2014/12/31

Hot Hot Buys #31

Dziś kończymy zabawę z kalendarzem świątecznym dostępnym na Stardoll. Otwieramy jego ostatnio okienko, które skrywa czarne rajstopy, pobłyskujące srebrnymi kropeczkami. Kosztują 12 sd. Ja jakoś na Sd nie korzystam z tej części garderoby, także nie widzę potrzeby ich zakupu.
Dziś też w katalogu pojawiły się wszystkie tegoroczne HHB. Jeśli więc ktoś coś przegapił, to teraz może dokupić pożądany artykuł. Ja doszłam do wniosku, że skoro potrafiłam obyć się bez tych rzeczy, to może wcale ich nie potrzebuję, więc nic już nie kupuję.
Podobają Wam się rajstopki? Jak podsumowujecie tegoroczne HHB? Ile ich zakupiliście?


10 komentarzy:

  1. Hmmm.. ja osobiście sądzę, że jak ktoś lubi spódnice, spódniczki to te będą idealne do czarnej mini :)
    Nie kupię ich co prawda z względu na cenę, ale bardzo mi się podobają *-*
    Nie mam żadnego HHB :c
    Jestem tutaj króciutko, ale nigdy nie miałam wystarczającej ilości sd..
    :c
    Najbardziej podobały mi się te z nadrukami świątecznymi ^^
    Szczęśliwego N. Roku ♥

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zadowolona z tego, że Hot Buysy wróciły. Szkoda tylko, że nie mam pieniążków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstop rzadko używam, po za tym te niczym mnie nie ujęły. Nie kupię.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstop raczej nie używam,jeśli już to wystarczą mi zwykłe za sm.
    Z kalendarza kupiłam łącznie 6 rzeczy,ale podobają mi się jeszcze 4 i nie wiem czy coś dokupić.

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zakupiłam przez cały grudzień żadnego HHB, więc teraz skuszę się na może 3 rzeczy ;)
    IceDiamondStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejnie podoba ją mi sie :C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się tam podobają. Cena jak na HHB dobra i ostatnio mam fazę na wszystko co błyszczy. Jednak admini na ostatnie okienko mogli dać coś bardziej porządnego, a nie rajstopy... no i fajnie, że wszystkie tegoroczne HHB są w katalogu, bo mam zamiar kilka dokupić.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię rajstop. Kolor ładny, ale cena za wysoka.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się i uważam, że 12 sd za takie rajstopy to za dużo. Nie kupię ich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie używam rajstop na stardoll i nie mam za wiele par i teraz również w nie nie zainwestuję
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń