2014/12/31


Witam Was serdecznie i zapraszam do przeczytania ostatniego tegorocznego postu mojego autorstwa. Jestem bardzo ciekawa Waszych planów Sylwestrowych oraz stylizacji. Ja postanowiłam spędzić go tym razem w gronie rodziny, a nie jak co roku na imprezie ze znajomymi (chyba się starzeję). Jeśli chodzi zaś o mój strój, mam zamiar założyć sukienkę z cekinową, srebrną górą oraz zwiewnym, czarnym dołem. Nie przedłużając, zachęcam Wam do obejrzenia stylizacji blogerów.

Tak jak przy okazji postu o stylizacjach świątecznych, tak i teraz chciałabym rozpocząć od stylizacji Kasi Tusk, której blog uwielbiam, co nie jest tajemnicą. To ubiegłoroczny zestaw, ale nadal bardzo mi się podoba i chętnie sama bym się tak ubrała.

makelifeeasier.pl

Cekinowe sukienki, dzięki którym będziemy wyglądać wręcz olśniewająco to  świetny wybór na tę okazję. Takie rozwiązanie wybrała Karina prowadząca blog Karina in Fashionland. Jeśli postawimy na tak zdobione kreacje, to wystarczy, że dobierzemy klasyczne dodatki i nasz strój będzie gotowy.

karinainfashionland.com

Jeśli świętujemy w okolicznościach, które wymagają od nas bardziej eleganckiej stylizacji, warto postawić na długą suknię uzupełniając zestaw złotymi dodatkami. Poniżej możecie zobaczyć zestaw zaproponowany przez autorkę bloga With Love From Kat. Mnie osobiście bardzo się podoba.

withlovefromkat.com

Ostatnia z sylwestrowych inspiracji to stylizacja stworzoną przez blogerkę Paulinę. Pudrowa, dziewczęca sukienka, podkreślająca to i owo również świetnie się sprawdzi, a do tego będziemy mogły ją wykorzystać nie tylko witając nowy rok.

paulinye.blogspot.com/

Jak podobają Wam się zaprezentowane zestawy? Który z nich spodobał Wam się najbardziej?

Życzę Wam udanego Sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

13 komentarzy:

  1. Artykuł jest świetny. :)
    Najbardziej spodobała mi się druga i trzecia stylizacja :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Karina najlepsza *.* wow!

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście nie podoba się ten dział
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba Ci się sama jego idea, czy może sposób w jaki jest prowadzony? :)

      Usuń
    2. Nie podoba mi się idea, na blogu poświęconym stardoll powinny pojawiać się posty z nim związane, a nie materiały z innych blogów o innej tematyce

      Usuń
  4. Tęsknię za Kariną. Za to Pauliny wcale mi sie nie podoba, jest banalna i nie wiem dlaczego jej blog odwiedza tyle osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie banalne stylizacje też są potrzebne. Nie każdy dobrze czuje się w zastawach w których sporo się dzieje, także myślę, że nie ma co zastanawiać się nad tym, dlaczego blog czyta tyle, a nie mniej osób. Widocznie się podoba :) O gustach ponoć się nie dyskutuje ;)

      Usuń
    2. Ponoć się nie dyskutuje, ale jest to definitywnie najsłabsza z zaprezentowanych stylizacji.
      Sukienka jest bardzo dziewczęca i zapewne lepiej wyglądałaby z bardziej dopracowanymi, delikatnymi dodatkami, a nie masywnym zegarkiem i równie zdecydowanym naszyjnikiem z czymś w rodzaju ćwieków. Paznokcie też nie wyglądają najlepiej - mam wrażenie, że idea była taka, że mają zlewać się z kolorem sukienki, tylko "coś" nie wyszło, bo lakier okazał się nieco zbyt neonowy.

      No ale fakt faktem, że wszystkie elementy są modne i zapewne wiele z nas chciałoby widzieć je we własnej szafie - tylko niestety to, że coś jest modne nie oznacza, że należy wszystko bezrefleksyjnie ze sobą łączyć, a w ostatnich czasach ludzie chyba troszkę o tym zapomnieli...

      Oczywiście, nie odbieraj tego jako krytyki swojego posta, bo przecież pokazałaś po prostu różne pomysły różnych, popularnych osób. Ot, to taka refleksja na temat tego konkretnego ubioru ;)

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja, a dokładniej sukienka najlepsza. Reszta dość przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój faworyt to stylizacja nr 3 ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochana w strojach Kariny ^^

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją uwagę zwróciła stylizacja nr 2 :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 stylizacja cudowna *-*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń