobą kompozycję.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, niedroga stylizacja. Może skorzystam, może coś zmienię...:)
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi Cię tutaj witać! ;)
    Nie chciałabym na wstępie już Cię do siebie zniechęcać... ale niezbyt mi się podoba stylizacja. Nie umiem powiedzieć, co mi w niej nie gra, ale coś jednak nie gra..:/
    Ale żałuję, że nie kupiłam tej sukienki z HHB :(

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się stylizacja bardzo podoba :D Sukienka naprawdę fajna, również żałuję, że jej nie zakupiłam no ale cóż..
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacznę od fatalnej interpunkcji oraz "krzyczącego" przedstawiania się (Caps Lock). Dłuższy tekst bez przecinków traci przejrzystość i źle się czyta. Kiedy cały tekst jest pisany z dużych liter to tak jakby wszystko było wykrzyczane (i "!" na końcu wcale nie jest potrzebny).
    Stylizacja jest całkiem ładna, chociaż troszkę pusta. Dodałabym czarną kopertówkę z elementem złota oraz eleganckie, czarne zakolanówki. Te dwa elementy ładnie powinny współgrać z wisiorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził." Mi osobiście stylizacja bardzo się podoba, nic bym nie dodała, ani nie ujęła. Elegancja w 100 procentach. Zaczęłaś rewelacyjnie, oby tak dalej :) Powodzenia Dario :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojedyńcze elementy stylizacji ładne, razem- nie bardzo, ale myśle, że rzecz gustu. Białe delikatne futerko do ciężkiej złotej tuniki nie pasuje, do tego buty również delikatne. Nie potrzebnie zmieniłaś też pozycję nóg doll, ta podstawowa byłaby ok, w tych butach nogi ustawione prosto wyglądają komicznie. Najbardziej przykra uwaga na koniec- przepraszam, ale moim zdaniem nie nadajesz się do pisania na tak popularnym blogu. Popełniasz podstawowe błędy, o których już wspomniała koleżanka wyżej więc nie będę się powtarzać. Twój sposób pisania jak i sam opis stroju jest infantylny. Przepraszam, taka jest moja opinia, ale nie przejmuj się może kiedyś będziesz w tym naprawde dobra, na razie myśle, że powinnaś popracować nad pisaniem.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby ładna, ale wisiorek do niczego nie pasuje i buty takie sobie... a więc, daj zgrabne czarne szpilki, kopertówkę (też najlepiej czarną, żeby pasowała do wisiorka) i będzie ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka całkowicie nie w moim guście ,jednakże zgrabnie się prezentuje. Zainteresowały mnie buty, zastanowię się nad ich zakupem - Dziękuję :) Jak wyżej - niestety naszyjnik odpada przy tym zestawie ,albo zmiana jego koloru ,albo wszystkich dodatkow na czerń :)

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo ładna, chętnie ubrałabym ją na sylwestra :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń