2014/12/26

Dostawa do PopShop - co polecam?


W związku z miłą niespodzianką adminów i dużą ilością miłych komentarzy na temat poprzedniego posta powiązanego z dekoracją wnętrz, postanowiłam przygotować dla Was małe zestawienie, co polecam z dzisiejszej dostawy do PopShop!




Patrząc na to pięterko dodatków czuję pewien niedosyt. Szczerze mówiąc, nie chodzi nawet o ilość artykułów, ale wyobraźcie sobie, jak pięknie wyglądałoby animowane ognisko, czy fajerwerki! Oczywiście, admini zapewne zaszaleliby wtedy także z ceną, ale myślę, że wiele z nas byłoby skłonne wydać to kilka stardollarów więcej, ponieważ, jak wiadomo, animowane elementy w apartamentach znacznie bardziej przyciągają uwagę i ożywiają wnętrze.

Kolekcja została zestawiona z myślą o zbliżającym się Sylwestrze, ale wybrałam dla Was kilka rzeczy, które świetnie nadadzą się do zwykłych, codziennych aranżacji. Oto one:


Dwa pierwsze artykuły - siatka z lampkami w kształcie muszelek i piękna świeca otoczona koralem, będą doskonale wygladały w sypialni utrzymanej w podobnych, spokojnych kolorach, lub w stylu marynarskim. Siatke proponuję zarzucić na zagłówek łóżka - doda to uroku chyba każdemu mebelkowi... Zresztą, aranżacją sypialni mam nadzieję, że zajmiemy się już niedługo... ;)

Kolejny rządek to zdecydowanie bardziej rzucające się w oczy dodatki, głównie przez to, jak bardzo się błyszczą. Dywan stanie się chyba jednym z moich ulubionych, ale trzeba bardzo uważać, żeby z tym błyskiem nie przesadzić. Najlepiej potraktować go jako główny akcent kolorystyczny pokoju, ewentualnie dorzucić jeszcze dwie złote poduszki umieszczone na sofie lub fotelu w neutralnym kolorze. Ananas natomiast jest nieco bardziej uniwersalnym i "łatwiejszym" bibelotem. Bardzo mi się spodobał, ponieważ jego błysk jest bardzo subtelny i świetnie wygląda zarówno w jasnym, jak i w ciemnym wnętrzu. Dodatkowo, w ramach ciekawostki dodam, że w pewnych kręgach kulturowych ananas jest traktowany jako symbol gościonności, zaproszenia i jest umieszczany na bramach, drzwiach, w ogródkach i salonach.

Ostatnie dwie wybrane przeze mnie rzeczy świetnie sprawdzą się w module Beach villa, są to dodatki, których zdecydowanie brakowało w dotychczasowych dostawach utrzymanych w plażowych klimatach. Proponowałabym zestawić je razem z mnóstwem siedzeń i lalek w strojach kąpielowych, symulując w ten sposób wesoły, letni wieczór z przyjaciółmi naszej doll.


Czy przekonałam Was do zrobienia zakupów? Czy podoba Wam się pomysł postów, w których będę wybierała warte uwagi mebelki z najnowszych dostaw?

12 komentarzy:

  1. Uważam, że ze słusznym skutkiem zachęciłaś do kupna i może się na coś skuszę :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa wywarła na mnie pozytywne wrażenie, widzę kilka mebelków i akcesoriów do apartamentu, które chętnie bym w nim ujrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę na coś.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że zachęciłaś mnie do kupna kilku rzeczy. Ognisko oraz palma przyda mi się do ulepszenia jednego z moich pokoi :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również zachęciłaś do kupna kilku rzeczy. Na pewno kupię ognisko jak tylko uzbieram trochę SD i jeszcze kilka rzeczy.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak moje poprzedniczki, bardzo zachęciły mnie twoje opinie. :')
    Uważam, że najlepsza jest siatka z lampami oraz świece, bardzo chciałabym je mieć w apartamencie. :)
    Kiedy tylko doładuję sobie sd, co może nastąpić za paręnaście tygodni, kupię siatkę i zrobię jak radzisz, przywieszę na ramę łóżka. :)
    Tak odbiegając od tematu, jestem totalnie "świeża" na stardoll, ale odkąd czytam wasz blog nie robię nic innego na internecie tylko gram.
    Mój nick: ChemicRomance

    /ChemicRomance.

    Od tej pory będę komentować każdy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bradzo podoba mi sie dywan *-* jak na jego wygląd jest dosyć tani wiec zakupie , bo "komu nie trza" :D
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas myślę nad zakupem palmy oraz ogniska i może się na nie skuszę.
    Odnośnie postu to fajny pomysł, aby przedstawiać najciekawsze rzeczy z najnowszych kolekcji, ponieważ dzięki temu łatwiej będzie zorientować się w nowych dostawach.

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love it but I`m broken hope I get some dollars soon to buy
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę ,że pomysł jest bardzo dobry. Ja często nawet nie sprawdzam danej dostawy ,bo obstawiam ,że nie będzie w moim guście.Tym sposobem,zawsze może coś znajdę :)
    Zakupiłam ognisko .

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostawa jest warta uwagi. Możliwe, że coś z niej zakupię.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostawa fajna ,ale zgadzam się z tobą ,że animowane fajerwerki byłyby cudowne *-* i gdyby nie oszpecono go na przykład jakimś napisać w stylu : ''2015" czy na przykład "Happy New Year'' to nawet gdyby kosztowały 50sd (co dla mnie jest zdecydowanie za dużo) kupiłabym je :)
    Do zakupu jakiegoś artykułu nie zachęciłaś mnie ,ale bardzo podoba mi się siatka jednak nie mam pokoju ,w którym mogłabym ja wykorzystać.Jeśli chodzi o świeczki nie mam zdania.Ananas według mnie jest tandetny ,natomiast dywan jest śliczny :D Na wykorzystanie ogniska i palmy też nie mam miejsca w moim apartamencie

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń