2014/12/31

Globe top

Jak mija wam ten sylwestrowy wieczór? Ja zaraz wybieram się do znajomej, na sylwester z polsatem! Aby jakoś umilić wam ten czas oczekiwania do północy, specjalnie na dzisiaj stworzyłam stylizację sylwestrową.


Nie wiem jak wy, ale ja najlepiej na takich imprezach czuję się w spodniach i właśnie dlatego, użyłam ich do tej stylizacji. Do spodni dobrałam niebanalną i świecącą bluzkę, która nadaje całości blasku. Buty swoimi błyskotkami na czubkach, idealnie pasują do mieniącego się topu. Nie zapominając o dodatkach, dopasowałam czarną torebkę z frędzlami i złotym zdobieniem oraz czarno-złotą bransoletkę, pierwotnie pochodzącą ze sklepu ELLE.

Bardzo spodobał mi się ten top, dlatego postanowiłam, że pokażę wam jak on wygląda w rzeczywistości. Przyznam szczerze, że jest równie piękny co na stardoll.
Oto on:



Podoba wam się dzisiejsza sylwestrowa stylizacja?
Co myślicie o topie wykorzystanym w stylizacji?

Życzę wam wszystkiego co najlepsze w nowym roku! ♥

6 komentarzy:

  1. Ja tam sobie będę siedzieć w pokoju, bo nie mam ochoty na spędzanie czasu z siostrą. ^^
    A jak siostra, to i reszta rodziny. :P
    No nic ;3
    Ta stylizacja jest świetna, a twoja doll piękna *.*
    Idealna na Sylwestra, może jak byłaby też w srebnym kolorze? ;)
    W realu też śliczna, ale wolę ją na stardoll :)
    Kupiłabym bluzeczkę, ale jak tylko spostrzegłam, że z Nelly - odpuściłam. :P Nie stać mnie xd
    Udanego wieczoru i Nowego Roku ^^
    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top jest świetny i szczerze to na żywo prezentuje się o wiele lepiej niż na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja fajna, ale wymieniłabym buty na inne ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ładna :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja , lecz toreka m tu nie pasuje :C
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń