2014/12/29

Wiadomość od Adminów

Na nasze skrzynki odbiorcze Administratorzy rozesłali reklamy promujące nowy sklep Dolce & Gabbana Tribute. Kolekcja utrzymana jest w dość wiosennym, kwiecistym klimacie, toteż informacje, które otrzymaliśmy zawierają te symbole. Według mnie reklama jest bardzo ładna. Świetnie wykonana i przyciągająca uwagę. Nawet lalki, które na pierwszy rzut oka są "zwykłe" wyglądają ciekawie.
Czy Waszym zdaniem reklama zachęca do odwiedzania sklepu? A może już zrobiliście zakupy? Pochwalcie się :)


10 komentarzy:

  1. Świetna! Jak ją zobaczyłam to od razu pomyślałam o wiośnie ;) Wiadomość jest cudownie wykonana, każdy szczegół dopracowany i najważniejsze - twarze doll wyglądają świeżo i naturalnie. Jedna z lepszych wiadomości od adminów.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradzo kolorystyczna i ładna kolekcja zaś nie w moim stylu :D ale na pewno coś kupie ponieważ kolekcjonuje tribute ^^
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reklama ładna, atmosfera jest bardzo bajkowa. Jedynie lalki mogły być lepsze.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna reklama, dobrze wykonana
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama jest świetna i zachęca do odwiedzenia sklepu. Jest żywa, pełna kolorów i przyciąga uwagę.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama śliczna.Dollki są takie stardollowe ,a nie jak w większości reklam narysowane w ogóle inną kreską z innym cieniowaniem.Świetne,dokładne i profesjonalne wykonanie odzwierciedlające prawdziwy obraz rzeczy.
    Tło jest naprawdę cudowne jak zresztą cała kolekcja.Reklama zachęciła mnie do zajrzenia do tego sklepu i ostatecznie kupiłam jedna rzecz mianowicie czerwoną spódniczkę za 20 sd z ostatniego piętra,a nad jeszcze jedną kwiecistą spódniczką się zastawiam.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama bardzo ładna, zachęcająca, lecz w sklepie nie takich rzeczy się spodziewałam. Nic mi się tam nie podoba.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę ten komentarz 8 raz, to mi się wyłącza okienko do komentowania, to strona, to cała przeglądarka więc się streszczam.
    Bardzo, bardzo mi się podoba, a na razie poluję na kupno kwiecistej spódniczki z ostatniego piętra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to chyba jedyna wiadomość co do której nie mam zastrzeżeń. jest wykonana z wielką precyzją. Modelka również nie ma co zarzucić. Przede wszystkim zachęca do zakupu.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta reklama jest boska. Bardzo mi się spodobała i uważam, że świetnie oddaje duch kolekcji. Przyznam, że tym prazem admini postarali się z reklamą.

    OdpowiedzUsuń