2014/12/30

Świąteczna prezentownia (przypomnienie)

Wyniki poprzedniej prezentowni:


1. Weronika099
2. - Agness7
3. - monusia55

Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie 24 h, inaczej przepadną.
(CZAS MINĄŁ)


Dzisiejsze artykuły:


Osoby zgłaszające się zobowiązane są posiadać 2 sm/sd na zakup rzeczy w przypadku wygranej.

Osoba, która najciekawiej wypowie się na temat danej rzeczy - otrzyma ją.
Na swoje wypowiedzi macie czas do czwartku (01.01.2015), wyniki podam następnego dnia wraz z nowymi ubraniami. Powodzenia! :)

28 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała nr 1.
    Kojarzy mi się z moją sukienką z pierwszej randki. ;)
    Jest ładna i będzie basowała do wielu butów.
    Z podobną sukienką mam wiele wspomnień np. Dyskoteki :>
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka jest wprost przeprzepiękana.Jest ona w moim stylu :elegancka i w pięknym kolorze.Idealnie sprawdziłaby się na dzisiejszy wigilijny wieczór.
    Sukienka ma bardzo ładny krój ,który nie jest wyzywając ,lecz wciąż kobiecy,a pomarańczowy pasek dodaje sukience uroku :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Z w/w ubrań najbardziej przypadła mi do gustu sukienka "bombka" (nr 2). Kolory, z których się składa tworzą ciekawą kompozycję, natomiast czarny pas jest uzupełnieniem całości. Sukienka jest typowo na okres wiosenno-letni. Można ją wykorzystać na wiele sposobów tym samym tworząc ciekawą kompozycję.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2. Sukienka jest wprost wykonana dla mnie. Kojarzy mi się z moimi wakacjami które (jak na wzorze sukienki) były różowe i szalone :). Dodatkowo myślę że sukienka Idealnie pasowałaby do jakiejś stylizacji z okularami i czarnymi szpilkami /koturnami. Pozdrawiam O_OJuliaO_O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadła mi w oko ostatnia sukienka w paski. Wydaje mi się ona bardzo ciekawa, uwielbiam rzeczy w paski. Do tego ta sukienka ma bardzo ładne kolory: brzoskwiniowy, bordowy, brązowy, czarny i biały, te kolory są śliczne. W połączeniu z białą elegancką marynarką, uważam, że wyglądałaby cudownie. Ma bardzo prosty krój, co ułatwia stworzenie doskonałej stylizacji.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się sukienka nr 1 dlaczego ? Otóż jest bardzo ładna i uniwersalna można ją wykorzystać do wielu stylizacji bez żadnego problemu, ma śliczny krój i kolor. Pomarańczowy paseczek dodaje jej uroku. Uważam, że każdy powinien mieć ją w swojej szafie :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się sukienka numer 4. Ma ciekawy krój, print i kolor. Strasznie kojarzy mi się wakacjami. Ciepłem! Myślę, że pasowałaby do jakiejś białej narzutki, różowych czółenek i kopertówki. Stylizacja byłaby elegancka. Posiadam 2 sd/sm na jej zakup :)
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej przypadła mi do gustu sukienka nr.1. Ma ona bardzo wyjątkowy krój co podkreśla jej elegancie i wyjątkowość. Nie da się nie zauważyć że ma w sobie odrobinę pazura, ale nie na tyle aby powiedzieć że jest wulgarnie wykonana. Wręcz przeciwnie jest na tyle elegancka, aby móc ją założyć na wszelkiego rodzaju uroczystości. Myślę iż świetnie nadawała by się nawet na dyskoteki, oraz na zbliżający się sylwester. Nie miałam nigdy z podobną sukienką styczności, ale mimo to bardzo chciała bym mieć ją w swojej szafie. Co mi się najbardziej w niej podoba? Podoba mi się w niej najbardziej kolor. W moim domu przeważają takie barwy bo rodzina je uwielbia. Brąz, krem, pomarańcz i ich odcienie to zdecydowanie to co kocham. Jednakże nie możemy powiedzieć iż ta sukienka jest w tych kolorach i to stanowi dla mnie coś cudownego. Co do stylizacji jaką zrobiła bym z tą sukienką w roli głównej to coś jednocześnie eleganckiego, kobiecego i z pazurem. Myślę że dodatki nie miały by tu miejsca chociaż każdy ma swój gust. Ale do tej sukienki najbardziej pasują eleganckie szpilki lub buty na obcasie, piękna kopertówka i ewentualnie błyszczące kolczyki (nie za długie). Tak wygląda wizja mojej stylizacji z tą sukienką. Oczywistym faktem jest to że ta kreacja w 100% nada się także na top model organizowany na stardoll. Także posiadam 2 sm oraz wystarczającą ilość sd na zakup jej. Bardzo chciała bym, aby znalazła się w mojej szafie.

    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej przypadła mi do gustu sukienka nr.3, dlatego, że jest w moich ulubionych kolorach- fioletowym i liliowym. Tylko nie ma tu czarnego- trzeciego mojego ulubionego koloru ;). Podoba mi się w niej dół- pomarszczony. Lubię takie sukienki (i spódnice). Kolory są do siebie dobrze dopasowane. Gdyby pasek od sukienki byłby ,,chudszy,, można by było zrobić z niej bluzkę- dół zasłonić inną spódnicą i ewentualnie dodać inny pasek. Ale można tak też spróbować z sukienką z tym ,,grubszym,, paskiem. Sukienki można użyć do stylizacji codziennej, bez robienia z niej bluzki, lub do wyjścia gdzieś z przyjaciółmi, gdy zrobi się z niej bluzkę i doda ciekawe, pasujące kolorystycznie do koloru ,,bluzki,, .
    Nathalia1255 (mój nick na Stardoll)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, zdanie ,, doda ciekawe , pasujące kolorystycznie do koloru ,,bluzki,, '' powinno brzmieć ,,pasujące kolorystycznie do koloru ,,bluzki,, dodatki'' zjadłam słowo... :)

      Usuń
    2. Aha, posiadam wymaganą liczbę sm i sd!

      Usuń
  12. Najbardziej do gustu przypadł mi numerek 2. Owa sukienka jest prześliczna i na pewno świetnie wyglądałaby w połączeniu z jakimiś brązowymi butami, może okularami? Przywołuje ona u mnie wspaniałe doświadczenia z minionych wakacji, a już na pierwszy rzut oka pomyślałam, że mojej doll będzie w niej świetnie! Najbardziej podoba mi się w niej krój - uwielbiam takie sukienki! Nie jest ona typowo dla eleganckiej, wyrafinowanej kobiety, ale dla pełnej życia i chętnej nowych wyzwań nastolatki. Nadaje się na wiele okazji, na romantyczną randkę na plaży, czy na imprezę z przyjaciółmi. Bez brązowego paska miałaby już mniej uroku. :( Nie posiadałam nigdy takiej sukienki, ale podświadomie o niej marzyłam, i kiedy tylko ją tu ujrzałam - olśniło mnie! Teraz jeszcze jest mała szansa na zdobycie jej! Posiadam odpowiednią ilość i starmonet i stardollarów. Moja doll wyglądałaby w niej na 18-19 latkę, młodo i "świeżo".. po prostu nie będę pisać tego samego, ale ja MARZĘ o tej sukience. Proszę o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.. Dziękuję z góry ♥


    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah, na szczęście zdążyłam wziąć w tym udział..;))

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie do gustu najbardziej przypadła sukienka nr. Jest ona z łączonych materiałów, co wygląda naprawdę oryginalnie, a złoty pasek podkreśla elegancje tejże kreacji. Według mnie jest ona idealna na imprezę sylwestrową czy wypad na przyjęcie, zatem ją chciałabym mieć najbardziej :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się sukienka nr 5. Dół jest w kolorach ciemniejszych, a góra w jaskrawych, co daje efekt, że suknia nie jest nudna. Do tego szerokie pasy sprawiają, że sukienka nadaje się i do poważnych stylizacji, i na luzie. Kojarzy się mi z latem, a raczej z jakąś bizneswoman, która wczesnym letnim rankiem gdzieś się śpieszy. Powiem, że owa sukienka będzie świetnie noszona przez moją doll ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  16. I like them all but the my favorite is number 5 it is so cute , lovely and adorable actually it is amazing and I love it . I really need it in my closet it is a wonderful peace and very useful I can use it as simple dress with accessories or may be leggings and I can use it as a tall blouse . the dress is so colorful , I can use it for a lot of occasions, for work , kids dress , party just with the right mix it will be fantastic
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka numer 5 . Owa sukienka posiada aż sześć kolorów. Spodobało mi się w niej to ,że przywołuje wakacyjny klimat. Uważam ,że idealnie wręcz wyglądałaby ze złotą biżuterią i może jakąś narzutką. Sądzę , że moja doll wyglądałaby w niej rewelacyjnie. :3
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  18. 4) Bardzo podoba mi się jej wzór, różowe elementy są nie tylko bardzo efektowne, jak i urocze :) Właśnie te cechy powodują, że stała się ona "sukienką moich marzeń". Pasowałaby mi do czarnej kurtki z Wild Candy i butów z Nelly.com o kolorze "brudnej bieli" (e-krie).
    Wybrałam ją nie tylko z powodu jej doskonałości, lecz również z innego powodu - bardzo łatwo wyeliminować pozostałe sukienki. Każda z nich ma jakąś wadę, która powoduje, że każda stylizacja będzie wyglądała gorzej.
    Wybrana przeze mnie sukienka również ma wadę, jednak o wiele mniejszą od reszty. Nie jest dobrze wykończona u góry i na dole, lecz nie powoduje to zniszczenia uroku stylizacji, ponieważ sam urok tej sukienki i jej wzór bije wszystko ;)
    lot_of_money_

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się sukienka ostatnia - 5. Jej prosty krój jest ładnie urozmaicony przez kolory, przechodzące od różowego do ciemnego brązu. Bardzo podoba mi się dobór kolorów i te "wplecione" białe paski.
    Na tej sukience widnieją moje ulubione kolory, więc było by fajnie ją mieć ^^ Zapewne, pasowałaby do niej czarna marynarka którą planuję zakupić ;)

    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi sie sukienka nr 1. Jest bardzo ladna, nie mam takiej w mojej szafie i bardzo chcialabym taka miec. Pasek sprawia, ze sukienka staje sie interesujaca, przykuwajaca uwage. Najbardziej podoba mi sie jej gora. Przezroczysta, taka jakie lubie. Jej fason jest bardzo kobiecy, elegancki, ma bardzo ladny kolor. Jednym slowem przesliczna....

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń