2014/12/28

Nowy projekt w Stardesign Fashion

Po raz kolejny w tym miesiącu do Stardesign Fashion dodany został nowy szablon, który możemy wykorzystać do stworzenia własnych ubranek. Tym razem jest to krótka spódniczka z rozcięciem spiętym złotymi agrafkami. Na początku pomysł mi się dosyć spodobał, ale po uzyciu zwykłego, czarnego materiału zmieniłam zdanie - uważam, że wygląda jak wykonana z kiepskiej jakości sztucznej skóry lub wręcz lateksu. Myślę, że bez tego połysku byłaby o wiele ładniejsza i świetnie wyglądałaby w kratę. Zaprojektowanie artykułu kosztuje jedynie 9 SD, co jest dosyć niską ceną w porównaniu z innymi. Zamierzacie wykorzystać ten projekt?
Kliknij TUTAJ, aby przejść do Stardesign.

16 komentarzy:

  1. Śliczna *-*
    Bardzo spodobał mi się klasyczny ,ale nietypowy krój spódniczki.Rozcięcie nadaje jej charakteru.
    Ostatnio admini bardzo dbają o jakość i ilość rzeczy w Stardresing Fashion.Raczej nie kupuję projektów ,ale ostatnio pod wpływem coraz to nowszych i lepszych projektów stopniowo to się zmienia.Złote agrafki spinające rozcięcie są prze cudowne.Zastanawiam się nad kupnem tej spódniczki w kolorze białym.Zgadzam się z tobą ,że w kolorze czarnym spódniczka wygląda okropnie jak z lateksu i to takiego najtańszego.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka ciekawie się prezentuje . Może ją zaprojektuję. Noi jeszcze mała uwaga w pierwszym zdaniu masz powtórzenie .
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta spódniczka, i choć ja na ogół nie projektuję to się zaciekawiłam. ;)
    Tak jak Klaudia Farion, zobaczę jak wygląda w kolorze białym, może też miętowym, bo właśnie takiej od niedawna szukam. Krój przypomina mi tą fioletową spódniczkę, którą dostajemy na samym początku zadań w Akademii. ;)
    Te agrafki,choć niewielkie i mało dostrzegalne, dodają uroku i unikalności, a cena jest naprawdę przyzwoita. :)
    Choć ja fanką owych spódniczek nie jestem, może dla jednej znajdzie się miejsce w mojej szafie.. :)

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka ładna, znajdzie się w mojej szafie. :)
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, że spódnica wyglądałaby o wiele lepiej bez połysku. Jestem ciekawa jak się prezentuje w różnych kolorach. Spódnica urzekła mnie rozcięciem spiętymi złotymi agrafkami.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ale wy sie rozpisujecie :o
    Mi sie ona nie podoba przez te blaski i rozcięcie :/
    nie zamierzam wykonywac a co dopiero kupic ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica wygląda faktycznie ciekawie, ale do mnie jakoś nie przemawia. Nie wiem jak wygląda w innych kolorach ale w czarnym kolorze na pewno bym jej nie chciała.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka całkiem ładna, ale pewnie i tak jej nie kupię. Nie mniej uważam, że szablon jest przyzwoicie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zaprojektuję, nie podoba mi się fason i te złote agrafki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie. Totalnie nie w moim guście.
    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna, ale nie zaprojektuję. Są ciekawsze rzeczy w tej cenie..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie projektuję, więc nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie gustuję w StarDesign i teraz również nie zaprojektuję spódnicy
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam sporo spódnic, więc raczej tej nie zaprojektuję.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń