2014/12/24

Must have - wydanie świąteczne


1. Film Theory - Faux Fur Collar + Callie's Picks - White Faux Fur Trim Skirt
Myślę, że te dwie rzeczy - najlepiej w połączeniu - świetnie się nadają do tworzenia świątecznym stylizacji. Są troszkę trudne do wykorzystania, ale przy dobrym pomyśle dają fantastyczny efekt i emanują świąteczną atmosferą. Moja stylizacja jest tworzona na styl Pani Mikołajowej, mam nadzieję, że poszło mi nieźle.

2. Callie's Picks - Anna Visi Skirt
Piękna spódniczka, również - moim zdaniem - dość trudna do wykorzystania. Uroku nadaje jej pasek z wisienkami, niestety w mojej stylizacji go nie widać. Mimo tego warto ją mieć w szafie. Gdy będziecie robić świąteczne stylizacje, pamiętajcie o niej!

3. Special Offer - Cupido Sweater
Wiem, że nie każdy może go mieć, ale nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem go tutaj. Jest bardzo ładny. Być może nie nawiązuję szczególnie do świąt, jednak mi bardzo się z nimi kojarzy. Jeśli macie taką możliwość, postarajcie się, aby znalazł się w Waszej szafie. 


14 komentarzy:

  1. Nie licząc spódniczki resztę "must have" posiadam.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, ponieważ jest bardzo świąteczna i doll wygląda jak Pani Mikołajowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadła do gustu druga stylizacja :3 pomysłowo fajnie połączenie ubrań ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje. druga przypadła mi najbardziej do gustu.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stylizacje. Najbardziej wpadła mi w oko druga oraz pierwsza stylizacja. Spodobało mi się w nich wspaniałe połączenie bieli i czerwieni.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje druga najładniejsza.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, urzekła mnie stylizacja nr. 2 :)
    życzę wesołych świąt!
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja najlepsza..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. the first is lovely
    you can buy the skirt with lower price from film theory just search in the catalog and you will find it
    by the way the red top from Callie's Picks you can find it in film theory with starcoins
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz sweterka nie mam niczego.Nie lubię robić świątecznych stylizacja i mi to nie wychodzi.
    Pierwsza stylizacja jest cudowna *-* Niczym wprost z jakiejś świątecznej bajki .
    Druga stylizacja nie podoba mi się tak bardzo jak pierwsza.Spódniczka bardzo ładna ,ale pasek z wisienką utrudnia jej użycie.W drugiej stylizacji zamieniłabym płaszcz na jakiś inny.
    Trzecia stylizacja tez nie dorasta do pięt drugiej chociaż wciąż jest urocza.Zamieniłabym spódnicę na jakieś spodnie jeansowe.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje :D najładniejsza jednak to ta 2
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są bardzo ładne, a zwłaszcza druga stylizacja.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie urzekła mnie pierwsza stylizacja! Bardzo świąteczna, aż szkoda, że już po całej tej magii. Teraz Nowy Rok, a potem czego już wyczekiwać? W moim przypadku ferii, a po feriach urodzin. :>
    Ja się jednakowoż nie pakuję w "jednorazowe" ciuszki, bo co to, założyć raz na rok, w Święta. Nie, nie - ja świeża, biedna jak mysz kościelna - nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety stylizacje nie podobają mi się. Sweterek z pierwszej oraz ramoneska z ostatniej natomiast tak :)

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń