2014/12/31

Must have: wydanie sylwestrowe

1. Nelly.com - tunika
Wybrałam ją, ponieważ myślę, że świetnie się nadaje do tworzenia sylwestrowych stylizacji. Co prawda lepiej wygląda w połączeniu ze spodniami, ale kto powiedział, że na sylwestrową imprezę trzeba ubierać sukienkę? Dodatkowo tunika świetnie wpisuje się w trendy panujące w tym sezonie, czyli metaliczny błysk.

2. Voile - buty
Wybrałam je ze względu na tak modny błysk. Myślę, że z powodzeniem można je wykorzystać przy tworzeniu sylwestrowej kreacji. Ich plusem (poza ceną) jest także to, że są dość łatwe do wykorzystania oraz to, że mają uniwersalny fason. Mam je w swojej szafie dość długo i używam ich także przy tworzeniu "codziennych" outfitów.

3. Voile - torebka
Być może nie wszyscy się ze mną zgodzą, że to "sylwestrowy" must have, jednak moim zdaniem jest to rzecz przydatna, nie tylko przy tworzeniu imprezowych stylizacji. Jest ładnie i ciekawie wykonana, dodatkowym plusem są ozdobne koraliki na boku. Uważam, że jest fajnym urozmaiceniem stylizacji.

4. Apres Ski - spódnica
Pewnie się domyślacie, dlaczego ją wybrałam. Tak, macie rację! Chodzi o to, że jest metaliczna. Uważam, że jest łatwa do wykorzystania, a outfity z jej udziałem niemal na pewno będą interesujące. Jeśli nie macie pomysłu na sylwestrową stylizację, kupcie ją i na pewno coś wykombinujecie!




7 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są piękne.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zakupem tuniki czekam na jakąś wyprzedaż w Nelly ;) Chyba kupię tę spódniczkę sporo akurat jest wyprzedaż. Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje i wszystkie bardzo udane. Przyznam, że ostatnia szczególnie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje takie sobie, widziałam lepsze twojego autorstwa...
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje bardzo mi się podobają, a 2 przypomina troszkę moją :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje stylizacji sa sliczne ale tez drogie ;/
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń